Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Sä valitat siitä kun joku valittaa kun heitterit valittaa. Mee valittamaan ylilaudalle jos noin hitsaa.
En mä valita, ihmettelen vaan kun kuuntelen sun ja allun podcasteja niin kuulostat siltä että sua oikeesti vaivaa nää ihmiset. Mutta sitten täällä taas ilakoit mainostuloista. Tulee vaan mieleen että haluatko edes että nuo ihmiset lopettais tuon toiminnan vai et?

En mä valita, ihmettelen vaan kun kuuntelen sun ja allun podcasteja niin kuulostat siltä että sua oikeesti vaivaa nää ihmiset. Mutta sitten täällä taas ilakoit mainostuloista. Tulee vaan mieleen että haluatko edes että nuo ihmiset lopettais tuon toiminnan vai et?
Heti kun lopettavat, joku on kussut, niinkauan kuin mulla menee hyvin, tuo jatkuu. Aika vähän mun niitä tarttee provota, riittää kun olen olemassa ja olen esillä, ihan sama olenko positiivisesti esillä, ei merkitystä. Ja puhdas valheiden levittäminen ottaa tottakai päähän, mutta en mä sitä rypemään jää. Se, että mä mainitsen asioista, ei tarkoita, että mun elämä olisi jotenkin ahdistavaa niiden takia.

Mä olen nauranut aina sitä, että kun tulee 40 tuhatta viestiä paskaa ja sitten vastaan yhden kerran, niin sanotaan, että mulla menee ihon alle. Eiköhän se poijaat ole 100% niin, että jonneilla on mennyt mun elämä ihon alle pahemman kerran. Ja siinähän menee.

Eikö ihmisille ole vieläkään mennyt kaaliin se, että mä olen mä ja tämmöisenä pysyn. Se vituttaa ihan vitusti joitakin, jos mä kokisin ton 14 vuotta jatkuneen stalkkaamisen ongelmana, olisin asialle tehnyt jotain, mutta kun mä olen tämmöinen, että mua ei sit loppupeleissä vittuakaan kiinnosta, en vain käännä toista poskeani.

Onko Bioshockit tullut pelattua?
Mikä on suosikki elokuvasi? Jos ei yhtä ylitse muiden, niin joku top5?
Pelasitko Fallout 4 läpi? Mitä mieltä?
Onko siulla koskaan ripuli, tai onko vatsa miten herkkä? Reistaako edes matkustellessa?
Paljon menee kahvia päivässä?

Onko Bioshockit tullut pelattua? - Pari olen tainnut vetää ja ovat kyllä siistejä. Mä niin diggailen tota steampunk tyylisuuntaa.
Mikä on suosikki elokuvasi? Jos ei yhtä ylitse muiden, niin joku top5? - Vaikee aina heittää letkaan näitä, mut nopsaan 1. Martyrs. 2. Passion of the Christ 3. Prometheus. 4. Intouchables. 5. Alien 2.
Pelasitko Fallout 4 läpi? Mitä mieltä? - Pelasin joo, Far harbour vajaa vielä. Hyväähän shittiä toi oli kuten aina.
Onko siulla koskaan ripuli, tai onko vatsa miten herkkä? Reistaako edes matkustellessa? - Muutama ripuli ollut, koskaan ei ole ollut oksennustautia, olen laatannut 5 kertaa elämäni aikana, nekin ruokamyrkytyksissä. Noroa ei koskaan ole ollut, tai sitten se ei mulla oireile. Matkustellessa sain ruokamyrkytyksen Hong Kongissa ja olin 10 tuntia ripulissa koneessa takaisin, elämäni paskin lento by far.
Paljon menee kahvia päivässä? - Nykyään tosi vähän jostain syystä, monasti ei kuppiakaan. Nyt en edes muista koska olisin kahvin viimeksi juonut.

Eli toisin sanoen sua ei edes kiinnosta saada tota loppumaan? No onnea valitsemalle tielle.
Tie on aika hyvin vienyt mua eteenpäin, eli pysy sä siellä nurkassa hiljaisena ja koita miellyttää kaikkia. Onnea valitsemallasi tiellä.

Mitä tohon loppumiseen tulee, niin se ei lopu ikinä, se jatkuu loputtomiin, tein mitä tahansa. Ainoastaan jos poistun internetistä, niin se loppuu, enkä ole poistumassa, joten se ku on ja pysyy, niin otetaan siitä rahat ja vittuillaan takasin vain näyttämällä miten kivaa mulla on.

