Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Safkan kanssa tarkkana, kun löytyy sopiva, jolla kakka on hyvää ja kiinteetä, niin pysy siinä. Sen kun meet vaihtamaan, niin ripuli iskee.

No eihän tuossa nyt ollukkaan paljon opiskeltavaa? Eli tarkkana ruuan kanssa villakoirien kanssa.

No eihän tuossa nyt ollukkaan paljon opiskeltavaa? Eli tarkkana ruuan kanssa villakoirien kanssa.
Juu, safkan kanssa tarkkana, sekä nesteiden kanssa, villakoirat voi olla surkeita juomaan vettä. Esim musta villakoira kesällä, jos se alkaa yhtään läähättään lenkillä, niin kantoon ja jos ei juo, niin ruiskulla vettä suuhun. Ovat hyvin nopeaan nestehukassa ja sitten alkaa ripuli, joka hukkaa edelleen nestettä ja sitten ollaan tiputuksessa. Silmät tulehtuu usein, kannattaa tarkkailla ja putsata rähmästä aina. Hammaskiveä tulee helposti, joten kovia luita purtavaksi. Hajottavat kaikki lelut ihan käsittämättömästi vaikka ovat pienikokoisia, parhaita kestäviä(ei hajoa koskaan) leluja on kumiset pienet vinkuvat lelut, joissa ei ole mitään teräviä ulokkeita tai saumoja joista pääsee lelun hajoittamaan. Pentikin pienet puput ovat myös kova juttu. Ja noi kumilelut on ollut mulla kahdelle villakoiralle ihan käsittämättömiä erottamattomia leluja, ne suussa tullaan iloisena ovelle vastaan ja ne tuodaan sitten nukkuessa suussa viereen.

Ovat kovia lentävien esineiden perään, eli lelujen heittely on suurta hupia ja niiden noutaminen. Tuovat sitten viereen sen ja jos et reagoi, tökkäävät nokalla lähemmäs ja odottavat että heität. Ulos osaavat pyytää hassusti steppaamalla paikallaan neljällä tassulla ikäänkuin "lenkille pitäis päästä, on paskahätä".

Moikka, kysyisin semmoista kun dieetillä ollaan ja aattelin siirtää päivän hiilareita treeniin treenijuomina niin miten näkisit että kannattais tehä. Mistä otetaan ja mitä jätetään? Treenin jälkeen kannattaisi hiilaria varmaan olla? Ennen treeniä menee 24g shock + 5 g suola, treenin aikana menee 5g bcaa + 5g suola.

Ruokavalio
1.
80g Kaurahiutaleet
200g Raejuusto

2.
Maitorahka 250g
Cashew pähkinät 30g

3.
Makaroni 80g
Naudan 10% jauheliha 100g
Raejuusto 40g
Kasvikset 200g

4.
Makaroni 80g
Naudan 10% jauheliha 100g
Raejuusto 40g
Kasvikset 200g

IMG_0264.webp
Penkkipätkää tulossa taas.

Kyllä mä uskon tohon, kauemmin vie ehkä se lihan tekeminen mutta kyllä sitä tulee ja pysyy terveempänä.
Ja olen tässä itselleni todistanut, että treeni on määräävä tekijä, sitten tulee oikein ajoitettu ravinto. Tätä ei epäilijät usko, vaan saa kuulla aina samaa laulua syistä. Mutta onneksi mä itse tiedän.

Ja olen tässä itselleni todistanut, että treeni on määräävä tekijä, sitten tulee oikein ajoitettu ravinto. Tätä ei epäilijät usko, vaan saa kuulla aina samaa laulua syistä. Mutta onneksi mä itse tiedän.

Tai sitten olet oppinut treenaamaan oikein Utin ja Peterin opissa jonka takia tulee tulosta paremmin pienemmillä määrillä.

Tai sitten olet oppinut treenaamaan oikein Utin ja Peterin opissa jonka takia tulee tulosta paremmin pienemmillä määrillä.
Olen oppinut, että treeni on se määräävä tekijä, pitää vain treenata tarpeeksi kovaa ja vaihdella tehokkaasti eri tapoja treenata. Saman hinkkaaminen ei ole oikea tie.

mistä sä ostit sen futon patjan, menee itsellä patja vaihtoon ja ajattelin sen hommata. Niissä patjoissa on nykyään eri variaatioita, vaahtomuovia, luonnonkumia jne... onko sulla niistä tietoa? Onhan netti niitä kauppoja pullollaan mutta hyvähän se on kysyä ensiksi....

Back
Ylös Bottom