Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tämä pisti itsellänikin silmään että taidat ansiotuloveroa maksaa aika paljon "turhaan?" Jos kerran tulosta tulee reilut 100 tonnia vuodessa on liikevaihdon oltava hieman suurempi, tällöin osakeyhtiö on edullisempi yhtiömuoto. Ainoana osakkeenomistajana maksat itsellesi vuosittain palkan osinkoina joista osa on verovapaata tuloa ja loput kiinteällä prosentilla.

Olisi tosiaan mukavaa nähdä jotain esimerkkilaskelmia aina kun porukka ehdottelee näitä. Itse uskon, että Miken kirjanpitäjä on ihan hyvin kartalla ja antanut päteviä neuvoja. Mike ilmeisesti maksaa veroja noin 43% viime vuodelta.

Osakeyhtiössä menee ensin voitosta 20% yhteisöveroa, osinkoa ei siis koskaan oikeasti saanut verovapaana yhteisöveron takia. Nykyään kaikesta osingosta maksetaan vielä veroa yhteisöveron päälle. Alin prosentti jolla osinkoa voi nostaa on 7,5 %, mutta tämä prosentti pätee vain summaan joka on 8% tai alle osakkeen matemaattisesta arvosta. Yrityksessä pitää täten olla aika paljon rahaa sisällä, että tuolla prosentilla voi nostaa merkittäviä summia osinkoa ja tällöinkin kokonaisveroaste on siis jo 27,5%, jos taas nostettu osinko menee yli tuon 8% matemaattisen arvon, ruvetaan osinkoa verottamaan 70 %:ti ansiotulona. Jotta Mike pystyisi nostamaan tuolla 27,5% verolla 70 000e osakeyhtiöstä, pitäsi yrityksen osakkeiden matemaattinen arvo olla 875 000e, eli aika iso summa kerryttää yritykseen...

Pienemmissä yrityksissä tosiaan vähänkin isommat osingot menee usein tuon 8% arvon yli ja tällöin osinko rupeaa pääosin olemaan ansiotuloa, ansiotulovero taas nousee aika pian 23%:iin ja yli, joka yhdessä yhteisöveron kanssa on jo tuo 43% minkä Mike ilmeisesti joutui valtiolle tilittämään. Ihan sillä vain, että ei se osakeyhtiö ole mikään taivas, josta on helppo lypsää pienellä verolla rahaa.

Pode on kyllä legenda. Tässä vielä kaikille muillekkin video:

Mitenkähän pahasti tuossa dieetissä alkaa nälkä vaivaamaan, kun kaikki päivittäiset 1500 kkaloria otetaan siideristä, vaikka sitten olisikin laittisiideriä?
:yäk:

Kateudesta kun on ollut puhetta, niin täytyy myöntää, että siitä Miken loman 5:n päivän osiosta olen vähän kateellinen. :D

Kateus on ihan paska sairaus! Jos kateus muita ihmisiä kohtaan on motiivi omalle tekemiselle,
Erittäin hyvä kirjoitus. Ehkä olen sitten ymmärtänyt kateuden määritelmän väärin. Sanotaan sitten heitä esikuviksi joiden edesottamuksia on kiva seurata ja pyrkiä samaan. Kun tavoite on saavutettu se siitä. Olen kai sitten sairas kun kateellisena katsoin 146kg painavana työkaverini maratonjuoksemista. Lupasin itselleni että jonain päivänä teen tuon saman. Nyt kaksi vuotta tuon jälkeen olen tavoitteen saavuttanut ja ylpeä siitä. Nyt kokeillaan sitten onnea punttisalilla.

Erittäin hyvä kirjoitus. Ehkä olen sitten ymmärtänyt kateuden määritelmän väärin. Sanotaan sitten heitä esikuviksi joiden edesottamuksia on kiva seurata ja pyrkiä samaan. Kun tavoite on saavutettu se siitä. Olen kai sitten sairas kun kateellisena katsoin 146kg painavana työkaverini maratonjuoksemista. Lupasin itselleni että jonain päivänä teen tuon saman. Nyt kaksi vuotta tuon jälkeen olen tavoitteen saavuttanut ja ylpeä siitä. Nyt kokeillaan sitten onnea punttisalilla.
Mieti jos olisit koko tuon ajan istunutkin koneella ja laittanut nettiin ketjuja ketjujen perään dissaamaan tuota työkaveria. Olisit edelleen samassa tilanteessa, mutta työkaverisi olisi juossut sen. Sillä helvetinmoisella itkemisellä ei ole mitään muuta vaikutusta kuin ehkä hetkellisesti itkijä saa paremman mielen.

