Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mike kun olet maailman matkaaja niin onko sotaturismi koskaan kiehtonut? Itseäni kiehtoisi, mutta matkat ovat sen verran kalliita ettei nykyisellä budjetilla onnistu. Haavena kylläkin.

Ei ole tuttu, mutta komeeta matskua tekee. Miten se tuon on realisoinut tuloiksi? Saanut sponssin?
Ainakin sen kuvia käyttöoikeuksia ostaa joidenkin matkakohteiden firmat.

Mike kun olet maailman matkaaja niin onko sotaturismi koskaan kiehtonut? Itseäni kiehtoisi, mutta matkat ovat sen verran kalliita ettei nykyisellä budjetilla onnistu. Haavena kylläkin.
Ei kyllä viitti lähte riskeeraan, eikä semmoinen kuvaus kiinnostakaan.

Ainakin sen kuvia käyttöoikeuksia ostaa joidenkin matkakohteiden firmat.
Käsitin, että se on saanut tosta duunin, mutta kuvien käyttöoikeuksilla ei paljoo hilloa kyllä tehdä. Sääli sinänsä, että valokuvauksella itsensä elättäminen on helvetin vaikeeta, toki siitä tuloja saa, mutta ei niillä kuuhun mennä.

Käsitin, että se on saanut tosta duunin, mutta kuvien käyttöoikeuksilla ei paljoo hilloa kyllä tehdä. Sääli sinänsä, että valokuvauksella itsensä elättäminen on helvetin vaikeeta, toki siitä tuloja saa, mutta ei niillä kuuhun mennä.

"Instagram on Punkalle tätä nykyä hänen päätyönsä, ja kuvapalvelun avulla tapahtuvalla työllä, esimerkiksi mainosyhteistyöllä hän ansaitsee elantonsa."

Onko Mike testannut tuota Wheywheyn proteiinijäätelöä? Tänään tuollainen ihme sattui silmään ja näytti olevan ainakin Prismassa myynnissä, mutta vielä jäi hyllyyn. 100g ravintoarvot on 103kcal/14g prot/8g HH/3g rasvaa. Makeutettu ksylitolilla. Tämä testiin Wlogissa :D

Olen noissa herkuissa vahvasti sitä mieltä, että pullat pullina ja jäätelö jäätelönä. Leivonnaisten ja herkkujen raiskaaminen fitneksellä on sairautta. Jotenkin vammainen idea, että jäätelö kustaan tekemällä siitä jotain proteiinipaskaa. Eihän se ole enää jäätelöä, vaan sen irvikuva.

Oli pakko ostaa ja maistaa Wheywheyn jäätelöitä ja ollut aina samaa mieltä Miken kanssa ja olen edelleen. pulla pullana ja jäätelö jäätelönä, ei oikein uponnu nuo.

Kyllä herkkujen tehtävä on olla herkullisia ja noi proteiinien tunkemiset niihin on aina jonkinlainen kompromissi. Itse teen usein niin että syön haluamaani herkkua ja vedän sitten vaan päälle heraprotskujuoman.

Olen noissa herkuissa vahvasti sitä mieltä, että pullat pullina ja jäätelö jäätelönä. Leivonnaisten ja herkkujen raiskaaminen fitneksellä on sairautta. Jotenkin vammainen idea, että jäätelö kustaan tekemällä siitä jotain proteiinipaskaa. Eihän se ole enää jäätelöä, vaan sen irvikuva.
harvassa asiassa oon sun kans samaa mieltä, mutta tässä asiassa ollaan täysin samaa mieltä :D

En löydä asetuksista valikkoa, josta pääsisin vaihtamaan siguani. Jos editoisit koko rivin tyhjäksi, niin ei pahemmin haittaisi.

Ps. Mites penkki Mikellä?

En löydä asetuksista valikkoa, josta pääsisin vaihtamaan siguani. Jos editoisit koko rivin tyhjäksi, niin ei pahemmin haittaisi.

Klikkaa sivun vasemmassa yläreunassa näkyvää nick:iasi ja aukeaa iso valikko. Ainakin mulla on auenneen valikon vasemmassa sarakkeessa toiseksi ylin vaihtoehto "signature" mistä tuon sigun saa vaihdettua

Toi on bugi, joka tuli kun siirryttiin Xenforoon. Eli vanhat sigut jäi voimaan, niitä poistellaan kun huomataan. Penkki etenee. Viimeksi 162,5kg x5 ja 160x6. Kakkossarja oli kevyin kutonen moneen aikaan eikä sattunut mihinkään. Vinopenkkiä en ole tehnyt laisinkaan, niin helpottanut kiertäjäprobleemaa.

Toi on bugi, joka tuli kun siirryttiin Xenforoon. Eli vanhat sigut jäi voimaan, niitä poistellaan kun huomataan. Penkki etenee. Viimeksi 162,5kg x5 ja 160x6. Kakkossarja oli kevyin kutonen moneen aikaan eikä sattunut mihinkään. Vinopenkkiä en ole tehnyt laisinkaan, niin helpottanut kiertäjäprobleemaa.
Voi vittu teidän kansssa. Laihaläslki rimpuilee jonku 90 kanssa, ja pitäis uskoo itteensä. Nim. 44v.

Back
Ylös Bottom