Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

ei vittuilua mike mutta kyllä sua joskus kiinnostaa mitä jengi haluaa kun kysyit ihan juuri mitä seuraajat toivoo näkevän snäpissä.
On pikkaisen eri asia muuttaa treenikiertoaan ja kuvata kokonainen video ja editoida sitä 3 tuntia kuin ottaa 15sec snäppejä. Jengi ei taida laisinkaan ymmärtää minkälaista tämä homma on. Te varmaan luulette, että kamera on ilmainen ja leijailee mukana, kuvaa ja editoi itse.

Mike jos olisi pakko valita näistä kahdesta Japsista Subaru WRX STI ja Mitsubishi Lancer Evolution, niin kumman ottaisit?
Lancer, sitä itseasiassa kelasinkin jossain vaiheessa, mutta se siipi oli liikaa.

Seuraako Mike muuten mitään moottoriurheilua, kun autot tuntuu ainakin kiinnostavan?
Jostain syystä ei sitten taas kiinnosta autourheilu ollenkaan, mutta olen kova katsomaan autotestejä tubesta. Niitä on mukava katsella, paitsi hollantilaisia, sitä kieltä ei kertakaikkiaan pysty kuuntelemaan.

poikamaisesta innostuksesta tuli mieleen että haluaisin kokea törmäilyautot steroideissa eli ei sääntöjä ja enemmän tehoa. Puhun nyt siis huvipuistojen törmäiluautoista. Vähän saisi sattua.

kerran niinkin tylsästä paikasta kuin kreikka löytyi oikeasti säännötön mesta jossa sai pistää umpivieraita tyyppejä pataan kyseisessä touhussa. Kylki tosin tuli mustaksi siinä riennossa mutta oli se sen arvoista.

Takaveto on vielä perseenpi, etuvedossa sentään paino vetävillä.

Joskus huvitti kun potkunyrkkeilytreenien aikana tuli lunta jotain 30-40cm ja yksi mesemies sitten treenien lopuksi kehui pukkarissa kuinka takaveto on yliveto. Kun parkkikselta alettiin poistuun, oli tämä sama mesemies ainut jonka autoa porukalla lykättiin, kun ei se takaveto niin edennytkään siellä hangessa. :D

Tämä Mike on kyllä periaatteiden mies. Mielipiteet vaihtuu heti niinku akoilla. Ei oo kauaakaan ku mies valittaa ettei hänen kuviaan tai videoita kehuta ja nytkö jengi toivoisi jotain tiettyä, niin mies väittää ettei muitten mielipiteet paljoo kiinnosta :rock: olis joskus hauska päästä väittelee naamatusten, niin Herra ei pääsis uhkailee pois heittämisellä foorumilta tai voihan sen kyllä silloinkin tehdä:hyper: mielenkiintoista nähdä tajuaako herra itse koskaan sitä miksi, niin moni vittuilee miehelle tai vänkää vastaa
.?

Tämä Mike on kyllä periaatteiden mies. Mielipiteet vaihtuu heti niinku akoilla. Ei oo kauaakaan ku mies valittaa ettei hänen kuviaan tai videoita kehuta ja nytkö jengi toivoisi jotain tiettyä, niin mies väittää ettei muitten mielipiteet paljoo kiinnosta :rock: olis joskus hauska päästä väittelee naamatusten, niin Herra ei pääsis uhkailee pois heittämisellä foorumilta tai voihan sen kyllä silloinkin tehdä:hyper: mielenkiintoista nähdä tajuaako herra itse koskaan sitä miksi, niin moni vittuilee miehelle tai vänkää vastaa
.?
LOL

.?

Jotenkin olis hauska tavata tällainen kirjoittelija/huutelija, joka käy vain purkamassa omaa oloaan foorumilla, ilmeisesti realimaailmassa et pääse omaa turhautumista ikinä purkamaan ja sitten käännättekin syyn purkautumisen kohteen syyksi.

