Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onko mike penkki ykkönen millä tolalla tällä hetkellä? Vai ootko unohtanu koko homman? Voi olla et on jossain sanottukkin mut en seuraa foorumis kovinkaa aktiivisesti.

Hyvää videota pukkaa! Täytyy ihan erikseen kiittää näistä sst-treeni pätkistä,olen nyt pari viikkoa treenaillu tuolla tyylillä ja voi pojat että tuntuu hyvälle!

Kuinka kauan suosittelet tekemään tuolla systeemillä?

Ja olen tässä tyhjännyt kroppaa todella rajulla tavalla, paino on jo alempana mitä muutama päivä sitten tankkauksen aamuna. Nesteet katoaa ja kyljet paukkuu jo. Vielä huomenna tuplatreeni ja olisko tiistaina sitten paino jossain 92kg, siitä on pitkä matka alle viikon takaiseen 100,4kg tankkauspainoon.

Aineenvaihduntavammaisena voi vain ihailla, kuinka hyvin kroppa toimii sulla. Palautuu niin hyvin tankkauksista aina tyhjäksi.

Tykkääkö mike vetää nuudeleita? Itselle maistuu se halvin paska eli maman nuudelit :heart:
En juurikaan vetele suomessa nuudeleita.

Tuleeko kuunneltua sellaisia bändejä kuten Swallow the sun ja Katatonia ym. muut saman genren melankoliset ''death''metal-bändit? Esimerkiksi tuo swallowin uusin triplalätty songs from the north I,II&III on aivan vitun kovaa matkamusaa. Ekan kerran kun törmäsin kyseiseen bändiin, ajoin loppukesän yössä sellaista 2,5h siivua autolla ja kun tuli yksi biisi tuolta levyltä, niin soi melkeen koko albumi läpi kerralla. Sopi jotenkinmiljööseen kuin nyrkki päähän. Samoin Wintersunin Time 1 toimii helvetin hyvin kovalla voluumilla talvella autossa jossain maantiellä.
Swallow the sun on soinut aina, samoin Katatonia.

Onko mike penkki ykkönen millä tolalla tällä hetkellä? Vai ootko unohtanu koko homman? Voi olla et on jossain sanottukkin mut en seuraa foorumis kovinkaa aktiivisesti.
Otin jokunen aika sitten pudotussarjan 200-170-140-110.

Hyvää videota pukkaa! Täytyy ihan erikseen kiittää näistä sst-treeni pätkistä,olen nyt pari viikkoa treenaillu tuolla tyylillä ja voi pojat että tuntuu hyvälle!

Kuinka kauan suosittelet tekemään tuolla systeemillä?
Max 6 viikkoa, sitten jotain muuta kierto pari.

Pariikin otteeseen nakannut mausteeksi sst-tauhkaa treenin loppuun tai pumppipäivälle. Hyvin toimii ja kiitokset hyvästä aiheen paketoinnista.
Siinä päätä raapiessani huomannut, että olisi penteleen hyvä, jos kehtaisit laittaa tekstimuodossa sarjamäärät jne. joko youtuben videon kuvaukseen tai pakkiksen postaukseen.
Video tulee joka tapauksessa katsottua, mutta hitaanpuoleista on kaivella videon keskeltä, että kuis se nyt menikään

Viimeksi muokattu:
Tyhjenee kivasti kyllä. Vielä tää päivä, sit tankkaus.

Screen Shot 2016-08-08 at 10.12.20.webp

pakko kyllä naurahtaa noille tubekuninkaille. Noi disliket vissii tulee aika nopeasti videon latauduttua?

nää perkeleet siis oikeasti väijyy ilmoituksia sun kanavilta ja keppi limassa ryntäävät maiskuttamaa peukkua alas. Samaahan on nähtävissä vähänkään mielipiteitä herättävissä youtube starboissa. On tää kummalliseksi mennyt. Toki hyvä vaan jos nämä Spedet lisäävät rahan virtaamista tilille.

Ja Katajan videossa on mainostulot päällä kun musiikit ei blokannut niitä. Mut ohan toi todella outoa miten jollain on niin pakottava tarve kytätä, hirveen vaikee samaistua. Mä kun nään jonkun ärsyttävän tyypin, niin mä en sitä todellakaan ala seuraamaan, vaan suorastaan välttelen.

Jotenkin hassua, että eka päättää seurata mua ja sitten itkee siitä mitä näkee :D Eihän se mun vika enää ole kun itse päätät seurata.

Mä olen monasti miettinyt, että olis kiva olla Jonnen pään sisässä kun se painaa peukun alas. Mitä se silloin tuntee? Vihaa, itseinhoa, mitättömyyttä, raivoa, onnellisuutta, seksuaalista tyydytystä? Mitä siellä pään sisässä sillä hetkellä liikkuu kun päättää tehdä accountin että pääsee painamaan sen yhden peukun alas? Miten vähän pitää olla tekemistä.

