Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Miken panostus omaan työhön ja sen ohella äärimmäisen korkea motivaatio ja palo treenata hemmetin kovaa, on jotain sellaista, jota kunnoitan ja on yhtenä esimerkkinä, kuinka kova työ palkitsee tekijänsä mm. taloudellisesti, hyvällä kunnolla jne. Ei osaa sanoin kuvailla hyvin, mutta kumartaa ja kiittää osaan. KIITOKSIA ENEMMÄN KUIN PALJON!

Mistä koko 2x6 -systeemi sai alkunsa?
Itseasiassa mä olin 90-luvulla Rantarockissa Vaasassa ja sain siellä idean mennä kyselemään isommilta ukoilta neuvoja penkkipunnerrukseen. Yksi niistä heitti tämän kutos-systeemin ja totesin sen itsekin hiukan modattuna varsin helvetin toimivaksi.

Tuleeko Mike eeppinen matkakertomus taas reissulta? Jos, niin tuleeko se matkan jälkeen vai päivitteletkö matkan aikana?

Tuleeko Mike eeppinen matkakertomus taas reissulta? Jos, niin tuleeko se matkan jälkeen vai päivitteletkö matkan aikana?
Ei oo oikein mitään kerrottavaa Singaporesta. Vähän mitäänsanomaton mesta. Jos on käynyt Japanissa, niin tää on ihan vasurilla kustu versio Tokiosta. Ohan täällä makeeta rakennusta, mutta muuten kyllä jotenkin helvetin laimee fiilis jää.

Kelit nyt on ihan anuksesta kuvaa Nikonilla yhtään mitään, olen sen jo oppinut, että turha edes nostaa kameraa jos on tätä sumua ja saastetta ilmassa.

IMG_0278.webp

Ei meitä haittaa vaikka silti tykittelet tuplahaukkoja emästen pilvenpiirtäjien edessä, mukava seurata sivusta reissua näinkin! :)

Ei oo oikein mitään kerrottavaa Singaporesta. Vähän mitäänsanomaton mesta. Jos on käynyt Japanissa, niin tää on ihan vasurilla kustu versio Tokiosta. Ohan täällä makeeta rakennusta, mutta muuten kyllä jotenkin helvetin laimee fiilis jää.

Kelit nyt on ihan anuksesta kuvaa Nikonilla yhtään mitään, olen sen jo oppinut, että turha edes nostaa kameraa jos on tätä sumua ja saastetta ilmassa.

katso liitettä 131635

Toi Marina Bay Esplanadin edessä taitaa olla pahin turistialue, toivottavasti ehdit näkemään muutakin. Tokio saattaa olla turistille kiva alue, mutta asumisessa Singapore voittaa Tokion 6-0. Joo, ja kummassakin olen asunut muutaman vuoden.

Tiedän ettei horkkaa käytetä mutta quotetaan minun lempi valmentajan kirjaa.

"Kun toisaalta pyritään koko ajan kehittelemään uusia salaisia valmennusmenetelmiä tai vaikkapa suksivoiteita, niin miksi nyt oman lihaksiston kasvattaminen olisi niin kauheaa, jos seuraukset ovat enimmäkseen positiivisia henkilön oman terveydenkin kannalta, puhumattakaan itsetunnosta ja saavutuksista? Siinä vaiheessa jossa voidaan osoittaa, että hormonivalmisteiden kohtuullinen syönti on vahingollisempaa kuin alkoholin juominen tai tupakanpoltto, niin olen valmis vastustamaan niiden käyttöä. Sinänsähän on huvittavaa, että positiivinen doping on kielletty, mutta negatiivista saa harjoittaa niin paljon kuin haluaa. Matti Nykänen sai juoda päänsä täyteen kapakassa vaikka joka ilta, mutta kukaan ei häntä sen takia tuomitse tai testaa paljonko alkoholia löytyy verestä ja millaiset ovat maksa-arvot."
eli, jos en polttais tupakkia niin voisin alkaa roinaa? eli jos roinaisin en vois tupakoida? tunnetko montaa aikuista ihmistä kuka ei lopettais tupakan polttamista jos se kävis sormia napsauttamalla? mutta sinä oot päättäny, ku et polta tupakkia etkä käytä alkoholia, niin jonku hevoshormoonin piikittäminen perseeseen on silloin hyvästä, koska sitä ei ole tutkittu, että se on vaarallista tai ainaki näin käsitin ettei sitä ole tutkittu? ja mitä tuohon itsetuntoon tulee, niin mitä lihaksikkaampi ihiminen niin entistä enempi se ottaa itestään peilin kautta kuvia instaan ja haluaa että kehutaan, eli se siitä paremmasta itsetunnosta.

ja mitä tuohon itsetuntoon tulee, niin mitä lihaksikkaampi ihiminen niin entistä enempi se ottaa itestään peilin kautta kuvia instaan ja haluaa että kehutaan, eli se siitä paremmasta itsetunnosta.
Mitä tuohon itsetuntoon tuee, niin mitä paskemmassa kunnossa ihminen on, sitä vähemmän tämä ottaa itsestään peilin kautta kuvia, siinä sitä parempaa itsetuntoa. Oikeesti nyt, jotain järkeä noihin juttuihin.

32 astetta lämmintä Singaporessa ja perkeleen kostea ilma. Kirjoittelen tossa Balin lennolla sitten matkakertomusta erikseen kun siinä on aikaa. Puoltoista päivää aikaa oli ja kerkes näkemään Cloud forest, Chinatown, Sky wheel, Garden by the bay, Orchard road. Ilman vapoa ollut tässä koko matkan Suomesta lähtiessä, eikä tässä nyt mitään probleemaa ole. Balille tulee hotellin respaan sitten paikallisen vapokaupan kuriiri, joka tuo mulle 900,000 hintaisen setin litkuineen. Euroissa jotain alta 70. Tämmöisessä julmetussa kosteassa kuumuudessa ei todellakaan ole kiva hillua missään kaupunkilomalla.

11209522_10153652680578895_961766814269965506_n.webp

Back
Ylös Bottom