no tuo on aivan terve ja hyvä asenne varmaan kaikkien mielestä, eikä mun mielestä täytä kunnon kateellisen ihmisen määritelmää. Motivoituminen muiden tekemisestä terveellä tavalla on vain ehdottomasti hyvä asia. Kunnon kateellinen kusipää ei saa mielenrauhaa, jos jollakin on paremmin ja yrittää siksi saavuttaa saama. Ja jos ei saavuta, niin yrittää mitätöidä toisten saavutukset paskaa puhumalla monesti. Kateellisen ihmisen ei ole hyvä olla.

Mike on mies joka sanoo mitä tahtoo, omistaa kahdettivan bodyn, menestyneen liikeyrityksen ja tekee kutakuinkin asiota joita itse halua tehdä. Siinä on monta syytä olla kateellinen. Suurin syy miksi nämä juonnet ym paskasakki tykkää dissata mikeä on, että mies saa jonkun peruskakkahosun tuntemaan olonsa niin mitättömäksi, että sitä alkaa jo kyseenalaistamaan olemassaoloaan. Sen sijaan, että asialle yrittäisi itse tehdä jotain on helmpompi etsiä vertaistukea netistä ja dissata osana luuserilaumaa mikeä ja saada sairasta tyydytystä siitä.

Mike on mies joka sanoo mitä tahtoo, omistaa kahdettivan bodyn, menestyneen liikeyrityksen ja tekee kutakuinkin asiota joita itse halua tehdä. Siinä on monta syytä olla kateellinen. Suurin syy miksi nämä juonnet ym paskasakki tykkää dissata mikeä on, että mies saa jonkun peruskakkahosun tuntemaan olonsa niin mitättömäksi, että sitä alkaa jo kyseenalaistamaan olemassaoloaan. Sen sijaan, että asialle yrittäisi itse tehdä jotain on helmpompi etsiä vertaistukea netistä ja dissata osana luuserilaumaa mikeä ja saada sairasta tyydytystä siitä.
Right on! Oishan se kiva jos itselläkin olis enemmän kaikkea ja asiat rullais hieman paremmin, mutta eipä tulis mieleenkään lähteä niitä haukkumaan joilla menee hyvin. Jonkinlaista päävikaisuuttahan tuo on :o

Se että täällä vatvotaan useilla postauksilla jonkun vitun jonnen postia on sama kuin kaataisi bensaa liekkeihin. Tämähän juuri se mikä niitä innostaa ja antaa syyn jatkaa. Jos olisi jäänyt vähemmälle huomiolle niin luultavasti olisi jopa vähentänyt niiden innokkuutta.

Mutta täällähän ei todellakaan osata lopettaa ajoissa, mitään. Esimerkkinä Mikeltä selitysten kinuaminen hänen henkilökohtaisista väleistään erääseen menestyneeseen kotimaiseen kehonrakentajaan.

Se että täällä vatvotaan useilla postauksilla jonkun vitun jonnen postia on sama kuin kaataisi bensaa liekkeihin. Tämähän juuri se mikä niitä innostaa ja antaa syyn jatkaa. Jos olisi jäänyt vähemmälle huomiolle niin luultavasti olisi jopa vähentänyt niiden innokkuutta.

Mutta täällähän ei todellakaan osata lopettaa ajoissa, mitään. Esimerkkinä Mikeltä selitysten kinuaminen hänen henkilökohtaisista väleistään erääseen menestyneeseen kotimaiseen kehonrakentajaan.
Jos trollia ei ruoki trolli kuolee. Joku niitä aina kuitenkin ruokkii...valitettavasti.

Moi täältä kuulemma saa ip banneja

Huutonaurua pakkiksen mieslapsille

Onko totta että pakkislaisten itsetunto on kaikilla munakkaan tasolla?

Munakas <3

Milloin aijot pyytää tiinafinin treffeille?

