Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on niin helppoa antaa netissä turpaan, ei tule laskua perään.
Saa niistä kuristeluistakin laskun perään.Ei aina ole pakko lyödä koska lyönneistä ne pahimmat vammat yleensä tulee. Voi kuristaa tajuttomaksi tai tehdä erilaisia lukkoja jossa kyseinen pelle tuntee olonsa tukalaksi.
Saa niistä kuristeluistakin laskun perään.
mulla on asiasta toisenlainen kokemus....Eipä oikeastaan tule. Lyömiset ja muut missä tulee vahingoa tulee yleensä ne lasku hommat ja oikeudenkäyntikulut päälle.
Jos tuun kuristamaan sut tajuttomaks nii en saa laskua perääni? (en oo tosin tulossa :D)Eipä oikeastaan tule. Lyömiset ja muut missä tulee vahingoa tulee yleensä ne lasku hommat ja oikeudenkäyntikulut päälle.
Jos tuun kuristamaan sut tajuttomaks nii en saa laskua perääni? (en oo tosin tulossa :D)
mulla on asiasta toisenlainen kokemus....
no eikai siinä sen kummoisempia tilanne kuvauksia tarvitse. Kuristin tajun pois ja sain siitä oikeudessa tuomion ja sakon.Kerro tarkemmin tilanteesta?
Saa niistä kuristeluistakin laskun perään.
Myöskin MMA on huomattavasti helpompaa kotisohvalta seurattuna.Ei aina ole pakko lyödä koska lyönneistä ne pahimmat vammat yleensä tulee. Voi kuristaa tajuttomaksi tai tehdä erilaisia lukkoja jossa kyseinen pelle tuntee olonsa tukalaksi.
Kuka jää kyseleen et sattuko jos tipauttaa jonkun??Eipä oikeastaan tule. Lyömiset ja muut missä tulee vahingoa tulee yleensä ne lasku hommat ja oikeudenkäyntikulut päälle.
Kiinnostaa ja on kyl nii saatanan sulavaa penkkaaminen! Ooks aina penkannu samanlailla?Ja mua pyydettiin tekemään jotain vlogia, kiinnostais varmaan kiviäkin.
Penkkasin maksimileveellä aikanaan.Kiinnostaa ja on kyl nii saatanan sulavaa penkkaaminen! Ooks aina penkannu samanlailla?
rinnan revettyä oli pakko kaventaa? ootko aina tehny negatiivisen noin hitaasti?Penkkasin maksimileveellä aikanaan.