Okei., entäs kaari? Kipeytyykö selkä koskaan?Penkkasin maksimileveellä aikanaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Okei., entäs kaari? Kipeytyykö selkä koskaan?Penkkasin maksimileveellä aikanaan.
Ei se revennyt, se venähti ja sinne tuli sitten jotain arpikudosta, joka haittasi sitten ja piti lopettaa kisaaminen. Mutta siitä on jo yli 10 vuotta, niin nyt kuten huomattu, kestää komeesti. Negan olen aina tehnyt hitaasti ja suosittelen sitä kaikille bodausmielessä etenkin, se on myös edullista voimaa hakiessa.rinnan revettyä oli pakko kaventaa? ootko aina tehny negatiivisen noin hitaasti?
En tykkää kaarta tehdä, ja jos tekisin, niin se sattuis selkään kyllä. Mulla kun on selässä lihaa oikeesti aika hyvin, niin ne sitten tuppaa kramppaan.Okei., entäs kaari? Kipeytyykö selkä koskaan?
Tuli huomattua ja tuli katsottua pariin kertaan. Hyvältä näytti penkkaaminen. Enempää ei ole kompetenssia alkaa kommentoimaan. Tollaset lyhyetkin pätkät on mukavia katella....Yksi käyttäjä huomasin mun penkkivideon, tästähän voi olla jopa innoissaan.
Myöskin MMA on huomattavasti helpompaa kotisohvalta seurattuna.
Kuka jää kyseleen et sattuko jos tipauttaa jonkun??
Kuka jää kyseleen et sattuko jos tipauttaa jonkun??
Olisko siinä 205kg.Kyllä se Miken penkki hyvältä näyttää. Paljon Mike luulet, että tällä hetkellä olisi maksimi penkki mikäli sellaista tekis?
Ne on aina ollut vahvin osa olkapäätä, alkoivat kehittymään kun aloin tekeen hitaamman negan penkissä.Kun sanoit että et tee nykyään takaolkapäitä koska ne kehittyy ilmankin, niin onko ne ruvennu kehittyy nyt viimevuosina, vai kehittykö ne kans sillo vuosia sitten kun olit vähän ''tuhdimmassa'' kunnossa?
Kyykkäsin viimeksi kutosia lämmöksi ennen hackia. Sunnuntaina voisin videoida hackinousun ja ottaa 200 kilolla kutosen. Enkka sekin olis taas.Aina yhtä siistiä katseltavaa. Vieläkös Mike tulee paljon kyykkäiltyä ?
Kuvaa vaan jatkossakin, jos tulee vedettyä jotain vastaavaa, tai muuten vaan hyviä komboja mitä katsojat voi kokeilla.
Itsellä on reilun vuoden ollut tuo sama Helly Hansen kassi. Aika hyvin on kyllä kestänyt, eikä mitään reikiä ole tullut. Sinulla tosin varmasti kovemmassa käytössä.
Ei ole tullut kelattua juurikaan.Mulla on tietyn rajapyykin ikäkriisi menossa ja siispä kysynkin Mikeltä...missä näet itsesi 20v päästä? Onko tullut kelattua tulevaisuutta paljon?
Pitää ottaa.Ota siitä kulmasoudusta jotain pätkää kun oot viimeaikoina tehnyt ilmeisen kovia sarjoja.
Vitun wannabe-amirkhanit, tapelkaa siellä tatamilla, älkääkä pilatko loppujenkin vapaaottelijoiden mainetta uhoamalla jossain foorumeilla ja kadulla, miten hakkaatte kenet tahansa.En ole koskaan MMA;ta harrastanu, mutta brassi jujutsua ja lukkopainia on tullut harrastettua joitain vuosia.