Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En ole kirjoittanut salin seinälle mitään. En ole Tomi Takamaan kanssa ollut nuottasilla. En ole ketään uhannut väkivallalla lastenhuoneen takia. En ole huudellut kellekään rasistisesti, tosin mentiin kysymään viimeksi salilla että mikä hätänä kun ulkomaalainen huusi pää punaisena "FUCK YOU FAGGOT, FUCK YOU" kun joku meni sille mainitsemaan painojen heittelystä. Tätä kaveria ei muuten heitetty ulos, tuskin sai varoitustakaan.

Ja mitä tohon muuhun juttuun tulee, niin turha niitä on oikoa, kukaan ei kuitenkaan usko, vaan mut haukutaan pystyyn, joten sovitaan että noi kaikki on totta. Mutta mä en noita mitään ole toteuttanut. Mutta tuskin tätäkään uskotaan, joten sovitaan että mä olen noihin kaikkiin syyllinen ja siksi sain eka monoa ja sitten varoituksen. Ja kappas, mitään viestejä ei poistettu. Mistäs te nyt vittuilette kun myönnän kaiken enkä poista viestejä enkä bannaa ketään? Kyllä te varmaan jotain keksitte. Joten tehkää kuten on tapana, valehdelkaa ja syyttäkää mua kaikesta, mua ei enää kiinnosta vittuakaan kenenkään jutut, mulle riitti tasan tarkkaan nyt.

Eipä noi k3k3n kertomat jutut mitään salaisuuksia ole.. suurin osahan löytyy kuvakaappauksina netistä jne.
Kokeilkaa itse mennä sotkemaan jonnekin julkiseen tilaan seiniä, ja katsokaa lennättekö pois sieltä.. nää pitäis olla ihan päivänselviä asioita normaali ihmisille.
Myöskään toisten ihmisen uhkailu ei ole normaalikäytöstä.

Pikku virhearvio kävi nyt Mikellä, kun lähdettiin peittelemään asiaa, rehellisemmin kun olisi kertonyt, että meni sukset ristiin ja salin vaihto edessä, niin homma ois jo taputeltu. Takamaan "casesta" ois kandennu ottaa mallia, miten asioita ei kannata hoitaa =)

Vinkkinä, et jos aina samoille ihmiselle sattuu näitä vääryyksiä jne, niin jossain kohdassa kannattaa vähän katsoa peiliinkin, että voiko siellä olla jotain parannettavaa (Mike itse kertoi, että oli saanu edelliseltäkin salilta "kenkää"). Käsi pystyyn ne jotka on saanut edes yhdeltä salilta kenkää, ei kovin montaa löydy..

Totta vitus Mike saa paskaa niskaan, kun on valinnut ton tien, ettei paljon kumarrella (tiettyyn asti arvostan Miken suorapuheisuutta), myöskin kiistämättä saavuttanut ja tehnyt alan eteen älyttömän paljon osaksi rakkaudesta lajiin, osaksi business mielessä (ja toki löytyy kateellisia, jotka sitten ottavat silmätikuks ja alkaa vainoamisen).
En osaa kyllä sanoa, kummat on naurettavampia, nää ylilaudan apinat, jotka ottaa elämäntehtäväkseen pilata toisen maineen vai nää fanipojat, jotka taas on barrikadeilla, jos jotain negatiivista idoleista tulee ja on valmiita puolustamaan vaikkei oikeasti tiedä yhtään mitään asioista.

MIELESTÄNI wlogeja on tehty pyyteettömästi ja ilmaiseksi meille pakkislaisille.. nyt näyttää kumminkin, että Fast tässä on "tilaajana" ollut niille, muutenhan ne olisi Miken oman tilin alla ja kukaan muu kuin Mike ei niitä voisi yksityisiksi laittaa (tää on pelkkä mutuu, jääny vaan tällainen fiilis). Jos näin on, että halutaan vaan palvella katsojia, niin netti on täys ilmaisia paikkoja, mihin voi videot uppaa katsojille. Harvempi kyllä nykymaailmassa pyyteetöntä duunia tekee vaan kyllä siitä korvauksen moni haluaa, joka on kyllä ihan ok, jos ei anna ymmärtää toisin.

Kaikesta ylläolevasta kritisoinnista huolimatta kiitän Mikee ja Peterii videoista (ja toivottavasti tulevistakin videoista), toivotan kundeille hyvää jatkoa, tiukkoi treenei ja onnistumisia tulevaisuuden kisoissa. Molemmat on kovii jätkii alalla ja toimii "esikuvana" monelle junnulle (ja vanhemmallekin), jotka ammentaa mm. näistä videoista motivaatiota ja forumista yleensäkin.
Ilman pakkista ois monen elämä köyhempää ja vaikka täällä itketään, että viestit lähtee nopsaan, jos vähän valittaa ja kritisoi, niin höpö höpö, oma mielipide on että yllättävänkin hyvin täällä saa forumin omistajan jne negatiiviset asiat olla esillä. (kyllähän sensuuri on täälläkin iskenyt, mutta verrattuna muihin pakkoihin, niin vapaampaa menoo täällä on).

