Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En tiedä kuvitteleko vaan mutta ihankuin sun nettikäytös olisi muuttunut jotenkin neutraalimpaan suuntaan samoihin aikoihin kun lopetitte Peetterin kanssa yhteistyön.
Kyllähän joku syvästi ahdistava juttu voi vaikuttaa kaikkeen muuhunkin.

Onko Mike ikinä kiinnostanut lähteä Venicen Goldsille käymään? Mitä mieltä olet muuten paikasta, "bodybuildingin mekka" kuitenkin.
Ei salit mulle ole semmoisia, että olis mitään himoja päästä käymään sen kummemmin. Mut eiköhän tuo Venicen Golds ole ihan kulttimainesssa jo.

Katotaan kuuluuko kytistä ikinä mitään, veikkaan että ei kuulu.
Jos oot rikosilmoituksen tehnyt, niin kuuluu sieltä ainakin sen verran että tulee kirje tutkinnan rajaamisesta eli suomeksi tutkinta lopetetaan kesken rikoksen vähäisyyden vuoksi.

Varmaan ihan samalla tavalla löytyy energiaa/aikaa kuin muilla pk-yrittäjilläkin. Tai vaikkapa yh-äideilläkin. Ei sen kummempaa.
Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Joku suhteellisuus glorifioinnillakin .

Luulen etta jengi ei tajunnut viestini alkuperaista pointtia. Kireana oleminen ja treenaaminen on uuvuttavaa ja tekee lopun elamasta vaikeaksi (oletko kokeillut? Mina olen). Toki yh-aidit tekee puurot lapsille jne. mutta nyt puhutaan ihan eri asiasta. Mike tuottaa laatusisaltoa kovalla tahdilla - lahes paivittain. Paino sanalla laatu. Ei lasten tarhaan vientia ja puuron keittoa voi verrata siihen. Tottakai tassa maassa on vasyneita ihmisia eika tarkoitus ollut dissata ketaan. Eika kyseessa ole mistaan "glorifioinnista". Kuka tahansa meista osaa keittaa lautasellisen puuroa vasyneena - silla on harvinaisen vahan tekemista laatusisallon tuottamisen kanssa. Sita kuka tahansa meista ei osaa tehda. Huono esimerkki.

Luulen etta jengi ei tajunnut viestini alkuperaista pointtia. Kireana oleminen ja treenaaminen on uuvuttavaa ja tekee lopun elamasta vaikeaksi (oletko kokeillut? Mina olen). Toki yh-aidit tekee puurot lapsille jne. mutta nyt puhutaan ihan eri asiasta. Mike tuottaa laatusisaltoa kovalla tahdilla - lahes paivittain. Paino sanalla laatu. Ei lasten tarhaan vientia ja puuron keittoa voi verrata siihen. Tottakai tassa maassa on vasyneita ihmisia eika tarkoitus ollut dissata ketaan. Eika kyseessa ole mistaan "glorifioinnista". Kuka tahansa meista osaa keittaa lautasellisen puuroa vasyneena - silla on harvinaisen vahan tekemista laatusisallon tuottamisen kanssa. Sita kuka tahansa meista ei osaa tehda. Huono esimerkki.
Ajatelletpa aika yksipuolisesti. Se lasten kanssa oleminen aamuisin kuin myös muulloinkin on vähän enemmän kuin pelkkä puuron keitto ja uskonkin että se oli vain vertaus kuva jolla tarkoitetaan kaikkea sitä työtä mitä sinun pitää tehdä jos olet yh.

Ajatelletpa aika yksipuolisesti. Se lasten kanssa oleminen aamuisin kuin myös muulloinkin on vähän enemmän kuin pelkkä puuron keitto ja uskonkin että se oli vain vertaus kuva jolla tarkoitetaan kaikkea sitä työtä mitä sinun pitää tehdä jos olet yh.

Ei siis edelleen mene jakeluun. Pointti on etta LAADUN tuottaminen vasyneena on vaikeampaa kuin YH hommat. YH jutut on aarimmaisen tarkeita ja arvostan sellaista tyota todella paljon. Tuollaiset hommat runtataan kasaan paiva kerrallaan etta lapsen tarpeet saadaan tyydytettya. Siina ei ole laadun kanssa mitaan tekemista vaan perustarpeitten tyydyttamisesta. Pliis, ei mitaan YH vertauksia enaa... huoh...

Vielä kun dissauskin olis jotenkin suhteessa, mutta mua käsitellään kuin raiskaajaa netissä.
Niin. Se on kyllä...outoa...

Näyttää siltä, ettet ymmärtänyt pointtani.

Esimerkkini yh-äidillä, tavan pk-yrittäjällä jne. saattaa elämä olla nin raskasta, ettei nettisisältöä tuottava yrittäjä, joka jakaa harrastustaan somessa joudu samaa kokemaan.

Muistakaa, että bodari on nälässä vapaaehtoisesti. Joillain se ei ole oma valinta vaan pakko. Ja silti pitää jaksaa.

Perheen pyörittäminen yksinarjen kiireiden keskellä ei ole pelkkää puuron tekoa.(oletko kokeillut?minä olen)

Miken ja muidenkin vastaavassa toimessa olevien jaksamista urallaan taatusti auttaa se, että hän on tehnyt harrastuksestaan leipätyön. Ja se vasta hienoa onkin .Harvojen herkkua.

. Tuollaiset hommat runtataan kasaan paiva kerrallaan etta lapsen tarpeet saadaan tyydytettya. Siina ei ole laadun kanssa mitaan tekemista vaan perustarpeitten tyydyttamisesta. ...

