Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Testaan huomenna salilla tätä oikeassa toiminnassa ja jos ei funkkaa, niin joku saa ostaa 400 euroa uutta vastaavaa edullisemmalla tän multa hintaan 1900 euroa.

Ymmärsinkö oikein, että olet ostanut 0% verolla yrityksellesi kameran ja nyt olet myymässä sitä "reiluna" jätkänä kalliimmalla mitä olet itse maksanut?

Ymmärsinkö oikein, että olet ostanut 0% verolla yrityksellesi kameran ja nyt olet myymässä sitä "reiluna" jätkänä kalliimmalla mitä olet itse maksanut?

Jos tietäisit asioista jotain, tajuaisin että myydessään jotain yritys tilittää summasta alvin valtiolle. Eli ei kukaan verotonta kauppaa voi tehdä. Firman omaisuus on firman eikä se omaksi mitenkään taikaiskusta muutu.

Ja kun et kuitenkaan tajua, niin laitetaan numeroita, 2300€ verollinen hinta on 1854€ verotonta. Jos sen sitten myy 1900€ on se tietty alvillista myyntiä josta 367€ menee valtiolle ja itselle jää 1532€. Niin että aika reilulta kuulostaa ainakin mun mielestä.

Jos tietäisit asioista jotain, tajuaisin että myydessään jotain yritys tilittää summasta alvin valtiolle. Eli ei kukaan verotonta kauppaa voi tehdä. Firman omaisuus on firman eikä se omaksi mitenkään taikaiskusta muutu.

Ja kun et kuitenkaan tajua, niin laitetaan numeroita, 2300€ verollinen hinta on 1854€ verotonta. Jos sen sitten myy 1900€ on se tietty alvillista myyntiä josta 367€ menee valtiolle ja itselle jää 1532€. Niin että aika reilulta kuulostaa ainakin mun mielestä.
Eli en ymmärtänyt oikein. Sitä oppii uutta joka päivä.

Onko muuten malaco vieläkään ottanut yhteyttä yhteistyön tiimoilta? :D

Käyn paljon eri saleilla ja jatkuvasti näkee aakkospusseja roskiksissa.

Juuri näin, alvihan tostakin 1900 eurosta tilitetään valtiolle.

Olipa kiva ylläri huomata, että Mike ja Peter treenaavat nykyisin myös GB:llä. Hienoa oli myös, että ehtivät morjenstaa kädenpuristuksella vaikka taisin ängetä väliin kesken kuvauksen :D
Kiitin kundeja laadukkaiden videoiden tekemisestä bodykansalle.
Eikä tosiaankaan häiritse koskaan kun joku tulee kiittämään meitä livenä tekemisestä. Koskaan ei voi saada liikaa kiitoksia, koska negan puolella ollaan varmaan ikuisesti kuitenkin.

Onko muuten malaco vieläkään ottanut yhteyttä yhteistyön tiimoilta? :D

Käyn paljon eri saleilla ja jatkuvasti näkee aakkospusseja roskiksissa.
Ei ole, mutta olisi hauskaa kun sponssaisivat meille Aakkoset.

Pitää ihan kiittää noista wlogeista ja muusta mitä jaksatte värkätä. Tänään keksin jopa mihin podcastit on tarkoitettu: Tuo teidän uusin tuotos sai kävelylenkin tuntumaan niin mukavalta että piti hipsiä niin kauan että sai sen loppuun asti kuunneltua. *Tässä kohtaa sellanen hymiö mikä pöhölönä heiluttaa peukkua*

Pitää ihan kiittää noista wlogeista ja muusta mitä jaksatte värkätä. Tänään keksin jopa mihin podcastit on tarkoitettu: Tuo teidän uusin tuotos sai kävelylenkin tuntumaan niin mukavalta että piti hipsiä niin kauan että sai sen loppuun asti kuunneltua. *Tässä kohtaa sellanen hymiö mikä pöhölönä heiluttaa peukkua*
Podcastit on itelläkin ehdottomia ykkösiä ajanvietteenä kävellessä, sänkyyn mennessä, automatkoilla jne.

image.webp
image.webp

Back
Ylös Bottom