Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike teetkö takaolkapäitä kuinka paljon, koska viimeisimmässä videossa sanoit Juusolle että hän voi tehä takaolkapäitä mutta sä et?
Ps. kiitos kaikesta materiaalisata mitä olet tuottanut
En tee kun ne on muutenkin kehittyneet yli etuolkapäiden penkkipunnerrustekniikan johdosta kun lasken kontrollilla alas aina.

Joskus aikoinaan tuli oltua yksityisen puolen turvahommissa ja jokusen tallenteenkin olen läpi katsellut. Homma tosiaan menee niin että nauhoja ei saa ulkopuolisille näyttää koska kyseessä on henkilörekisteri. Omista liikkeistään on teoriassa nauhat mahdollista saada mutta ne ei tässä tapauksessa mitään auta. Mutta jos minä olisin töissä tuolla missä vahinko on käynyt ja joku tulisi paikanpäälle kysymään voinko katsoa nauhat läpi niin sen tekisin, jos teko näkyisi nauhalla niin ilmoittaisin Mikelle että näkyy tallenteessa. Mike voisi sitten vinkata poliisia että laittaa pyynnön nauhoista liikkeeseen.
Jännä juttu, kun lähikaupasta joku haki juoksu kaljat niin poliisit oli siellä video tallennetta katsomassa! Varmaan 12 bagin retku sai saalikseen! Miken auton vahinko kumminkin pikkuisen kalliimpi tikki eikä sinivuokkoja kiinnosta yhtään?! Ei voi ymmärtää!!

Eihän tää muuten, lommo ku lommo, mutta tässä vituttaa tää puljaaminen asian kanssa ja sitten se, että joku on noin hinttari, ettei asiaa hoida kun ite munii.
Ei tuossa ole ollut mun mielestä munimisesta kyse, vaan ihan tahallisesta teosta. Tuollaisen lommon aikaansaamiseksi se ovi pitää avata käytännössä täysillä. Ootko katsonut Horatio-hengessä, löytyykö siitä kolhukohdasta mitään maalinmurusia toisen auton ovesta?

Ei tuossa ole ollut mun mielestä munimisesta kyse, vaan ihan tahallisesta teosta. Tuollaisen lommon aikaansaamiseksi se ovi pitää avata käytännössä täysillä. Ootko katsonut Horatio-hengessä, löytyykö siitä kolhukohdasta mitään maalinmurusia toisen auton ovesta?
Ei minkäännäköistä jälkeä toisesta ovesta ja alkaa näyttään, että on potkastu sisään ja se on sitten jo vielä kusipäisempää.

Minua lahinna kiinnostaa se miten Mikelta loytyy energiaa/aikaa tehda nama kaikki jutut (treenit, videot, kuvat jne). Kasittaakseni kyse ei ole younien minimoinnista. .

Varmaan ihan samalla tavalla löytyy energiaa/aikaa kuin muilla pk-yrittäjilläkin. Tai vaikkapa yh-äideilläkin. Ei sen kummempaa.

Toisten tekemiset vaan tuntuvat jotenkin suuremmilta/aikaavievimmiltä koska ne ovat kaikkien katsottavissa/luettavissa. Ei sen raksapk-yrittäjän, joka tekee 15-tuntisia työpäiviä tekemiset näy laajalle, tai sen yh-äidin, joka nousee aamulla tekemään lapsille puurot aamukuudelta, saattaa ne tarhaan/kouluun kahdeksaksi, menee itse töihin,hakee lapset ennen viittä ja saattaa viimeiset ruoanlaiton, tiskauksen , pyykkäämisen ja iltasatujen jälkeen ilta puoliyhdeltätoista sänkyyn ja rojahtaa itse kuolemanväsyneenä sänkyyn jaksaakseen saman seuraavana päivänä.

Jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Joku suhteellisuus glorifioinnillakin .

Hyvää matskuahan tämä Mike suoltaa ja tuntuu että tulee vaan kiihtyvällä tahdilla. On jotenkin helppo katsoa ja joka kerralla tulee aina pikkasen uutta ja erilaista. Onko Mikestä helpompi nykyään tehdä matskua noin ammatillisesti kuin esim. pari vuotta sitten?

Onko Mikestä helpompi nykyään tehdä matskua noin ammatillisesti kuin esim. pari vuotta sitten?
Ohan tässä määrätyt rutiinit tullut ja videoiden tekeminen on kivaa nykyään, Wlogien loppuaikoina se oli melkoista tuskaa kuten kaikki muukin, tuntuu nyt että se ahdistus oli mulle katabolista, koska olen kiristynyt, kasvanut ja tullut vahvemmaksi kun olen saanut treenaa yksin ja eri tyyppien kanssa.

Ohan tässä määrätyt rutiinit tullut ja videoiden tekeminen on kivaa nykyään, Wlogien loppuaikoina se oli melkoista tuskaa kuten kaikki muukin, tuntuu nyt että se ahdistus oli mulle katabolista, koska olen kiristynyt, kasvanut ja tullut vahvemmaksi kun olen saanut treenaa yksin ja eri tyyppien kanssa.

En tiedä kuvitteleko vaan mutta ihankuin sun nettikäytös olisi muuttunut jotenkin neutraalimpaan suuntaan samoihin aikoihin kun lopetitte Peetterin kanssa yhteistyön.

Back
Ylös Bottom