Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kaikessa yksinkertaisuudessaan varmasti ihan hyvä idea :D Ongelmaksi jää enää tuo kasvattaminen, mutta eiköhän sekin tässä vuosien mittaan onnistu. Ainakin jalkojen kanssa onnistui, kun niissä oli aikoinaan lihasepätasapainoa.

Sain itse kyseisen ohjeen täältä lähes 10 vuotta sitten. Tuo ajatus toi motivaatiota ja voin sanoa, että ainakin omalla kohdallani se tosiaan piti paikkaansa.

Iltapalaa. Laihaa on.

IMG_0113.webp

Pitää hakee ku ei ole edes ketsuppia kaapissa eikä jaksanut lähtee kauppaan.

Tuossa yksi toinen, jossa vähän enempi hiilaria, mutta maistuu vielä paljon paremmalle. Hiilareita muistaakseni n. 8 gemmiä. Toi sopii erinomaisesti myös salad dressingiksi.

red.ashx

Vähän taas randomia kyselyä.

-yksittäinen tapahtuma elämässäsi joka on itsellesi se tärkein tähän astisessa elämässäsi?

-yksittäinen tapahtuma elämässäsi joka on itsellesi se tärkein tähän astisessa elämässäsi?
Se kun olin fillaroimassa kirjastoon ja kaveri tuli vastaan ja kysyi "Ollaan menossa punttisalille, tuutko mukaan?". Vastasin että voishan sitä tulla.

PHOTO Q&A

-Tärkeimmät asiat mielestäsi mitä kuvan sommittelussa tulisi ottaa huomioon ja mistä aloittelijan olisi hyvä lähteä liikkeelle? Onko jokin kuvauslaji paremmin sopiva aloittelijalle, kuin jokin toinen, eli onko esim potretit haastavampia kuin maisemat ym?

Photo Q&A
Jos sinulla olisi n. 1000e budjetti ja sillä pitäisi saada setti jolla kuvailla perus sukujuhla/matkakuvia, millaista settiä lähtisit kasaamaan? Eli siis mihin osaan panostaisit rahallisesti eniten ja mitä ei niin välttämättömiä jättäisit pois?

Photo Q&A
Ajatellaan tilanne, että olisit lähdössä kuvaamaan kirkkoon/juhlasaliin hautajaisia tai häitä. Mielipiteesi usein esitettyyn kysymykseen: salamalla vai ilman (kun ei puhuta potreteista)? Näin niin kuin lähtökohtaisesti. Toki lisävalon tarve on aina tapauskohtaista.

Photo Q&A
Kesällä ulkona kuvatessa keskipäivän auringonporotus aiheuttaa fotoihin kovia varjoja ja puhkipalaneita kohtia. Millaisia lääkkeitä tähän olisi, jos valoja ei pysty mukana roudaamaan?

Ei tuosta tuu kun vihaseks. Itse tempasin eilen iltapalaks paketillisen Creamy mudcake jäätelöä ja puolikkaan maraboun suklaalevyn....olokin on sen mukainen :confused:. Mites Mike....meneekö joskus hertkuttelu överiksi?
Ei mulla hirveen överiksi koskaan mene herkuttelut, sikäki maltillinen mieli. Tai mikä on överiä?

Back
Ylös Bottom