Kai tuolla vittuilulla ja kiusaamisella koetaan enemmänkin jotain yhtenäisyyden tunnetta, kuin mitään henkilökohtaista, esimerkiksi varsinaista itseinhoa tai seksuaalista tyydytystä. Toiset dissaajat ruokkivat sitä dissaamista ja jos "onnistuu dissaamaan hyvin", niin kokee aina tiukempaa yhteenkuuluvuuden tunnetta muiden "jonnejen" kanssa. Jokainen näistä tyypeistä on varmasti sen koneensa takana yksinään, mutta tuo "heittaaminen" yhdistää, ehkä yllättävän paljonkin. Itse en niinkään usko, että on yksilöitä, jotka virtuaalimaailmassa kokisivat aidosti jotain suurta vihaa Mikeä kohtaan. Enemmänkin minulle tulee mieleen samat lainalaisuudet kuin jossain koulukiusaamisessa. Löydetään/etsitään joku yksilö, jolla on mahdollisimman paljon "poikkeavia" ominaisuuksia. Mikellä ei ole rillejä, mutta on lihaksia. Ei ole hienoa mopoa, mutta on auto jne. Eli ihan ne klassiset ärsykkeet; vaatteet, ulkonäkö, omaisuus jne. Ja vielä kun virtuaalimaailmassa on koulun pihaa vaikeampaa löytää kohde, joka jollakin tapaa agitoituu tai huomioi tätä "kiusaamista", niin Mike on monelle pikku vatipäälle loistava kohde. Suurimmalla osalla uskon sen olevan pääasiassa tuollaisista lähtökohdista, mutta kuten Mike tuossa mietti, niin miten vähän näillä ihmisillä on tekemistä? Jos joku +20v touhuaa vielä tuollaista, niin se on kyllä oikeasti jo outoa. Ja aivan asia erikseen ovat tietysti nämä, jotka oikeasti uhkailevat jne. Ne on jo porukka erikseen. Ihan siis perus länkytystä tämä mun analysointi, mutta yllättävän usein ne lähtökohdat kaikenlaiselle kiusaamiselle ovat pelkkää kollektiivista hurmiota...

Mike jos sä vaan antaisit jonnejen olla, ottaisit peukut pois käytöstä, kaikessa hiljaisuudessa heivaisit täältä jonnet helvettiin kommentoimatta asiaa sen enempää ja et yllyttäisi näitä idiootteja ig kuvilla jne. ne lopettaisivat kuukaudessa. Miksi sä luulet että esim. Peteriä tai Uttia ei kiusata läheskään yhtä paljon netissä kun sua? Kumpaakaan ei varmaan kiinnosta vittuakaan tai eivät ainakaan anna sen näkyä.
Jonnet ja trollit haluaa sen reaktion joka palkitsee niiden tuntikauisen trollaamisen ja nettiuhoamisen. Jos sä et reagoi millään tavalla näihin ja näytät ettei kiinnosta, niin trollaaminen loppuu tai ainakin vähenee selkeästi.

Mike jos sä vaan antaisit jonnejen olla, ottaisit peukut pois käytöstä, kaikessa hiljaisuudessa heivaisit täältä jonnet helvettiin kommentoimatta asiaa sen enempää ja et yllyttäisi näitä idiootteja ig kuvilla jne. ne lopettaisivat kuukaudessa. Miksi sä luulet että esim. Peteriä tai Uttia ei kiusata läheskään yhtä paljon netissä kun sua? Kumpaakaan ei varmaan kiinnosta vittuakaan tai eivät ainakaan anna sen näkyä.
Jonnet ja trollit haluaa sen reaktion joka palkitsee niiden tuntikauisen trollaamisen ja nettiuhoamisen. Jos sä et reagoi millään tavalla näihin ja näytät ettei kiinnosta, niin trollaaminen loppuu tai ainakin vähenee selkeästi.

Eikö tämä asia ole käyty jo aika moneen kertaan lävitte tässä ketjussa..

Pariikin otteeseen nakannut mausteeksi sst-tauhkaa treenin loppuun tai pumppipäivälle. Hyvin toimii ja kiitokset hyvästä aiheen paketoinnista.
Siinä päätä raapiessani huomannut, että olisi penteleen hyvä, jos kehtaisit laittaa tekstimuodossa sarjamäärät jne. joko youtuben videon kuvaukseen tai pakkiksen postaukseen.
Video tulee joka tapauksessa katsottua, mutta hitaanpuoleista on kaivella videon keskeltä, että kuis se nyt menikään

Kylhä noita SST treenejä tekstimuodossa/kuvana löytyy miken instasta ja sit tältä kyseisestä ketjusta. Vähän ku jaksat käyttää omaa aikaas nii löydät ne... Niin mäkin tein.

Joskus koitin varmaan vuoden ignooraamista, mutta se selvisi, että vuonna 2003 alkanyt kyttääminen ei lopu koskaan, tein mitä tahansa. Mieluummin siis vittuilen auliisti takaisin kun mä voin näyttää palan onnestani ja elämästäni ja nämä säälittävät paskahousut eivät pääse edes nimimerkin takaa esiin. Mä otan niiden tuomat mainosnäytöt mielelläni ja niiden jakamat videokatsonnat. Mä en käännä poskeani, enkä enää ignooraa niitä, vaan aion vittuilla tuplasti enemmän vain saadakseni ne suunniltaan raivosta ja mainosnäytöt sinne 200 tuhanteen kuukaudessa.

Mut silti mua kiinnostaa mitä niiden päässä liikkuu ja mitä ne kokee hyötyvänsä tosta touhusta. Minä siitä ainakin hyödyn taloudellisesti, mutta mitä jonnet? Tuntuu että niiden elämä on ihan perseestä.

Back
Ylös Bottom