Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No tässä tapauksessa pitää vähän miettiä, koska noi muslimit on niin vitun hulluja, että pian on autossa pommi jos lauon mielipiteitä.

Mutsi ja eräs kyttä aikoinaan opetti minua, että parempi miettiä, mitä sanoo ja missä sanoo sekä milloin sanoo tiettyjä asioita/mielipiteitä, eivätkä ole olleet pöllömpiä vinkkejä minun kohdalla.

Onko muuten gb gymillä kuinka ruuhkaista? Ajattelin hommata kortin sinne kun lähes viereen muutetaan.
Meidän treeniajat on about 1300 ja sitten 1900, niin kumpanakin aikana hiljaista. Perusruuhkat sitten aina 16 aikaan.

Ai juma, nyt himassa ja vetäsin tossa Subtankista yhdet imut ja meinasin yskiä keuhkot pihalle. Triton v2 odottaa DHL:llä, 1300 treenaamaan ja haen sen sitä ennen. En paljoo koneessa nukkunut, joten koitan vetää tässä kolmisen tuntia unta kaaliin. 12 tuntia kesti lento Singaporesta.

12 tuntia kesti lento Singaporesta.

Miten teikäläinen kestää noin pitkät lennot? Pitäisi lähteä Thaikkuihin ensi talvena ja kauhistuttaa nuo 10+ h lennot jo valmiiksi kun meinaa paikat puuttua jo Euroopan sisäisilläkin. Toki nuo Aasian koneet taitaa vähän tilavampia olla.

Miten teikäläinen kestää noin pitkät lennot? Pitäisi lähteä Thaikkuihin ensi talvena ja kauhistuttaa nuo 10+ h lennot jo valmiiksi kun meinaa paikat puuttua jo Euroopan sisäisilläkin. Toki nuo Aasian koneet taitaa vähän tilavampia olla.
Kyllä ne aina yhtä penaalista on. Etenkin nukkuminen on mulla kamalan vaikeeta koneessa.

Mitenkäs fitnesbuumi on vaikuttanut pakkotoistoon? Esim, kävijämääriin, rekisteröityineisiin käyttäjien määrään.
Ei juurikaan mitenkään.

Ei ole enempää tilaa ellet osta sitä.. Näin ainakin Aasian reittilennoilla. Lipun kun ostaa businessluokkaan on tilaa, ei puudu paikat..

Itsellä toimivin keino on vaan valvoa sen verran pitkään että on koneeseen mennessä aivan umpiväsynyt. Siinä kun sinnittelee ruokailun läpi niin aika varmasti lähtee taju, ja jos viisikin tuntia saa nukuttua kymmenen tunnin lennosta niin helpottaa kummasti.

Sit vaan kattoo leffoja loppuajan ja välillä käy käytävällä oikomassa jäseniään.

tenox varmaan toimii, kunhan eivät tullissa pysäytä ja ala kyselee niinku kävi mulle vaikka ihan lääkäri oli ne mulle määränny,se olikin kyllä ruotsin tulli;)

Ei mulla ollut tarkoituksella kuin menomatkalle.
suomen tulli älyää jos on reseptilääkkeisin paperit mut ongelma on sitten muitten maitten tullit,mulla laivalla xanor-depot ahdistukseen niin ruottin tulli veti hirveen kohtauksen vaikka ite otin lääkkeet povarista ja näytin,koska luulin että pääseen helpommalla,paskat ihan kun oisin ydinkärkee kuljettanu :)

Back
Ylös Bottom