Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mä diggaan seurata Miken tuottamia videoita eli kuuluu minun lyhyeen listaan, jonka tuottamaa materiaalia katson säännöllisesti! Mullakin kiitokset ovat jääneet liiaksi katselukertaan (joskus sama video tulee katsottua pariin kertaan) ja klikkaamalla "Like". .... Videoita on tullut runsaasti ja jos nyt ei ole motivaatiota tuottaa, niin senkin ymmärrän, jos haluaa pitää breikkiä tai mitä tahansa haluaakin tehdä. Tsempit Mikelle!

enemy.webp

Mintusta lisää materiaalia kitöss, koetin jo tilata sitä alepan kauppakassipalvelusta mutta sieltä tuli jotain fakin yrttejä. Tuo metsänhenki setti on kova

Tuleeko Mike yhtään hyväkskäytetty olo kun loppuu videoitten teko niin alkaa hirveä kehuminen ja ruikutus että lisää videoita? :D ja nyt kun alkaisit tekemään niin loppuisi positiiviset puheet siihen. Ala tekemään Mikan kanssa materiaalia niin kukaan ei voi valittaa!

Mintusta lisää materiaalia kitöss, koetin jo tilata sitä alepan kauppakassipalvelusta mutta sieltä tuli jotain fakin yrttejä. Tuo metsänhenki setti on kova
katso liitettä 138548

Tuleeko Mike yhtään hyväkskäytetty olo kun loppuu videoitten teko niin alkaa hirveä kehuminen ja ruikutus että lisää videoita? :D ja nyt kun alkaisit tekemään niin loppuisi positiiviset puheet siihen. Ala tekemään Mikan kanssa materiaalia niin kukaan ei voi valittaa!
No ei kyllä tule, sitähän varten tässä tehdään, että jengi sais niitä katsoa.

Kiinnostaisiko kuvata erilaisia videoita kuten jotain minielokuvia tms? Näyttelijöiksi tietenkin suomalaisia bodareita :)
Ollaanhan me niitä tehty, mut niissä valaisu on aina sitä sun tätä, niin ei ole mun agenda.

Oon nyt duunaillut tota 10+10+10+10 settiä useammalle lihasryhmälle ja suosittelen testaamaan jos palautuminen siitä pidetään sitten varmana. Eli valitaan noin 15 toiston maksimirauta ja tehdään sillä 10 - 20s rest - 10 - 10s rest - 10 - 5s rest - 10.

Se tekee 40 toistoa / sarja ja periaatteessa kunnolla Pakkotoistoilla tehtynä 4-5 sarjaa riittää kun vaihtaa aina liikettä. Paras tehdä kaverin kanssa, jossa kympit saatetaan loppuun kuten Leskisen ja mun viimeisellä videolla, jossa käsille tämän teemme. Jos taas kaveria ei ole, niin sitten osanostoilla mennään ja ihan sama vaikka nylkyttäis sentin liikerataa, niin sitä sitten nylkytetään.

Älkää nyt panikoiko ihmiset. Vähän aikaa sitten Mike oli täysin kyllästynyt stilleihin ja teki videoita ja nyt tilanne on vain toisin päin. Kaikkeen kyllästyy hetkellisesti, jos liikaa tekee. Tilanne varmasti muuttuu taas vähän ajan kuluttua.

Vähän aikaa sitten Mike oli täysin kyllästynyt stilleihin ja teki videoita ja nyt tilanne on vain toisin päin.
Joo, jotenkin hassusti keikahti ympäri ja olen saanut stilleihin intoa. Ehkä kumpikin vaatii panostusta henkisellä tasolla sen verran liikaa, ettei voi kumpaankin panostaa täysiä.

Taas tuli videosta lisää tietoa omien treenien suunnitteluun, kiitos! Omat treenit muuttuneet aika lailla tässä vuosien varrella, ja iso osa uusista jutuista on näistä videoista lähtöisin.

Kyllähän näitä viesoita on ilo katsoa. Huhuh Jarin kuntoa. Erittäin tyylikäs ja kireä. Videot kun jää tauolle niin jää kyllä kaipaamaan introja ja outroja eli kuulumisten vaihtoa.

Back
Ylös Bottom