Oikeesti luuliko joku että noi videot ei ole maksettuja? Fastin mainokset joka videon alkuun jne. Huhuu?!

Edittiä: Eikä siis mitään pahaa Mikellä tästä, tottakai tehdystä työstä palkka otetaan.

Viimeksi muokattu:
Mayorssin asiakaskunta on kyllä viimeaikoina muuttunut kieltämättä aika radikaalisti, eikä välttämättä sinne parempaan suuntaan... En kyllä silti siellä 3 vuotta päivittäin treenanneena hiffaa minkä takia Mikeä nyt täällä niin murhataan, varsinkin semmoisten ihmisten toimesta ketkä ei ilmeisesti ole siellä juurikaan käyneet, vaan perustavat mielipiteensä lähinnä pakkiksen ja somen kautta.

En ole kirjoittanut salin seinälle mitään. En ole Tomi Takamaan kanssa ollut nuottasilla. En ole ketään uhannut väkivallalla lastenhuoneen takia. En ole huudellut kellekään rasistisesti, tosin mentiin kysymään viimeksi salilla että mikä hätänä kun ulkomaalainen huusi pää punaisena "FUCK YOU FAGGOT, FUCK YOU" kun joku meni sille mainitsemaan painojen heittelystä. Tätä kaveria ei muuten heitetty ulos, tuskin sai varoitustakaan.

Ja mitä tohon muuhun juttuun tulee, niin turha niitä on oikoa, kukaan ei kuitenkaan usko, vaan mut haukutaan pystyyn, joten sovitaan että noi kaikki on totta. Mutta mä en noita mitään ole toteuttanut. Mutta tuskin tätäkään uskotaan, joten sovitaan että mä olen noihin kaikkiin syyllinen ja siksi sain eka monoa ja sitten varoituksen. Ja kappas, mitään viestejä ei poistettu. Mistäs te nyt vittuilette kun myönnän kaiken enkä poista viestejä enkä bannaa ketään? Kyllä te varmaan jotain keksitte. Joten tehkää kuten on tapana, valehdelkaa ja syyttäkää mua kaikesta, mua ei enää kiinnosta vittuakaan kenenkään jutut, mulle riitti tasan tarkkaan nyt.

Toi tyyppi tais takoittaa, että nuo ovat Peterin edesottamuksia.

Selkäkuvaakin välillä. Alkaa paksuus tulemaan kun polttelee vähän rasvaa. Nälkä on kova tällä hetkellä. Paino nyt 93kg.

image.webp

Mike , vieläkö olette tulossa seinäjoen suuntaan?Maxiumille vaan rankomaan. Kuulostaa helvetin pelleilyltä mitä paskaa teitä kohtaan kohdistuu.

Ymmärsin että pointtina oli se, että Mike potkittiin ulos?

Ensimmäisessä kappaleessa kyllä, jonka jälkeen tuli tämä "

Lisäksi tiedät hyvin Peterin saaneen pari varoitusta ennen kolmatta (=banni), muttet silti pysty käsittämään, että mitä on tapahtunut. Kuulostaapi vähän vitun oudolta, että onko siellä korvien välissä jotain töhnää, jos tuota ei ymmärrä. Muutama poiminta noin 40-vuotiaan miehen edesottamuksista viime vuosien aikana Mayorsilla:" Josta seurasi pitkä lista miehen edesottamuksia.

mä sain 15 vuotta sitten porttikiellon yhdelle salille, kun käymälässä iskin hellaksen dekaa ja sustaa reiteen. Unohdin lukita oven ja yksi vitun kuikelo avas oven. Ei vitun kuikelo uskaltanut sanoa heti mitään, mutta oli juorunnut jälkeen päin salin omistajalle ko. asian ja viikko tapahtuneesta sain porttikiellon sinne, kun olin omistajan kanssa huonoissa väleissä jo muutenkin. Näin sen kuikelon myöhemmin yökerhossa ja revin sitä korvasta kusilaarilla. Lupas olla sekaantumatta mun asioihin enää. Nykyään käyn taas samalla salilla, kun omistajakin on vaihtunut, sitä kuikeloa ei ole näkynyt. Pitäis olla hc-salit ja kuikelosalit erikseen.

mä sain 15 vuotta sitten porttikiellon yhdelle salille, kun käymälässä iskin hellaksen dekaa ja sustaa reiteen. Unohdin lukita oven ja yksi vitun kuikelo avas oven. Ei vitun kuikelo uskaltanut sanoa heti mitään, mutta oli juorunnut jälkeen päin salin omistajalle ko. asian ja viikko tapahtuneesta sain porttikiellon sinne, kun olin omistajan kanssa huonoissa väleissä jo muutenkin. Näin sen kuikelon myöhemmin yökerhossa ja revin sitä korvasta kusilaarilla. Lupas olla sekaantumatta mun asioihin enää. Nykyään käyn taas samalla salilla, kun omistajakin on vaihtunut, sitä kuikeloa ei ole näkynyt. Pitäis olla hc-salit ja kuikelosalit erikseen.
Kova äijä.

