Oon liian radikaali juttuineni. Sanon suoraan, niin parempi olla sanomatta. Se mitä sanoisin, olisi aivan liian brutaalia vellihousuille.
Onko tuo sua ennenkään haitannut? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon liian radikaali juttuineni. Sanon suoraan, niin parempi olla sanomatta. Se mitä sanoisin, olisi aivan liian brutaalia vellihousuille.
No tässä tapauksessa pitää vähän miettiä, koska noi muslimit on niin vitun hulluja, että pian on autossa pommi jos lauon mielipiteitä.Onko tuo sua ennenkään haitannut? :D
No tässä tapauksessa pitää vähän miettiä, koska noi muslimit on niin vitun hulluja, että pian on autossa pommi jos lauon mielipiteitä.
Kaikki on jotain Singapore sitä ja tätä, ei ole osunut silmään mitään hauskaa. Mutta hassun treenipaidan sille otin.
Ehdottomasti, on meinaan söötti paita. Ens Wlogissa sitten päälle. XXL, niin pitäis mahtua kun näytti ihan kookkaalta.Mahtavaa, esitteleppä tuo myös meille katsojille seuraavassa wlogissa ;)
Meidän treeniajat on about 1300 ja sitten 1900, niin kumpanakin aikana hiljaista. Perusruuhkat sitten aina 16 aikaan.Onko muuten gb gymillä kuinka ruuhkaista? Ajattelin hommata kortin sinne kun lähes viereen muutetaan.
12 tuntia kesti lento Singaporesta.
Kyllä ne aina yhtä penaalista on. Etenkin nukkuminen on mulla kamalan vaikeeta koneessa.Miten teikäläinen kestää noin pitkät lennot? Pitäisi lähteä Thaikkuihin ensi talvena ja kauhistuttaa nuo 10+ h lennot jo valmiiksi kun meinaa paikat puuttua jo Euroopan sisäisilläkin. Toki nuo Aasian koneet taitaa vähän tilavampia olla.
Ei juurikaan mitenkään.Mitenkäs fitnesbuumi on vaikuttanut pakkotoistoon? Esim, kävijämääriin, rekisteröityineisiin käyttäjien määrään.
Ei ole enempää tilaa ellet osta sitä.. Näin ainakin Aasian reittilennoilla. Lipun kun ostaa businessluokkaan on tilaa, ei puudu paikat..Miten teikäläinen kestää noin pitkät lennot? Pitäisi lähteä Thaikkuihin ensi talvena ja kauhistuttaa nuo 10+ h lennot jo valmiiksi kun meinaa paikat puuttua jo Euroopan sisäisilläkin. Toki nuo Aasian koneet taitaa vähän tilavampia olla.
Ei mulla ollut tarkoituksella kuin menomatkalle.tenox varmaan toimii, kunhan eivät tullissa pysäytä ja ala kyselee niinku kävi mulle vaikka ihan lääkäri oli ne mulle määränny,se olikin kyllä ruotsin tulli;)
suomen tulli älyää jos on reseptilääkkeisin paperit mut ongelma on sitten muitten maitten tullit,mulla laivalla xanor-depot ahdistukseen niin ruottin tulli veti hirveen kohtauksen vaikka ite otin lääkkeet povarista ja näytin,koska luulin että pääseen helpommalla,paskat ihan kun oisin ydinkärkee kuljettanuEi mulla ollut tarkoituksella kuin menomatkalle.

Sama oli mulla aikanaan naurunortin kans,ei auttanu selitys,että mulla on vaan matkan ajaks,rikos mikä rikos :DEi mulla ollut tarkoituksella kuin menomatkalle.