Nyybi voitko kertoa miksi mikeä ja munakasta harmittaa ja miksi he purkavat ahdistustaan netissä

Se on mulle ihan ok, että sun kaltaiset velliperseet vittuilee mulle, mutta se mitä en hyväksy on, että sekoitatte tohon teidän vammailuunne muita osapuolia eli tässä tapauksessa tämän naispuolisen Fastspacen bloggaajan. On näköjään ylitsepääsemättömän vaikeaa hyväksyä se, että mulla sattuu häntä kohtaan olemaan erinäisistä syistä oikein hyvät välit. Mitä nämä syyt sitten ovat, niin älä edes luule, että vaivautuisin sulle kertomaan.
Ja annas kun arvaan. Seuraavaksi menet sinne ylilaudalle itkemään, kuinka munakas raivoaa taas roinapäissään.
Jos totta puhutaan, niin viestisi lukeminen aiheutti lähinnä tällaisen reaktion.

giphy.gif

Jos trollia ei ruoki trolli kuolee. Joku niitä aina kuitenkin ruokkii...valitettavasti.

Trolli tai ei mutta nostan Mikelle hattua kaikesta siitä materiaalista mitä mies on tehnyt. Wlog on formaattina loistava. Harrastelija voi saada siitä inspiraatiota kuten itse sain, tuonut sitä inspiraatiota tekemiseen mitä niin moni treenaaja tarvitsee. Miesten jutustelu on kiva katsoa. Olenpa jopa vaimoni saanut näistä pätkistä tykkäämään. Eiköhän sekin joskus salille tule :D Moni on sanonut samaa mutta voisin jopa pari euroa lahjoittaa näistä videoista.

Se on jatkunut eri forumeilla vuodesta 2012 lähtien, ignoorasi sen tai ei. Ihan hyvä, että joskus jonnetkin joutuvat katsomaan peiliin ja osa voi vaikka ottaa opikseen ja alkaa kehittään itseään, eikä keskity vain patologisesti kyttäämään toisten tekemisiä. Mut ymmärrän toki sen ahdistuksen määrän mikä näillä pahimmilla tapauksilla sisällään on. En haluaisi olla samoissa saappaissa.

Älä huoli,ei ne tosissaan oo sun roinaamisen suhteen

Tiedän ettei horkkaa käytetä mutta quotetaan minun lempi valmentajan kirjaa.

"Kun toisaalta pyritään koko ajan kehittelemään uusia salaisia valmennusmenetelmiä tai vaikkapa suksivoiteita, niin miksi nyt oman lihaksiston kasvattaminen olisi niin kauheaa, jos seuraukset ovat enimmäkseen positiivisia henkilön oman terveydenkin kannalta, puhumattakaan itsetunnosta ja saavutuksista? Siinä vaiheessa jossa voidaan osoittaa, että hormonivalmisteiden kohtuullinen syönti on vahingollisempaa kuin alkoholin juominen tai tupakanpoltto, niin olen valmis vastustamaan niiden käyttöä. Sinänsähän on huvittavaa, että positiivinen doping on kielletty, mutta negatiivista saa harjoittaa niin paljon kuin haluaa. Matti Nykänen sai juoda päänsä täyteen kapakassa vaikka joka ilta, mutta kukaan ei häntä sen takia tuomitse tai testaa paljonko alkoholia löytyy verestä ja millaiset ovat maksa-arvot."

Ja asteen kyllästynyt tohon sanaan "optimointi". Sitä kyllä viljellään, mutta kertaakaan ei kellään ole mitään konkreettista esittää. Optimoi, optimoi, puhetta kyllä riittää.

Me verosuunnittelua opiskelleet ollaan sen verra kusipäistä sakkia, ettei me sitä kovalla työllä saatua tietoa aleta ilmaseks jakamaan (ainakaan netissä) :p

Tämä pisti itsellänikin silmään että taidat ansiotuloveroa maksaa aika paljon "turhaan?" Jos kerran tulosta tulee reilut 100 tonnia vuodessa on liikevaihdon oltava hieman suurempi, tällöin osakeyhtiö on edullisempi yhtiömuoto. Ainoana osakkeenomistajana maksat itsellesi vuosittain palkan osinkoina joista osa on verovapaata tuloa ja loput kiinteällä prosentilla.

https://www.vero.fi/fi-FI/Henkiloas...ngot/Osingot_listaamattomasta_yhtiosta(11937)

Muistaakseni tästä oli joskus aikaisemminkin keskustelua, en muista teilasitko tämän näkemyksen tuolloin.
Noin isoilla tuloilla on hölmöö ottaa kaikki palkkatulona, mutta melkein yhtä hölmöö olis samaan aikaan noin pienillä tuloilla ottaa kaikki osinkona. Aika paljon saa sitä palkkatulooki nostaa ennenku verotus menee yli pääomatulon verotuksesta.