Ja mitä Mayoriin tulee, niin mä en rehellisesti yksinkertaisesti tiedä mitä mä siellä olen tehnyt kun ollaan treenattu samalla tapaa siellä vuosia. Mulle ei ole annettu mitään nimiä, aikoja, paikkoja tai tapoja miten olen käyttäytynyt ulospotkujen tapaan. Ja olen kysynyt niin monta kertaa. Syyt ovat olleet vain että ei haluta kertoa kuka on valittanut ja mistä on valittanut, kunhan on valittanut. Siellä on jaettu ihmisille varoituksia ennenkin, mulle ei edes varoitusta ensiksi annettu, vaan suoraan ulos. Voitte kuvitella miten semmoinen vituttaa kun salia ollut perustamassa ja sitä tukenut bannereilla ja videoilla vuosia. Ja mä painotan nyt, olen käynyt viime kuukaudet läpi enkä yksinkertaisesti vain saa päähäni mitä olen tehnyt väärin.

Kun olen kysynyt että selittäkää mulle mitä olen tehnyt, niin tämmöisiä vastauksia olen saanut.

Tuli pieneen mieleeni, että asiallinen peruste/syy täytyisi esittää vastapuolelle ja eikö pitäisi myös kuulla vastapuolta näissä tapauksissa, eikä ladella tuosta vaan varoituksia tai "potkuja". Tietysti riippuu, millaiset säännöt on hallitus laatinut tällaisista tapauksista.

Ei vittu. :D Voin jotenkin kuvitella tän tilanteen. Tosin korvatillikan tilalla luulin sinun vaan vähän läpäyttäneen poikaa isolle muhkealle pyllylle. :3

Elämäm koululaisuus on vahva tässä postauksessa. Miksi helvetissä sitä roinaa pitää siellä salin kusisessa vessassa piikittää, kun sen voi tehdä kotonakin piilossa katseilta?

Täällä on kyllä logiikka ja meininki vitun OK näillä ketkä selittää, että "mitä sillä on väliä vaikka Peter olisikin riehunut tai ollut väkivaltainen, koska ei se meidän elämää liikuta! Ihan vaan siksi, että se on Peter!" Vittu mitä perseennuolemista. Teidän mielestänne varmaan Sauli Niinistö saa vaikka raiskata vaimoaan kotona ja te toteaisitte, että "ihan sama, koska se on presidentti!"

Ei näin. Tää ei edelleenkään oo kannanotto siihen, että mitä Peter on tehnyt ja mitä ei, vaan teidän idioottien asenteeseen.

Jep. Sitten sää heräsit. Ethään sää ollut syntynytkään 15 vuotta sitten. Jonne

Täällä on kyllä logiikka ja meininki vitun OK näillä ketkä selittää, että "mitä sillä on väliä vaikka Peter olisikin riehunut tai ollut väkivaltainen, koska ei se meidän elämää liikuta! Ihan vaan siksi, että se on Peter!" Vittu mitä perseennuolemista. Teidän mielestänne varmaan Sauli Niinistö saa vaikka raiskata vaimoaan kotona ja te toteaisitte, että "ihan sama, koska se on presidentti!"

Ei näin. Tää ei edelleenkään oo kannanotto siihen, että mitä Peter on tehnyt ja mitä ei, vaan teidän idioottien asenteeseen.

Tulee vaikutelma, että joidenkin mielestä Peterin elämänfilosofia ja metodit pitäisi olla jo yksi oppiaine peruskoulussa.

Nii sä et oo taas tehny mitään. Mutta vastaa nyt Peterin puolesta, kun oot tähänkin asti sitä tehnyt. AInakin tiedän, että muutama kohta noista pitää paikkansa. Ei oo oikein että sivuutat kysymyksen tuolla tavoin vaikka tiesit, että kyse oli Peteristä. Kaikki kyllä tietää, että oot ollu siellä taustajoukoissa näitä juttuja tehdessä. Juurikin se FB Huutelu yms. Siellä sopivasti vihjaillaan siitä seinän töhrimisestäkin.

Liitteet

• Wilenius.webp
    Wilenius.webp
    341,9 KB · Katsottu: 3 272
Back
Ylös Bottom