Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Käykö sulla Mike kapee ote kyykyssä yhtään olkapäihin? Itse kyykkäsin eilen pitkästä aikaa ja kädet ei meinannut millään taipua samaan asentoon kun aikanaan ja olkapäät kipeytyi heti..
Liikkuvuus ehkä kärsinyt kun kädet ja olkapäät kehittynyt tässä välissä.

Käykö sulla Mike kapee ote kyykyssä yhtään olkapäihin? Itse kyykkäsin eilen pitkästä aikaa ja kädet ei meinannut millään taipua samaan asentoon kun aikanaan ja olkapäät kipeytyi heti..

En ole Mike. Minulla kuitenkin auttoi jostain syystä apinaote tähän vaivaan. Jos ei jo käytössä, niin kannattaa kokeilla.

Viimeksi muokattu:
Olen Mike. Pidätkö tankoa niskassa vai "takaolkapäiden varassa"? Kokeile kyykätä high bar -tyylillä ja ota tanko niskaan. Rinta ulos ja selkä pystympään, eikä nykyajan linkkuveitsikyykkyjä, jotka rasittavat lähinnä alaselkää. Miken videoista kannattaa ottaa mallia tekniikkaan.

Ei se alaselkään ota jos yhtään osaa kyykätä kyllä :D. Ja voi lowbarillakin kyykkiä melko pystyssä jos vaan vie polvet eteen kuten pn tyyliin hibarilla.

Alaselkä muutenkin vaan on staattisena tukena eikä pitäs liikkua mihinkään suuntaan. Luulisi pt:n tietävän ;)

Ei se alaselkään ota jos yhtään osaa kyykätä kyllä :D. Ja voi lowbarillakin kyykkiä melko pystyssä jos vaan vie polvet eteen kuten pn tyyliin hibarilla.

Alaselkä muutenkin vaan on staattisena tukena eikä pitäs liikkua mihinkään suuntaan. Luulisi pt:n tietävän ;)
Inb4 "kyllähän maastavetokin nyt on selkäliike samalla tavalla kuin lowbar-kyykky!!1".

Olen Mike. Pidätkö tankoa niskassa vai "takaolkapäiden varassa"? Kokeile kyykätä high bar -tyylillä ja ota tanko niskaan. Rinta ulos ja selkä pystympään, eikä nykyajan linkkuveitsikyykkyjä, jotka rasittavat lähinnä alaselkää. Miken videoista kannattaa ottaa mallia tekniikkaan.

Moro Tomi, tyylini on high bar. Eli tanko Trapsien päällä ja asento hyvinkin suora.

Musiikit on kyllä 5/5. Jotenkin aina odottaa että mitähän sieltä on tulossa!

Kohosen kanssa jatkossa ehdottomasti lisää videota. Hieno mies.

moti.webp

Kannattaa katsoa ajatuksella Nortonin kyykkyvideo
View: https://www.youtube.com/watch?v=eEvboNh50ds

Kyykkyhän riippuu paljon välityksistä ja etenkin "pitkäjalkaisille" Norton suosittelee lowbar-kyykkyä. Ja lowbarilla useimmat saavat liikuteltua suurempia painoja. Itsellä ainakin Miken kyykkytekniikka on teoriassa mahdotonta, Jos yrittäisin noin pystyssä pysyä (takakyykyssä) kaatuisin fysiikan lakien mukaan taakse päin ellei paino olisi päälaen päällä...

Lisäksi Norton selittää erinomaisesti kuinka alaselkä "lukitaan" oikeaoppisesti, eli lukitsemalla paineella vatsalihakset.

Back
Ylös Bottom