Me verosuunnittelua opiskelleet ollaan sen verra kusipäistä sakkia, ettei me sitä kovalla työllä saatua tietoa aleta ilmaseks jakamaan (ainakaan netissä) :p
Tämä.

Oy pystyyn ja lisäks joku toinen Oy sijotusyhtiöks. Auto sijotusyhtiön nimiin ja sitte vuokraa sitä toiselle firmalle käyttöön. Toine firma vaikka muijan nimiin. Sijotusyhtiö nyt vois lähtee noilla pääomilla jo esim. vastaanottokeskusbisnekseen mukaan, siellä liikkuu nyt rahat. Jos pakolaistsunamia ei voi torjua ni siitä pitää hyötyä taloudellisesti niin paljon ettei se koko sirkus enää harmita.

Voidaan varmaan carna_gerin kans tulla mukaan 20% osakeomistuksilla optimoitteen ja kehitteleen noita juttuja ni Mike voi keskittyä foorumiin ja kuvaukseen. Noi verojututhan nyt laskee vaikka pikseleistä tiukan paikan tullen.

Viimeksi muokattu:
Mike! Äijäl hiton komee se villatakki:rock: mistä hommattu?

Mutta sitten se oikee kyssäri, vaikka oot saattanu vastata jo näihin: mistä ja milloin koko sun valokuvaus harrastus lähti liikkelle? Kuinka pian ja millä tavalla se sitten muuttui sun ammatiksesi? Ja oliko sulla taustalla jotain kursseja/ kouluja?
Ja hei vieläkö suosittelet penkkituloksen nostoon 2x6 systeemiä? Ja systeemiin liittyen, millä tavalla lämmittelisit siihen 2x6 nostoon?

Ps. tuotantoas ja juttuja vuodesta 2011 seuranneena, on pakko kiittää teikäläistä! Jäätävän motivoivaa ja inspiroivaa matskuu oot tehny, ja asentees elämää kohtaa on kyllä ihailtava. Oma sali harrastus lähteny ihan täysin gymlogeista, ja motivaatio kasvanu vaan wlogien myötä. Muuttanut omat elämäntavat kyllä täysin. Thänks!

Ootko kasvattanu koskaan pitkää tukkaa eli lettiä, kuvaa kehiin jos!
En ole, enkä ole aikeissakaan.
Mike! Äijäl hiton komee se villatakki:rock: mistä hommattu?

Mutta sitten se oikee kyssäri, vaikka oot saattanu vastata jo näihin: mistä ja milloin koko sun valokuvaus harrastus lähti liikkelle? Kuinka pian ja millä tavalla se sitten muuttui sun ammatiksesi? Ja oliko sulla taustalla jotain kursseja/ kouluja?
Ja hei vieläkö suosittelet penkkituloksen nostoon 2x6 systeemiä? Ja systeemiin liittyen, millä tavalla lämmittelisit siihen 2x6 nostoon?

Ps. tuotantoas ja juttuja vuodesta 2011 seuranneena, on pakko kiittää teikäläistä! Jäätävän motivoivaa ja inspiroivaa matskuu oot tehny, ja asentees elämää kohtaa on kyllä ihailtava. Oma sali harrastus lähteny ihan täysin gymlogeista, ja motivaatio kasvanu vaan wlogien myötä. Muuttanut omat elämäntavat kyllä täysin. Thänks!
Se on aina siistiä, jos joku motivoituu treenaamaan näistä tekeleistä.

Villatakki on House of Brandonilta.

Aloin valokuvaamaan joku 8 vuotta sitten, en tarkkaan muista. Mimmikaveri piti kuvata ja pidin sitä hintaa kalliina, ajattelin alkaa ite kuvaamaan. Aika nopsaan siitä ns. ammatti tuli kun sisällöntuotto alkoi Pakkotoistolle. Kouluja tai kursseja en ole käynyt.

2x6 rokkaa edelleen penkissä. Toteutan sitä itse nyt. Lämmittelyt ihan normaalisti kuten kaikessa penkkaamisessa, tuntuman mukaan. Ite teen about 10-8-6-4 ja sitten työsarjat.

Back
Ylös Bottom