Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma kokemus: Nuorena auttaa enemmän se ulkonäkö ja vanhana raha. Eli nuorena ulkonäöllä ja vanhana rahalla, jos vaihtoehdot on noin pelkistetyt ja vastaus sitten samoin.Kummalla saa paremmin naisia, ulkonäöllä vai rahalla?
Vipunostoissa sivulle tahtoo epäkkäät tehdä paljon duunia. Hyviä kikkoja vähentää epäkkäiden osuutta?
Lisäisin tähän vielä, että myös liikerata lyhenee merkittävästi kun lavat ovat yhdessä ja olkapäät alhaalla. Liikeradan yläosassa trapsit aktivoituvat. Itse olen saanut deltseihin paremman tuntuman, kun olen tehnyt vipareita yksi käsi kerrallaan. Menee tuplasti kauemmin, mutta ainakin mulla tuntuma on selvästi parempi.- Pidä olkapäät alas painettuna ja lavat yhdessä paikallaan elä anna olkien nousta ja lapojen liikkua kun liikutat kättä sivusuunnassa.
- Keskity olkavarren liikkeeseen elä painon nostamiseen, eli kyynärpään nousemiseen eikä painon nousemiseen.
- Pyöritä kättä hieman myötäpäivään siten että pikkurilli on liikettä tehdessä ylempänä kuin etusormi.
Vaikeatahan tämä on netin kautta selittää mutta yritä tätä lukiessasi ilman painoa jo tehdä tuota liikettä.
Voit odottaa sarjapainojen putoavan noin 30%.
En ole seurannut projektia. Voishan siellä tosin käydä.Oletko seurannut Vatasen PTV-Gym projektia ? Mitä mieltä ? Meinaatko käydä salia testaamassa ? Olisi aivan huippua, jos kävisit veivaamassa treenit Vatasen kanssa ! ;)
En tee mavea laisinkaan.Sulla kun on hyvät penkki- ja kyykkytulokset, niin mitenkäs mave? Vai teetkö edes ylipäätään sitä?
Lisäisin tähän vielä, että myös liikerata lyhenee merkittävästi kun lavat ovat yhdessä ja olkapäät alhaalla. Liikeradan yläosassa trapsit aktivoituvat. Itse olen saanut deltseihin paremman tuntuman, kun olen tehnyt vipareita yksi käsi kerrallaan. Menee tuplasti kauemmin, mutta ainakin mulla tuntuma on selvästi parempi.
En ole seurannut projektia. Voishan siellä tosin käydä.
En ole seurannut projektia. Voishan siellä tosin käydä.
Kova kuosi on. Vataselle laitoin kyselyä.Mitä mieltä Levronen uusimmista kuvista?

En ole tutustunut, mutta tosta aukosta päätellen, etenkin tossa pidemmässä zoomissa, voisin ajatella tuon olevan laadukasta kamaa oleva sarja.Mitä mieltä olet Sigman art sarjan aps-c obikoista, eli 18-35 f1.8:sta ja 50-100mm f1.8:sta?
En ole jenkkien vaaleja seurannut kun Clinton aiheuttaa mulle aivovaurioita. Jeesus mikä lehmä.Mitä mieltä Donald Trumpista. Oma kantani on että media vääristelee suurinta osaa asioita.
Ja teitä idiootteja on ikävä kyllä jenkeissäkin. Välillä aina menettää toivon ihmiskunnan puolesta. Varsinkin kun lukee pakkiksen juttuja. Kuinka vitun tyhmiä ihmiset voivatkaan olla?Mitä mieltä Donald Trumpista. Oma kantani on että media vääristelee suurinta osaa asioita.