Niinku huomaat viestien määrässä etten ihan joka päivä täällä hypi kirjottelemassa ja samaa mieltä minä oon sun kassas sit noista jonneista, että miten ihminen jaksaa kirjotella jotain paskaa ja tehä jotain helvetin ''hauskoja'' kuvia susta tai teistä nettiin tai ylipäätään kenestäkään

Monella tuntuu oikeasti olevan vaikeuksia sisäistää sitä tosiasiaa, että harvoin reaalielämän ihminen ja ns.nettipersoona kohtaavat. Joillakin ne kohtaavat enemmän, joillakin vähemmän. Kyllä itseä ainakin joskus nuorempana hieman vitutti, tai no sanotaan ärsytti, Miken tapa esittää asioita täällä Pakkiksella. Hyvin kärkästä, mustavalkoista ja ehdotonta. Mitä enemmän noita Wlogeja katseli ja Podcasteja kuunteli, niin sitä selkeämmin erot olivat mielestäni havaittavissa. Eli sinällään samoja piirteitä tuntuu olevan myös "real-life Mikessä", mutta se omasta mielestä ehkä liiallinen ehdottomuus ja omaehtoisuus eivät näyttäydy enää yhtään niin voimakkaana esim. Allun tai Peterin kanssa keskusteltaessa. Saman homman nyt tosin pystyy yleensä todentamaan jo vilkaisemalla sitä omaa Facebook-seinää. Edes omalla nimellään argumentointi internetissä ei yleensä vastaa sitä arkielämän ulosantia. Silti tuntemattoman ihmisen kohdalla(tässä tapauksessa Mike) ei samaa ilmiötä olla halukkaita todeksi myöntämään, vaan halutaan pitää kiinni siitä helposti vihattavasta ja tunteita herättävästä Mikestä. Saadaan vihata ja kohdentaa voimakkaasti huomio pois omasta itsestä, omasta elämästä ja omista virheistä.

Monella tuntuu oikeasti olevan vaikeuksia sisäistää sitä tosiasiaa, että harvoin reaalielämän ihminen ja ns.nettipersoona kohtaavat. Joillakin ne kohtaavat enemmän, joillakin vähemmän. Kyllä itseä ainakin joskus nuorempana hieman vitutti, tai no sanotaan ärsytti, Miken tapa esittää asioita täällä Pakkiksella. Hyvin kärkästä, mustavalkoista ja ehdotonta. Mitä enemmän noita Wlogeja katseli ja Podcasteja kuunteli, niin sitä selkeämmin erot olivat mielestäni havaittavissa. Eli sinällään samoja piirteitä tuntuu olevan myös "real-life Mikessä", mutta se omasta mielestä ehkä liiallinen ehdottomuus ja omaehtoisuus eivät näyttäydy enää yhtään niin voimakkaana esim. Allun tai Peterin kanssa keskusteltaessa. Saman homman nyt tosin pystyy yleensä todentamaan jo vilkaisemalla sitä omaa Facebook-seinää. Edes omalla nimellään argumentointi internetissä ei yleensä vastaa sitä arkielämän ulosantia. Silti tuntemattoman ihmisen kohdalla(tässä tapauksessa Mike) ei samaa ilmiötä olla halukkaita todeksi myöntämään, vaan halutaan pitää kiinni siitä helposti vihattavasta ja tunteita herättävästä Mikestä. Saadaan vihata ja kohdentaa voimakkaasti huomio pois omasta itsestä, omasta elämästä ja omista virheistä.
Sit taas, olenko oikeasti tehnyt jotain niin pahaa, että kohtelu netissä on kuin tuomitulla raiskaajalla? Ja se viha ei rajoitu vain muhun, vaan myös tyttöystävät saavat saman vihan niskaansa. Mä en tosissani usko, että provosoiva kirjoittaminen voi laukaista kellään niin valtavaa vihaa mitä olen kohdannut. Siinä on pakko olla takana jotain muuta. Katsokaapa miten paskan määrä lisääntyy kun pistän kuvat uudesta Audista. Vaikka en provosoisi mitään, niin automaattisesti saan siitäkin vihat niskaani.

Back
Ylös Bottom