Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Miten olisi melanotan 2? Ei käsittääkseni ole mikään kiellety aine classicissa?
On kategorisesti kielletty kaikkina aikoina (kilpailuissa sekä niiden ulkopuolella). Ei ole siis nimettynä WADA:n listalla mutta kokeellisena lääkkeenä (ei hyväksytty lääkinnälliseen käyttöön) Melanotan 2 on automaattisesti kielletty.

WADA:n kiellettyjen aineiden listalla siis ryhmä S0 - NON-APPROVED SUBSTANCES:
Any pharmacological substance which is not addressed by any of the subsequent sections of the List and with no current approval by any governmental regulatory health authority for human therapeutic use (e.g. drugs under pre-clinical or clinical development or discontinued, designer drugs, substances approved only for veterinary use) is prohibited at all times.

Fidel Castro tuli kerran ja sanoi, että se on jätkät nyt niin, notta saatana! Me sit pelästyttiin.
Tuliko Mika mustikseks kun aloit tekemää juttuja muidenkin kun sen kanssa? Eli sait Peteristä BFF:n. Kaikkihan välirikosta Mikeä on syyttäny (minä vissii mukaanlukien), mut mitä jos asia onki toisinpäin. Salaliittoteorian paikka. Koska Putin on kovempi jätkä ku Fidel, ni se vois tulla lämmittää vähä välejä.

Mulle ihan sama "kenen vika" et meni välit, mut toivon et jossain välis pääsisitte tekee sovinnon meinaa ylivoimaisesti parasta settii te duunasitte. Muutenkin ku kattoo esim vanhoi gymlogeja ym. molemmat oli jotenkin vapautuneempia ja lapsenmielisempiä. Tai jotain. Tsemii molemmille!
Ja et joku ois mustis ni on musta ihan höpöhöpöä, wlogit ja gymlogit pyöri kuitenkin samaan aikaan pitkäänkin

Mikelle nopeita kysymyksiä näin vappuna.

1. Paras liike ojentajille?

2. Miken paheet ruoan suhteen?

3. Unelma-auto?

4. Yksi kanava, jota seuraat youtubessa?

5. Aiotko seurata jääkiekon mm-kisoja?

6. Paras televisiosarja koskaan?

7. Mitä tavoitteita sulla on elämässä?

8. Minkälaisia haaveita sulla on?

9. Jos sulla olis päätäntävalta kaikkiin maailman asioihin, mitä muuttaisit?

Eipä muuta. Hyvää vappua!

Mikelle nopeita kysymyksiä näin vappuna.

1. Paras liike ojentajille? - Ranskalainen kaikkine variaatioineen.

2. Miken paheet ruoan suhteen? - Leivonnaiset.

3. Unelma-auto? - GT-R.

4. Yksi kanava, jota seuraat youtubessa? - Carfection.

5. Aiotko seurata jääkiekon mm-kisoja? - Kyllä, koska ne alkaa?

6. Paras televisiosarja koskaan? - X-Files.

7. Mitä tavoitteita sulla on elämässä? - Nauttia elämästä loppuun saakka.

8. Minkälaisia haaveita sulla on? - Absoluuttinen himo ja sen täyttäminen.

9. Jos sulla olis päätäntävalta kaikkiin maailman asioihin, mitä muuttaisit? - En voi vastata, liian brutaalia, mutta jälki olisi säälimätöntä ja äärimmäisen julmaa.

Mikan blogista,joku kyseli Gymlog ja Foodcorner jaksoista...

Mika

Mä voisin tehdäkin. Mikestä en mene vannomaan, epäilen vahvasti, ettei halua enää palata niihin kuvioihin. Kyllä mulla löytyy ideoita vaikka minkälaisiin konsepteihin ja sarjoihin.

X-Filesista puheenolleen, ootko Mike tietoinen että kaikki aikasemmat 9 tuottaria löytyvät Viaplaylta? Mullakin oli ilmainen kokeilukuukausi meneillään kun huomasin niiden tulevan sinne, vetivät perkeleet ässän hihasta. Koukussa ollaan ny :D

Pentuvuosien suosikkisarja, hupaisia flashbackeja on tullut kun katellu noita. Harmi ettei se kuuden jakson minituottari 10 ollut kovin kummoinen

Miten olisi melanotan 2? Ei käsittääkseni ole mikään kiellety aine classicissa?

Toimii jos ihossa on pigmenttia - jos on tosi vaalea ja blondi niin ei valttamatta toimi. En rusketu auringossa vaan palan. Kokeilin melanotan 2:sta ja iho ei tummentunut ollenkaan paria poikkeusta lukuunottamatta:

- muna tummeni. En ymmarra miksi. Harmi etta tumman munan mukana ei tullut kokolisaa
- kaikista ruskeista luomista tuli mustia. Selka oli kuin haulikolla ammuttun nakoinen
- naamaan tuli yhtakkia kaksi uutta luomea, onneksi lahti pois kun lopetin kayton

Toimii jos ihossa on pigmenttia - jos on tosi vaalea ja blondi niin ei valttamatta toimi. En rusketu auringossa vaan palan. Kokeilin melanotan 2:sta ja iho ei tummentunut ollenkaan paria poikkeusta lukuunottamatta:

- muna tummeni. En ymmarra miksi. Harmi etta tumman munan mukana ei tullut kokolisaa
- kaikista ruskeista luomista tuli mustia. Selka oli kuin haulikolla ammuttun nakoinen
- naamaan tuli yhtakkia kaksi uutta luomea, onneksi lahti pois kun lopetin kayton[/QUOTE
Joo ei vissiin ihan kaikilla kuitenkaan toimi.. Oma käsitys oli, että muuttaa ihon pigmenttiä tummempaan suuntaan. Kävitkö kuinka paljon solkussa? Itse en kyseistä ainetta ole kokeillut koska, luomista en pidä ja omaan niitä jonkun verran.. Kavereille kans noita luomia ilmesty, mutta rusketus oli kyllä myös leveliä naapuri. :)

X-Filesista puheenolleen, ootko Mike tietoinen että kaikki aikasemmat 9 tuottaria löytyvät Viaplaylta? Mullakin oli ilmainen kokeilukuukausi meneillään kun huomasin niiden tulevan sinne, vetivät perkeleet ässän hihasta. Koukussa ollaan ny :D

Pentuvuosien suosikkisarja, hupaisia flashbackeja on tullut kun katellu noita. Harmi ettei se kuuden jakson minituottari 10 ollut kovin kummoinen

Ui juma onko ne siellä? Mä oon yrittänyt löytää suoratoistopalvelua jossa ne olis ollu kissojen ja vähan koirienkin kanssa tossa pienen aikaa sitten, mutta en jostain syystä sillon niitä löytänyt.

Back
Ylös Bottom