Noin sanoo vain lapseton henkilö. Lastenhoito jos mkä tehdään laadulla . Joka päivä on erilainen, joka päivälle on eri haasteet. Se jos mikä vaatii mielikuvitusta, hetkessä elämistä. Laatua.

Ei siis edelleen mene jakeluun. Pointti on etta LAADUN tuottaminen vasyneena on vaikeampaa kuin YH hommat. YH jutut on aarimmaisen tarkeita ja arvostan sellaista tyota todella paljon. Tuollaiset hommat runtataan kasaan paiva kerrallaan etta lapsen tarpeet saadaan tyydytettya. Siina ei ole laadun kanssa mitaan tekemista vaan perustarpeitten tyydyttamisesta. Pliis, ei mitaan YH vertauksia enaa... huoh...
Kyllä näillä eväillä rakennetaan onnellisia lapsia.jos itse ajattelisin noin niin toivoisin että joku tulisi ja läväyttäisi päähän.

Kyllä näillä eväillä rakennetaan onnellisia lapsia.
Taysin samaa mielta.

jos itse ajattelisin noin niin toivoisin että joku tulisi ja läväyttäisi päähän.
Joo mielipiteeni YH:n arvostamisesta ja lasten tarpeitten tyydyttamisesta vasta tuomittavaa onkin. Arvomaailmani on kauhea. Anteeksi.

Joka päivä on erilainen, joka päivälle on eri haasteet. Se jos mikä vaatii mielikuvitusta, hetkessä elämistä. Laatua.
Nainhan se menee kaikissa hallitusten ohjelmissa ja esim. mainostamisessa. Perhe, perhe ja viela kerran perhe. Lapsettomien henkiloitten pitaa olla nurkassa hapeamassa koska yhteiskunnassa vain perheella on jumalastatus. Olisi pitanyt arvata etta Miken tyota ei saa kehua taalla ilman etta perheelliset tulee tanne nostamaan itseaan jalustalle. Minulle riittaa keskustelu aiheesta koska negaajat vaantaa tata taysin vaaraan suuntaan.

Hyvät setit denniszeimssillä, itsekkin kuulun lapsettomien luopioiden ryhmään mutta silti näen keskustelun erilailla. Yrittäjät ja milffit otettiin esille vertailuna Miken työlle. Mike herää aamulla ilman kelloa ja lähtee jumpalle, (harrastamaan asiaa mistä tykkää) kuvailee treenit jonka jälkeen hän menee kotiin syömään ja muokkailee videoita(harrastus mistä hän tykkää.) Sitten hän jälleen käy jumppaamassa josta mennään ruokapöydän kautta nukkumaan. Yhtään Mikeä väheksymättä ei tuo kovin rasittavalta kuulosta, hän on vaan pikemminkin onnistunut elämässään ajautumaan tilanteeseen mikä omaan korvaani kuulostaa aika täydelliseltä.

Yrittäjän 15h työpäivät kuulostavat silkalta kärsimykseltä kuten myös tuo yllä kuvattu peräsuoli roikkuen tehtävä lapsi-työ-lapsi aikataulutus.

Tätä kirjoittaessani aloin pohtimaan jos vain irtisanoutuisi duunista ja menisi sillan alle ryyppäämään.

Kyllä lapsettomatkin voivat kommentoida lastenhoidosta, mutta se on asia joka kyllä yllättää vaativuudellaan. En missään tapauksessa olisi vaihtanut osia vaimoni kanssa kun lapset olivat pieniä. Mielelläni lähdin aamuisin töihin. Yrittäjä olen siis itsekkin.

Itsellä ei puhelimen youtube sovelluksella pyöri osa noista sun treenipätkistä.
Niin blokattu vai?
Tietääkseni mobiilissa voi olla eri rajoitukset valitun musiikin kohdalla.

Juu ja jos Google vain viitsisi ystävällisesti ilmoittaa musiikin kohdalla saako sitä näyttää mobiilissa, mutta kun se ei siitä mitään mainitse. On vain simppelisti maat, joissa musiikkia ei saa käyttää. Arvalla siis menee joka kerta, tyhmä systeemi. Ja se nappaa anyways musiikit salilta, joten ihan sama käytänkö pätkissä valittua musaa kun salin musiikki kuitenkin kuuluu.

kun yh mainitaan niin se on merkki että nyt äkkiä v*ttuun tästä keskustelusta. Se on sodan alku jos sanoo vähänkään mielipidettä liittyen kellä on rankkaa ja kellä ei.

#yhäiti #metaistelijat #lapsetparhaita #miehetperseestä

Oli nyt vaan pakko kommentoida tähän... Katsos kun useimmat yh-äidit ovat sen lastenhoidon lisäksi ihan normaalisti kahdeksan tuntia töissa ja ainakin pyrkivät tekemään laadukasta työtä ja joku on yrittäjäkin, usko pois. Sinänsä minulla ei ole mitään tarvetta glorifioida yh-äitejäkään ja heidän tekemisiään. Useimmilla menee ihan hyvin, tukiverkkoja löytyy ja toivottavasti myös suhteet exään ovat siinä kunnossa, että sitä lastenhoitovastuutakin voidaan jakaa. No, tämä tästä.

Mä oon ainakin hiljaa, ettei tartte mua sitten syyttää että väittäisin elämääni raskaaksi. Kivaahan tämä on, en mä tätä muuten tekisi.
Raskaskin elämä on kivaa jos on onnellinen. Kaikenmaailman valittajia kyllä löytyy surullisen paljon.

Ja sit on näitä tietäjiä mitä on mikäkin vaikkei todellisuudessa pystytä huolehtimaan edes itsestään niin ruetaan pätemään kaikenmaailman paskajutuilla.

Back
Ylös Bottom