Taitaa olla se jeesuksen vanha video, jossa teen femman 220 kilolla.Joskus muistan nähneeni jonkin pätkän missä väännät kyykkyä vapailla painoilla, taannoin yritin kaivaakkin sitä, mutta ei löytynyt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla se jeesuksen vanha video, jossa teen femman 220 kilolla.Joskus muistan nähneeni jonkin pätkän missä väännät kyykkyä vapailla painoilla, taannoin yritin kaivaakkin sitä, mutta ei löytynyt..
Joo, vanha ku perkele se oli, siinä soi jokin biisi taustalla jonka takia sitä etsin, eikä sitä sitten löytynyt ja biisinkin nimi jäi unholaan.. Olihan siinä muutakin reeniä jonni verran, yhtään muista ketä muita kuin sinä siinä treenaili.Taitaa olla se jeesuksen vanha video, jossa teen femman 220 kilolla.
Et oo VIP enää...?Mike, mun avatar mahdolllisuus on hävinnyt. Ku kirjaudun sisään ja meen nimimerkkini kohdallle niin siihen alle ku tulee sit niitä juttuja, personal details jne, niin ennen siinä on ollut myös kohta "avatar". Nyt koko avatar kohtaa ei oo missään. What happened.
Wlog 164:ssä jotain mitä ette ole koskaan nähnyt. Tota ennen kuitenkin tulee 163. Kaksi siis kuvattu.

Tämä. Itsekin oon miettinyt sätkän vaihtamista vapotteluun, ja tuntuu ettei tiedä mistään mitään.Laittasko Mike aloittelevalle vapottelialle jonkun esimerkki paketin missä olisi kaikki tarpeellinen , hinta max 100e?
Oli ihan mahtavaa seurata teidän keskustelua WLOG E164:ssa :D Ei ole pitkään aikaan ollut näin hauskaa ja rentouttavaa
Piristi tosi paljon ankeaa arkea
Tän postauksen kirjoitusvirheistä vastaan ylpeänä minä 
En nyt oo Mike, mut suosittelen Kangertech subox miniä. Hommasin joku aika sitte ekaksi vapoksi ja hyvin pöhisee eikä maksakkaan akun kanssa edes satkua.Tämä. Itsekin oon miettinyt sätkän vaihtamista vapotteluun, ja tuntuu ettei tiedä mistään mitään.
Hanamodz mini on edelleen oma suosikki, pieni ja tyylikäs sekä kestävä ku mikä. Harmi vain, että menee vain 30W eikä ole iso akku. 50W on riittävä lähes mihin vain, ellei ala sekoilemaan tosi alhaisilla ohmeilla.Monesti kysytty, mutta mikä on mielestäsi paras vapo mitä sinulla on ollut? Moni wattinen mielestäsi suht optimi? Jos ei siis mikään 160w mörssi ole pakko olla
Niitä ei kannata kohti mallia ampua, vaan seinän tai katon kautta, suora salama on pelkkää paskaa. Eli ne välttää, mutta ei niillä mitään valaisua sen kummemmin harrasteta.Heippa MIke,
Mitä mieltä oot noista käsisalamoista, jotka tulee kameraan kiinni? Toimiiko missään tilanteessa, ja kantsiiko semmosta hommata esim. blogikuvaamiseen? Ja paljonko uskaltaa Canonin yhteensopivasta salamasta pulittaa?