Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuttu joka meijerillä käy, puhui jo yli vuosi sitten kuinka häntä vituttaa tämä strike team sweden, salilla kuulemma käyttäydytään ylimielisesti ja ollaan omistavinaan koko paikka. Kuulemma jo silloin oli useampi kyllästynyt kyseiseen käytökseen, joten banneja en ihmettele..

btw. Haluaisin nähdä Takamaan ilmeen kun lukee näitä ketjuja. Karma?

Kummaa juttua täällä, omasta puolestani voin sanoa että tässä kun olen satunnaisesti käynyt meijerillä treenaamassa tämän vuoden puolella, kun on siihen lähistölle sattunut muuta asiaa samalla, oon joitain kertoja havainnu pojat samaan aikaan reenaamassa enkä ole kokenut turpiinvedon uhkaa tai huutelua. Mun mielestä ovat lähinnä keskittyneet omaan tekemiseen. Eniten ääntä on lähtenyt yhdestä RHP arabista joka paiskoo käppäreitä aivan turhaan.

Tuttu joka meijerillä käy, puhui jo yli vuosi sitten kuinka häntä vituttaa tämä strike team sweden, salilla kuulemma käyttäydytään ylimielisesti ja ollaan omistavinaan koko paikka. Kuulemma jo silloin oli useampi kyllästynyt kyseiseen käytökseen, joten banneja en ihmettele..

btw. Haluaisin nähdä Takamaan ilmeen kun lukee näitä ketjuja. Karma?

Ai ylimielisestä käytöksestä pitäis saada bannit salille? :D Niin ja siis jonkun mielestä ylimielisen käytöksen takia. Miten kukaan jaksaa edes keskittyä salilla seuraamaan noin tiukkaan toisia? Jos se ylimielinen käytös meinaa et varataan laitteita ni se suu auki ja sanotaan siitä että voisko tehdä välissä jne eikä pää kumarassa lähetä kotiin itkemään nettifoorumeille.

Jurvansuun ketju ei vissiin aukea enää,varsinkaan kun mies sai tuomioksi 1v.10kk ehdollista + 90 päivää ehdotonta vankeutta seksuaalirikoksista ja lasten hyväksikäytöistä,90 vrk kakku meni yhdyskuntapalveluun (varmaan tarhaan/ylä asteelle pääsee suorittaan sitä)? tuomio tuli täysin yksimielisesti ja Jurvansuun sekä uhrin kertomien seikkojen myötä.

aika tyhmää lähtee tussilla piirtelee seinille oli syy mikä tahansa! pystyy rinnastaa näihin helvetin julkisten paikkojen tägäilijöihin. Toi lastenhuoneen raivoomiskeissikin tuntu pikkasen ylilyönniltä. En kyllä tajuu miks mikeä dissataan peterin tekemisistä? pikkasen päiväkotimeininkiä.

Jurvansuun ketju avataan takaisin kun tuomio kerran on julkinen. Mutta arvatkaa, mua varmaan syytetään siitäkin saan enemmän kuraa niskaan. Olenhan sentään saanut varoituksen salilta, se on pahempi asia. Vittu mua vituttaa tällä hetkellä ihmisten vittumaisuus ja harmittaa kyllä Antinkin puolesta.

Jurvansuun ketju avataan takaisin kun tuomio kerran on julkinen. Mutta arvatkaa, mua varmaan syytetään siitäkin saan enemmän kuraa niskaan. Olenhan sentään saanut varoituksen salilta, se on pahempi asia. Vittu mua vituttaa tällä hetkellä ihmisten vittumaisuus ja harmittaa kyllä Antinkin puolesta.

LOL

Ei ole tarkoitus provota tai vittuilla, mutta harmittaa Antin puolesta? Siis se että hölmöili vai se, että asia tuli julkiseksi? Itseäni harmittaa näissä tapauksissa aina uhrin puolesta...

Miks sua Antin puolesta harmittaa? Eiköhän se oo ollu asianajajana ihan tietonen mitä tulee tapahtumaan jos koskee alaikäseen ja jää siitä kiinni? Eikä ole mitään vittuilua, mietityttää vaan

An
No nyt.. Tämähän on mielenkiintoista. Harmittaa Antin puolesta mikä? Se,että jäi kiinni vai se ettei huomannu tarkistaa morsiammen mopokortista ikää.. No niin? Mikä niinkuin eniten harmittaa.

Miks sua Antin puolesta harmittaa? Eiköhän se oo ollu asianajajana ihan tietonen mitä tulee tapahtumaan jos koskee alaikäseen ja jää siitä kiinni? Eikä ole mitään vittuilua, mietityttää vaan
No että ylipäätänsä noin kävi, syistä välittämättä. On mukava kaveri. Mä en ole sellainen kuin te, että olette ikionnellisia toisten epäonnesta. Mä harmittelen sitä, että Antin piti mennä sössimään ja kävi sitten noin. Mä en nauti kun jollain menee huonosti, te taas elätte siitä.

Back
Ylös Bottom