Ja pitäiskö alkaa jakamaan enemmän omia kokemuksia ja tietoa valokuvaamisesta? Photo QA olis ainakin taas mielessä.
Kannatetaan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja pitäiskö alkaa jakamaan enemmän omia kokemuksia ja tietoa valokuvaamisesta? Photo QA olis ainakin taas mielessä.
Kaikessa yksinkertaisuudessaan varmasti ihan hyvä idea :D Ongelmaksi jää enää tuo kasvattaminen, mutta eiköhän sekin tässä vuosien mittaan onnistu. Ainakin jalkojen kanssa onnistui, kun niissä oli aikoinaan lihasepätasapainoa.
Pitää hakee ku ei ole edes ketsuppia kaapissa eikä jaksanut lähtee kauppaan.
Se kun olin fillaroimassa kirjastoon ja kaveri tuli vastaan ja kysyi "Ollaan menossa punttisalille, tuutko mukaan?". Vastasin että voishan sitä tulla.-yksittäinen tapahtuma elämässäsi joka on itsellesi se tärkein tähän astisessa elämässäsi?
Ei tuosta tuu kun vihaseks. Itse tempasin eilen iltapalaks paketillisen Creamy mudcake jäätelöä ja puolikkaan maraboun suklaalevyn....olokin on sen mukainen
. Mites Mike....meneekö joskus hertkuttelu överiksi?Ei mulla hirveen överiksi koskaan mene herkuttelut, sikäki maltillinen mieli. Tai mikä on överiä?Ei tuosta tuu kun vihaseks. Itse tempasin eilen iltapalaks paketillisen Creamy mudcake jäätelöä ja puolikkaan maraboun suklaalevyn....olokin on sen mukainen. Mites Mike....meneekö joskus hertkuttelu överiksi?
No sillai että tulee ahmittua itselle huono olo?Ei mulla hirveen överiksi koskaan mene herkuttelut, sikäki maltillinen mieli. Tai mikä on överiä?