Eikös tää keskustele suurimman osan ajasta etene niin että ensin samat nimimerkit vuorotellen kertoo kuinka mahtava jätkä oot/hieno viimeinen video tai kuva oli/kysyy jonkun "hassunhauskan" kysymyksen, sitten aina väliin joku on jostain eri mieltä sun kanssa jonka johdosta haukut tämän henkilon pystyyn/vittuilet ja uhkaat banneilla, mistä seuraa muutaman sivun paskamyrsky.

ps. tän ketjun nimen vois vaihtaa "Miken arvostus/arvostelulangaksi"

Eikös tää keskustele suurimman osan ajasta etene niin että ensin samat nimimerkit vuorotellen kertoo kuinka mahtava jätkä oot/hieno viimeinen video tai kuva oli/kysyy jonkun "hassunhauskan" kysymyksen, sitten aina väliin joku on jostain eri mieltä sun kanssa jonka johdosta haukut tämän henkilon pystyyn/vittuilet ja uhkaat banneilla, mistä seuraa muutaman sivun paskamyrsky.
No vaikka sitten niin, banneilla ei uhkailla, vaan ne annetaan jos tarpeen on. Ja joo, mä vain vittuilen ja haukun kaikki pystyyn. Ja sehän ei passaa, että mä vittuilen, eikä sekään passaa, että mitään positiivista laitetaan. Perusoletus on se, että pelkkää negaa pitää kirjoittaa. Näin se etenee. Näin minä koitin jotain Q&A:ta virittää, mutta melko mahdotonta. Porukka on nyt niin kiimassa taas, että antakaa sitten tulla sitä negaa kun elämä siitä paranee ilmeisesti. Mä meen treenaan ja tulen sitten lukemaan taas samaa paskaa mitä olen kuullut jo koko historian ajan, mut se purkka vain maistuu joillekin edelleen.

Onko Bioshockit tullut pelattua? - Pari olen tainnut vetää ja ovat kyllä siistejä. Mä niin diggailen tota steampunk tyylisuuntaa.
Mikä on suosikki elokuvasi? Jos ei yhtä ylitse muiden, niin joku top5? - Vaikee aina heittää letkaan näitä, mut nopsaan 1. Martyrs. 2. Passion of the Christ 3. Prometheus. 4. Intouchables. 5. Alien 2.
Pelasitko Fallout 4 läpi? Mitä mieltä? - Pelasin joo, Far harbour vajaa vielä. Hyväähän shittiä toi oli kuten aina.
Onko siulla koskaan ripuli, tai onko vatsa miten herkkä? Reistaako edes matkustellessa? - Muutama ripuli ollut, koskaan ei ole ollut oksennustautia, olen laatannut 5 kertaa elämäni aikana, nekin ruokamyrkytyksissä. Noroa ei koskaan ole ollut, tai sitten se ei mulla oireile. Matkustellessa sain ruokamyrkytyksen Hong Kongissa ja olin 10 tuntia ripulissa koneessa takaisin, elämäni paskin lento by far.
Paljon menee kahvia päivässä? - Nykyään tosi vähän jostain syystä, monasti ei kuppiakaan. Nyt en edes muista koska olisin kahvin viimeksi juonut.

Bioshockeista tulee nyt uudet painokset, uusille konsoleille, joten jos kiinnostaa niin kannattaa hommata. Tosin jos ei ihan älytön pelisarjan fani ole, niin ei varmaan rahoja kannata noihin hukata. Samat pelit, vähän eri paketissa.

Muistinkin tuon kirjoitettuani, että sie joskus kertoilit tuosta Hong Kongin lennosta. Voin kuvitella miten kauhiaa tuo on ollu. Joskus ite töissä ollessa ripuloinut tosi rajusti, niin voi vaan kuvitella millasta se on koneessa.

niin voi vaan kuvitella millasta se on koneessa.
Onhan se hc-factor asteen korkeempi konessa kärsiä. Ahdasta, muutenkin ahistaa olla, sitten saa ramppaa vessassa, juosta vapaan vessan perässä. Istua siellä x aikaa että pääsee taas penkille kipeän vatsan kanssa valvomaan. Olin kohtalaisen kujalla jetlagin kera Suomessa. Mulle kävi niin, että menin klo 12 päivällä sänkyyn ja ajattelin, että torkahdan muutamaksi minsaksi. Samantien soi puhelin ja silloinen mimmi kyseli, että missä oon, että kello on 20:00.

