Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Se on jätkät nyt niin, että te lopetatte tähän päivään mun vetämisen juttuihin pelkkien huhujen perusteella jos teillä ei ole mitään muuta todistetta. Tää on mun ketju ja mua ei aleta vetämään tarpeettomasti mihinkään mukaan. Mä en ole ollut Peterin mukana kun se on tuon lastenhuoneen nähnyt ja seinään jotain kirjoittanut enkä mä ole vastuussa sen tekemisistä. Mä sanoin, että mua ei enää vittuakaan kiinnosta teidän jutut joka pitää paikkansa, mutta pakko mun on puuttua, koska kohta mun väitetään kirjoittaneen jotain jonnekin seinään.

Joten jos jollain on jotain ongelmaa vielä ja tarve alkaa vittuilemaan, niin painukoot vittuun täältä itkemästä, menkää ylilaudalle muiden saatanan hinaajien joukkoon jauhamaan paskaa tai tulkaa sanomaan mulle päin naamaa.

Viimeset puolenkymmentä sivua:
tumblr_m2wbwkc84x1ru37dno1_500.gif

No, kun sivu pari sitten oli puhetta, että teitä ollaan kohdeltu koirina meijerillä. Olis ollut nyt kiva tietää sitten näistä edellämainituista asioista.

No, kun sivu pari sitten oli puhetta, että teitä ollaan kohdeltu koirina meijerillä. Olis ollut nyt kiva tietää sitten näistä edellämainituista asioista.
Kysy Peteriltä, soita sille. Jos sun kaveri mokailee, niin oikeuttaako se sen, että mä tuun dissaamaan sua? Ei oikeuta. Mut täällä jumalauta lyödään mua ihan vain lyömisen ilosta ja nyt sanon, että te huhujen kautta dissaajat, haistakaa nyt vittu jo. Oikeesti, saan paskaa muutenkin ihan tarpeeksi niskaan, että pitää alkaa vielä muidenkin tekemiset ottamaan kontolleen.

Kyllä teillä hatereilla on nyt saatana niin kivaa ettei mitään. Repikää nyt irti kaikki ilo tästä, mut lopettakaa totaalinen paskanjauhaminen.

Se on jätkät nyt niin, että te lopetatte tähän päivään mun vetämisen juttuihin pelkkien huhujen perusteella jos teillä ei ole mitään muuta todistetta. Tää on mun ketju ja mua ei aleta vetämään tarpeettomasti mihinkään mukaan. Mä en ole ollut Peterin mukana kun se on tuon lastenhuoneen nähnyt ja seinään jotain kirjoittanut enkä mä ole vastuussa sen tekemisistä. Mä sanoin, että mua ei enää vittuakaan kiinnosta teidän jutut joka pitää paikkansa, mutta pakko mun on puuttua, koska kohta mun väitetään kirjoittaneen jotain jonnekin seinään.

Joten jos jollain on jotain ongelmaa vielä ja tarve alkaa vittuilemaan, niin painukoot vittuun täältä itkemästä, menkää ylilaudalle muiden saatanan hinaajien joukkoon jauhamaan paskaa tai tulkaa sanomaan mulle päin naamaa.

Ei kyllä tää riitti.. Pakko vielä sanoa. Sullakin tota ikää on ja myös Peterillä. Vastuunkanto tuntuu olevan aika vieras käsite herroille.

Mites mike miten kolahtaa tai oletko kuunnellut bändiä insomnium? Omasta mielestä helvetin hyvää melodeath metallia ja paras albumi above the weeping world.

Onko yhteisiä tulevia reenejä sovittu jo kenenkää muun kanssa ku heinosen tommin kanssa vai pidetäänkö salaisuutena (toivottavasti reenit siis jatkuvat).

Tiedän että olet vankka ja uskollinen apple fani mutta oletko yhtään perehtynyt (huawei) honor 7 puhelimeen?

Jos sun kaveri mokailee, niin oikeuttaako se sen, että mä tuun dissaamaan sua?

