Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä tosta nyt olis mieltä. Neekerit pumppaa hiekkasalilla. Jos nyt on geenejä, vähän lääkkeitä ja edes jotain painoja, niin kyllä sitä lihasta tarttuu oli se hammerin kone tai pelkkä kulmasoutu.
"Ostoksilla" naapurisalin pukkarissa.
En minä tiedä, toi mamujen rakastaja tuli avautumaan jotain.
Pistäppä siitä päähän.Kolmeen parin tunnin sisällä lähetettyyn viestiin tiivistetty aiheeton rasistinen nimitys, toisten työn vähättely, paska stereotypia ja alkeellinen argumentointivirhe. Hienoa työtä. Ja kaikki muut on negaajia?
Wlogeja tykkään katsella, kiitos vaan paljon, mutta tämä alkaa olla jo vähän naurettavaa.
http://www.vsct.netMinkäs merkkinen tuo Miken hupullinen villatakki on, joka on päällä uusimmassa instagram kuvassa? On meinaan törkeen magee. :oops:
Olisihan se helppo ratkaisu jos se toimisi. Ikään kuin näitä ei olisi lainkaan mietitty vuosien varrella, millä helvetillä sen väriongelman voisi ratkoa.Utti mainitsi tuon valkosuutensa olevan yksi onglemista kisavärejä laitettaessa, niin eikös tossa olisi helppo ratkasu, jos se toimisi?
Olisihan se helppo ratkaisu jos se toimisi. Ikään kuin näitä ei olisi lainkaan mietitty vuosien varrella, millä helvetillä sen väriongelman voisi ratkoa.
Tuota solkkua vedin aika monella kisadieetillä, mutta en ole koskaan saanut solkusta (tai auringostakaan) mitään väriä. Palanut kyllä olen todella usein (niin solkussa kuin auringossakin).
Sen jälkeen lopetin solkussa ravaamisen ennen kisoja, kun valkoisuudestani vittuiltiin kilpailijakokouksessa ja alla oli kuitenkin 20 kertaa solkkua viimeisten viikkojen aikana ennen kisaa.
Taitaa large olla ja tuskin on enää edes myynnissä.Mikä koko sulla Mike on?
Miten olisi melanotan 2? Ei käsittääkseni ole mikään kiellety aine classicissa?Olisihan se helppo ratkaisu jos se toimisi. Ikään kuin näitä ei olisi lainkaan mietitty vuosien varrella, millä helvetillä sen väriongelman voisi ratkoa.
Tuota solkkua vedin aika monella kisadieetillä, mutta en ole koskaan saanut solkusta (tai auringostakaan) mitään väriä. Palanut kyllä olen todella usein (niin solkussa kuin auringossakin).
Sen jälkeen lopetin solkussa ravaamisen ennen kisoja, kun valkoisuudestani vittuiltiin kilpailijakokouksessa ja alla oli kuitenkin 20 kertaa solkkua viimeisten viikkojen aikana ennen kisaa.
. Palanut kyllä olen todella usein (niin solkussa kuin auringossakin).