Ei vittu nyt on kyllä ammattilainen asialla, älä nyt vie Mikeltä töitä.Muokkasin tota miken kuvaa vähän paremmaks. Näyttää aidommalta nyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu nyt on kyllä ammattilainen asialla, älä nyt vie Mikeltä töitä.Muokkasin tota miken kuvaa vähän paremmaks. Näyttää aidommalta nyt.
Herra Latvanen Mäkkylästä on vain ihan rauhassa siellä.Muokkasin tota miken kuvaa vähän paremmaks. Näyttää aidommalta nyt.
Sama jorgoos, ei kamalammin annettavaa forumille ollut. Mut jotta eivät pääsisi itkemään banneista, niin annan vittuillakseni niiden aukoa päätään.Miken qa foorumi = koko foorumi.
Joq aina trollaa täällä ihan kun olisi joku pakkomielle, sivusta seuranneena huomannut.
Itse veikkaisin, että jonneista on syntynyt suurin osa 70&80-luvun jälkeen, koska 70&80-luvulla lapsille annettiin fyysistä kurinpitoa, ja 90-luvulta eteenpäin kuritonta vapaata kasvatusta ja sen kyllä joidenkin osalla huomaa liiankin hyvin ;)
Vanha sanonta "Joka kuritta kasvaa, se kunniatta kuolee"
Mennäänkö kaikki taas tahallaan ääripäästä toiseen ja ymmärretään tahallaan kaikki väärin ja ollaan vain periaatteesta eri mieltä? Joku luunappi tai tukkapöllö on aika kaukana turpaanvedosta.Jep, koska kuria ei voi olla ilman väkivaltaa, oot sä fiksu mies hei! Sehän on tosi hieno juttu opettaa lapselleen, että asiat kuuluu hoitaa pienellä turpaanvedolla!
Oliskos semmoinen mitään, että vedän esim ton super sst:n käsille ja kaveri kuvaa ja sitten voice overilla selostan koko pätkän ajan mitä tarkalleen tapahtuu ja miksi?
Itse en aio kurittaa mun lapsia fyysisesti. Se ei kuitenkaan tarkoita ettei niillä olisi mitään kuria. Aresti toimi täällä hyvänä keinona kurittamiseen jos ei totella. Lapsen fyysinen kurittaminen on mielestäni säälittävää, eikä lapsen kasvattaminen yhteiskuntakelpoiseksi vaadi fyysistä kurittamista.
Tsemppiä sulle lasten kasvatukseen. Tulet monet kerrat miettimään että missä vaiheessa tuo kusipäisyys häviää mun lapsesta. Älä välitä, ei se mihkään katoa. Kerta viikossa vyön solkipäällä selkään niin pysyy iseilläkin sipuli kasassa.
Tää olis mielenkiintoinen!Oliskos semmoinen mitään, että vedän esim ton super sst:n käsille ja kaveri kuvaa ja sitten voice overilla selostan koko pätkän ajan mitä tarkalleen tapahtuu ja miksi?
Oliskos semmoinen mitään, että vedän esim ton super sst:n käsille ja kaveri kuvaa ja sitten voice overilla selostan koko pätkän ajan mitä tarkalleen tapahtuu ja miksi?
Ööö, mitä sieniä sä olet vetänyt? Voitko ihan omin pikku kätösin selittää että millä vitulla pääsit tohon johtopäätökseen? Mä koitin joka kantilta asiaa ajatella, mutta en osaa ajatella kuten jonne, joten kerroppa. Miten esim ykkösaiheena? Mitä mä katson keskusteluja ja etusivua, niin ykkösaiheena on kehonrakennus. Ja tärkein käyttäjäkunta ei voi olla haterit, koska silloin etusivu olisi täynnä mun juttuja. Joten selitätkö vähän miten tohon vammaiseen johtopäätökseen pääsit?
Sama jorgoos, ei kamalammin annettavaa forumille ollut. Mut jotta eivät pääsisi itkemään banneista, niin annan vittuillakseni niiden aukoa päätään.

Eli sulla ei ole mitään perusteluita tolle väitteellesi? Lueppa se ite ja mieti uudestaan, ei siinä ole mitään järkeä.13 vuotta foorumin jäsenenä on Mikelle = vammaisilla ajatuksilla varustettu jonne
Toi on mulle niin vieras ajatusmaailma, koska mua ei kyllä miltään osin kiinnosta dissata jotain joka on menestynyt tai josta en tykkää tai mitä ikinä. Mä vain ohitan sen ja lopetan seuraamisen. Mä en osaa mennä suoraan näiden vätysten pään sisään ja ajatella mistä se pohjaton viha ja angsti oikein kumpuaa. Luuleeko ne jotenkin haittaavan mun elämää ja jos onnistuisivat, niin miten heidän oma elämä siitä paranisi? Mähän olen mennyt kokoajan vain eteenpäin vaikka koko nettikyttääminen alkoi jo vuonna 2003. Mitään vaikutusta sillä ei negatiivisesti ole ollut, ainoastaan taloudellista hyötyä, joka on mitattavaa. Toi on yksinkertaisesti vain helvetin outoa, kun en näe mitään hyötyä yksilölle, ellei sitten todellakin ole vain kyse siitä, että oma elämä koitetaan saada näyttämään näennäisesti paremmalta dissaamalla muita. Varsin erikoista, mutta kiitos jonnet kuitenkin videoiden linkittämisestä, sisääntulevasta liikenteestä ja etenkin sadoista tuhansista mainosnäytöistä. Mitä enemmän itkua sen parempi, joten haters gonna hate ja niin edespäin. Jatkan edelleen samalla valitsemallani tiellä, että isken niiden sydämeen suoraan kääntämällä lippalakin väärinpäin ja ottamalla kuvia uudesta autosta ja näytän auliisti miten onnellinen olen parisuhteessa.
Podcastissakin otettiin kantaa tähän, että mun parisiuhdetta povataan ja sen toivotaan loppuvan. Kuin mielisairas pitää olla, että toivoo toisen epäonnea vain koska "tähän mystinen syy".
No mikset tehnyt? Ei NPC kisat olle koskaan ketään kiinnostanut, mutta jos katsot kilpailijat-osiota, niin melko puolueellinen saa olla, jos sanoo, että siellä puhutaan vain jonneista. Että eiköhän toi sun juttu ollut vain pelkkä negatiivinen länkytys, joka sulla vähän liiankin usein on tarkoituksena.
Mä teen pelkästään videoita enemmän ku puhun mistään räkäpäistä.Jos foorumin ylläpitäjä itse kirjoittelee jonneista, ja samalla selittää mun olevan vammaisilla ajatuksilla varustettu jonne, niin just joo. Joo, negatiivinen länkytys, kuinkahan monta kertaa oon sunkin tuotoksia kehunut, mutta samapa tuo, vika on minussa kun olisin esim. mielummin lukenut noista npc kisoista kuin jostain vitun jonneista.