Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitä pitää leikkaa helvetisti, siinä oli liikaa arkaluontoista materiaalia. Otan jossain välissä ajatuksella sen pöydälle ja katotaan mitä sille tekisi. Paras podcast tähän mennessä ehdottomasti juuri tästä syystä. Mutta ei kaikki mitä mä pidän hyvänä välttämättä ole muiden mielestä hyvää.Joko kohta on podcastia tarjolla? Toiveikkaana odotellaan!
elämäm koululaisia
Te kummatkin kun olette niin täydellisiä ihmisiä, niin te ette ehkä ymmärrä, että fiiliksetkin voi vaihtua. Välillä ei kiinnosta vittuakaan, välillä taas saa tarpeekseen siitä jatkuvasta itkusta. Kuten nyt vituttaa teidän ylimielisten ihmisten lässytys, ikäänkuin mä olisin joku virheetön jeesus joka toimii kuin kone. Katsokaa peiliin pojat, siellä näätte täydellisen ihmisen, ainakin varmaan omasta mielestänne kun on siinä niin varaa henkseleitä paukutella.
Se on fakta, että haters gonna hate, ei se muutu koskaan mihinkään.
Ja sitten se ikuinen haistavittukommentti, herneiden veto. Mä kuulkaas apinat vedin herneet nokkaan jo vuosia sitten eikä sinne enää mahdu mitään. Tunteisiinkin meni jo kauan sitten, joten ei sekään ole uutta. Joten ne jotka jaksaa lässyttää noita samoja paskajuttuja, niin totta vitussa, vedän herneet nokkaan lähes joka päivä jostain ja tunteisiin menee niin hyvät kuin huonot asiat. Mä elän, mä en ole kuollut vitun harmaa paskaraato joka aukoo vain päätänsä netissä.
Ja mitä siitä seurasi, karmee kasa viestejä, hmmmm. Nyt ajattelin sitten paukuttaa 4 traileria tosta ja sitten coming soon trailereita ja saatte sen 24.7.2016 45min pois leikattuna.On se melekosta.. Varmasti varsin hyvin tiesit että tämmönen keskustelu lankeaa tänne kun laitoit ton "laittasko, eikö laittas -videota" viestin. huhhuh
Mitä vittua sä nyt selität? Pistä se julki nyt äläkä oo tuallaane velliperse!!Sitä pitää leikkaa helvetisti, siinä oli liikaa arkaluontoista materiaalia. Otan jossain välissä ajatuksella sen pöydälle ja katotaan mitä sille tekisi. Paras podcast tähän mennessä ehdottomasti juuri tästä syystä. Mutta ei kaikki mitä mä pidän hyvänä välttämättä ole muiden mielestä hyvää.
Sarkasmi+internet ei lupaa hyvää.Mitä vittua sä nyt selität? Pistä se julki nyt äläkä oo tuallaane velliperse!!
Ei se ole noin simppeliä kun sä et tiedä mistä me puhuttiin.Mitä vittua sä nyt selität? Pistä se julki nyt äläkä oo tuallaane velliperse!!
Sarkasmi+internet ei lupaa hyvää.
@Mike Netissä on niin vitusti kusipäitä ettei niille kannata sitä huomiota antaa yhtään. Lätkit vaan ip bannit ja poistat viestit suoraan. Jos teet hommat oikein ja pääset ajelemaan aavistuksen komeemmalla audilla niin vihaajia riittää.
Joku ymmärtää ihan tahallaan väärin niin bannit? Sekin varmaan toimisi. Btw. jos omistat keskustelupalstan niin voit antaa bannit jos vaikka nimimerkki sattuu sinä päivänä vituttamaan. Valistunut itsevaltius toimii.Joku kyseenalaistaa niin bannit vaan? ok.
Maailma pyörisi paljon paremmin tälläisellä diktatuuri meiningillä! Pohjois-Korea on hieno maa. Kansalaiset luulee että voittavat futiksessakin mm-kultaa :DJoku kyseenalaistaa niin bannit vaan? ok.
Niin?Heh.
Kiitos erityisasemasta Mike! <3Banneja nyt ei usein jaella, mutta tolle ekan viestin kirjoittajalle annoin kenkää heti, koska meillä on jo jorma, joka itkee kokoajan, ei anneta sen jengiytyä täällä. Ja tämä yksi bannattu reppana on jo itkenyt laudalla kohtaloaan ja nyt tiedän, että sitä vituttaa :D
No pitäähän sitä tasapainoa olla ja niin kauan kun pysyt suhteellisen asiallisessa marinassa, niin anna mennä vain, mutta mä vastailen siihen sitten omalla tavallani, ei sen kummempaa. Netti-Mike on vähän eri kuin oikeasti, että me istuttais kahvilla ja naurettais näille jutuille oikeassa elämässä.Kiitos erityisasemasta Mike! <3
1)Onko tuo sinun dieetin toinen 10 tonnin tankkauspäivä myös laskettu etukäteen, jotta saisit kaiken uppoamaan ?