1. Mitkä on sun top5 lempi sarjat?
2. Meinaatko yrittää kyykyssä ykköstä?
3. Haluisitko muuttaa ulkomaille joskus?
4. Pidätkö nykyään mitään kevyitä viikkoja?
5. Kuka on suomen kovin cbb kisaaja?

Nimimerkki joq tullut monesti nähtyä vuosien varrella Turun alueen saleilla hakkaamassa päätään seinään, on esittävinään videoineen satujumppien kera jotain kovaakin cbb bodytreenaajaa vaikka tosiasiassa tällä jätkällä ei ole nopealla vilkaisulla patin pattia havaittavissa kaikkien noiden treenivuosien jälkeen ja panostukseen nähden. Siis jos katsoo kaverin treenihistoriaa ja ns. omistaumista harrastukselleen kaikenmaailman kymmenine jauho-, hera ja vitamiinipurkkeineen niin miten vitussa joku voi olla oikeasti noin aikaansaamaton tapaus ettei näytä yhtään miltään eikä edes voimaa ole tuntunut tarttuneen juuri hiirenpaskan vertaa. Tyyliin Jollain 90 kg:lla vinopenkkiä smithissä tuonkokoisella kaverilla on kyllä ihan helvetin huonosti katsoi asiaa miten ja miltä kantilta tahansa. Varmasti alkaa käymään ohimoon kun mitään kehitystä ei tapahdu tyyliin liki kymmeneen vuoteen muiden mennessä ohi junanlailla ja tuossa Wileniuksenkin ketjussa olettaa pelkkien lääkkeiden olevan selitys kaikkeen. Tuo 10 000 kalorinsyöntivideo ko. herralta oli kyllä oikein piste iin päällä. Tuskaa ei varmasti helpota sekään että vatkaa iltaisin muna kourassa täällä katsellen jotain pro bodarien motivaatiovideoita ja kiukuttelee sitten muille. Lajin vaihto vaikkapa johonkin mailapeliin voisi olla tässä tapauksessa hyväkin ratkaisu.

Sä oot huomannu saman minkä itsekkin olen havainnut,ei voimaa eikä lihasta. Toi panostus nyt ei missään nimessä ole koskaan ollut mitään hc luokkaa, vaan ennemminkin sellaista jäätelöä joka ilta tyyliä, ei siis ihme että olen lihava :D

Kun itse olen aina ajatellut ja ollut sitä mieltä, että salille ei kannata koko eläänsä uhrata ellei sitten ole pro bodari, vaan on paljon asiaoita mitkä pitäisi tulla ensin, sali osana elämäntapaa taas on mielestäni loistava, oli sitten lihaksia tai ei.

Toiset tykkää futiksesta, mä pro bodauksesta eikai se väärin oo? Ei kaikki futis fanitkaan pelaa valioliigassa.

Miten ois Miken auttava puhelin minne jonnet voi soittaa ja purkaa omaa pahaa oloaan.
Ei ilmaiseksi viitsisi ja viikkorahat ei kyllä riittäis niillä maksamaan puheluita.

1. Mitkä on sun top5 lempi sarjat? - X-Files. Fringe, Narcos, House of cards, True detective.
2. Meinaatko yrittää kyykyssä ykköstä? - En ole ihan varma tosta.
3. Haluisitko muuttaa ulkomaille joskus? - Kyllä jonnekin alemman verotuksen maahan.
4. Pidätkö nykyään mitään kevyitä viikkoja? - Pakon edessä.
5. Kuka on suomen kovin cbb kisaaja? - Utti.

Kun itse olen aina ajatellut ja ollut sitä mieltä, että salille ei kannata koko eläänsä uhrata ellei sitten ole pro bodari,
Tai jos vain yksinkertaisesti siitä tykkkää, ei tartte olla kisaaja edes. Mutta ei sinne tosiaankaan koko elämäänsä kannata viskaa.

Meidän salilta löytyy tollanen goljatin hacki josta mainitsit videolla. Ei mitenkään erityisen hyvä hack laite ole tuo. Jotenkin vaan ei mene etureisille niin hyvin, ja liikkeen ala-asennossa paino tuppaa karkaamaan päkijöille, laittoi jalat sitten levylle miten tahansa.

Paras hack jota olen testannut, on varmaankin precorin hakki.

hack-slide-603.jpg

Back
Ylös Bottom