Epäilisin että myös muita lukijoita, itseni mukaan lukien, hiukan hämmentää tämä epäjohodonmukaisuus. Sivu kaupalla on toitotettu, ettei kumpikaan teistä ole syyllinen mihinkään, vaan kateelliset vaan katkeruuttaan yrittävät tuhota teidän jutut. Nyt kuitenkin sanot, että kaveri on mokaillut, mihin sut on vedetty mukaan. Ja tämä jatkuva monikossa puhuminen "me ei olla tehty mitään, meitä on kohdeltu koirina ym" varmaankin edesauttaa valitettavasti sitä puolta asiasta, että sinut myös vedetään näihin tötöilyihin mukaan.

Mites mike miten kolahtaa tai oletko kuunnellut bändiä insomnium? Omasta mielestä helvetin hyvää melodeath metallia ja paras albumi above the weeping world.

Onko yhteisiä tulevia reenejä sovittu jo kenenkää muun kanssa ku heinosen tommin kanssa vai pidetäänkö salaisuutena (toivottavasti reenit siis jatkuvat).

Tiedän että olet vankka ja uskollinen apple fani mutta oletko yhtään perehtynyt (huawei) honor 7 puhelimeen?
Kyllä Insomnium iskee, tosin en ole pitänyt niiden levyjen soundista hirveemmin. Mentulan kanssa ollaan alustavasti sovittu treenit.

Tohon luuriin en ole tutustunut.

Miksei vaan voi käydä salilla? Käydä salilla ja thats it. Kävellä sisään, mennä pukkariin vaihtaa, vetää treenit, käydä suihkussa ja lähtee himaan. Miten vitussa salilla käymiseen on saanu ympättyä näin paljon draamaa kylkeen? Ei pysty käsittää. Kunnon ämmien touhua. Huh.

Miksei vaan voi käydä salilla? Käydä salilla ja thats it. Kävellä sisään, mennä pukkariin vaihtaa, vetää treenit, käydä suihkussa ja lähtee himaan. Miten vitussa salilla käymiseen on saanu ympättyä näin paljon draamaa kylkeen? Ei pysty käsittää. Kunnon ämmien touhua. Huh.

Bodatessa (rapatessa) roiskuu, aina löytyy joku joka pahoittaa mielensä jostain, oli se sitten painojen kolistelu, höyryäminen, ääntely tai laitteiden varaaminen. :cool:

Yritetään nyt päästä takaisin aiheeseen eli bodaamiseen etenkin kun kaikki teot on tunnustettu. Mikäs voisi olla vialla kun vinopenkki on suhteettoman surkea verrattuna normipenkkiin?

Tämä ei nyt liity mitenkään mikeen yms suoranaisesti mutta nauratti tämä:

Eli jotkut varmasti jo tuntevatkin Jason Genovan joka on omaan kieroon makuuni varsin viihdyttävä hahmo kaikessa surullisuudessaankin. Hänellä on myös hieman myös ongelmia ja pitää kovaa älämölöä somessa. Sitten jos joku erehtyy haukkumaan häntä niin Jason antaa Star Warseista tutun "order 66" käskyn ja hänen fanipoikansa iskevät uhrin kimppuun. No Marc Lobliner meni sitten aiemmin haukkumaan hieman Jasonia ja nyt Jasonin fanit kävivät suoraan sanottuna raiskaamassa Tigerfitnessin videot :D

Älkää aliarvioiko nettipoikien voimaa!

Nii sä et oo taas tehny mitään. Mutta vastaa nyt Peterin puolesta, kun oot tähänkin asti sitä tehnyt. AInakin tiedän, että muutama kohta noista pitää paikkansa. Ei oo oikein että sivuutat kysymyksen tuolla tavoin vaikka tiesit, että kyse oli Peteristä. Kaikki kyllä tietää, että oot ollu siellä taustajoukoissa näitä juttuja tehdessä. Juurikin se FB Huutelu yms. Siellä sopivasti vihjaillaan siitä seinän töhrimisestäkin.

Aikamoista diivailua W:ltä. Mulle kyllä salinpyörittäjänä jo pelkästään tommonen avautuminen riittäisi antamaan kenkää salilta. Jonkinlaista kunnioitusta pitäisi kuitenkin olla!

edit. ei tuo FB liite näköjään tullut tähän quoteen mukaan.

Back
Ylös Bottom