Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Taitaa Mike:llä nyt olla joku elämänkriisi menossa kun pitää tommosia kuvia linkitellä julkisesti ihan pakkikselle. Harkitse hyvä mies nyt pientä jäähyä tämmöisten kanssa, kuva tulee pysymään netissä ja varmaan nämä salapoliisit vielä kaivavat naisenkin nimen josta varmaan ihan kivaa julkisuutta hänellekkään seuraa. Kuva oli kyllä siisti eli mitään siis näkynyt mutta asetelma oli hyvin irstainen.
Salapoliisit on sen nimen kaivaneet jo tän uuden kuvan julkaisun myötä.

Olisiko vinkkejä miten saada pakarat mahdollisimman paljon pois pelistä jalkatreeneistä? Reidet kyllä kasvaa, mutta entisenä lätkänpelaajana pakarat myös kasvaa turhan paljon.

Keväällä kun koitin jättää tangolla kyykkäämisen pois ja tein pelkästään hakkia, prässiä, ja ojennuksia, niin tuntui taas vähän ajan päästä että ns. swiippi (jo valmiiksi olematon sellainen) rupesi katoamaan, niin nyt tehdään taas takakyykkyä, jonka lisäksi vielä hakkia ja prässiä, ja perse senkun kasvaa. Mainittakoon, että kyykyn teen nyt jo ilman taukoa/lukitsemista ylhäällä eli koko ajan mennään.

Olisiko vinkkejä miten saada pakarat mahdollisimman paljon pois pelistä jalkatreeneistä? Reidet kyllä kasvaa, mutta entisenä lätkänpelaajana pakarat myös kasvaa turhan paljon.

Keväällä kun koitin jättää tangolla kyykkäämisen pois ja tein pelkästään hakkia, prässiä, ja ojennuksia, niin tuntui taas vähän ajan päästä että ns. swiippi (jo valmiiksi olematon sellainen) rupesi katoamaan, niin nyt tehdään taas takakyykkyä, jonka lisäksi vielä hakkia ja prässiä, ja perse senkun kasvaa. Mainittakoon, että kyykyn teen nyt jo ilman taukoa/lukitsemista ylhäällä eli koko ajan mennään.
Ainakin ensimmäinen on koittaa siirtää painopistettä päkiöille. Samoin kaikissa jalkaliikkeissä jalat taaemmaksi. Ei se tosin kovin helppoa ole eristää reisiä jos pakarat hyvin ovat olleet aina mukana. Mulla on todella helppoa kun pakarat eivät koskaan edes kipeydy.

Miksi olisi?

Hakkikyykkää vaan ja jalat lähellä toisiaan. Keskity työntämään niin, että jalkapohja pysyy kunnolla kiinni maassa...ei päkiöillä. Tärkiää myös pitää selkä ja perse kiinni tuessa. Time under tension!

Ainakin ensimmäinen on koittaa siirtää painopistettä päkiöille. Samoin kaikissa jalkaliikkeissä jalat taaemmaksi. Ei se tosin kovin helppoa ole eristää reisiä jos pakarat hyvin ovat olleet aina mukana. Mulla on todella helppoa kun pakarat eivät koskaan edes kipeydy.

Miksi olisi?
Ai päkiöilläkö se olikin? :D

Joo siis niin saa paremmin etureiteen menemään ja samalla myös jalkoja taaemmaksi. Mitä edempänä jalat ovat, sitä helpommin pakara aktivoituu. Sitten on toki jalkojen pituudella hurjasti vaikutusta välityksiin.

Helpoin tapa on nimenomaan keskittyä siihen, että lonkkanivel liikkuu mahdollisimman vähän ja polvinivel paljon. Eli kun hackissa jalat on takana, polvinivelen liikerata on suurempi. Aloittelijoille helpoin tapa kohdistaa eri liikkeitä eri lihaksille on keskittyä nivelkulmiin.

Mulla aikanaan nuorempana meni perseelle kaikki ja perse kasvoi enemmän, nykyään saa erittäin hyvin reisille liikkeet, etenkin Panatta mayorilla väärinpäin on aivan helvetin loistava sviipeille, osuu sinne ja kovaa. Teen sitä väärinpäin ja selkä ihan pystyssä. Oon kyllä olkapäiden ja reisien osalta saanut harjoitella tekniikoita todella paljon ja hartaasti, että sitten olen oppinut treenaamaan niitä oikein. Ja sitten ne ovatkin kasvaneet.

Kata kameralaukku meni pieneksi kun läppärin koko vaihtui. Nyt tarttis hommaa yhtä tyylikäs selkäreppu joka imasee 13 tuumaisen sisäänsä, 2 opiskaa ja järkkärin. Jos merkkiä vaihtais välillä. Mitä siistimpi, sen parempi. Ehdotuksia.
Käyppä verkkokaupassa vilkuilemassa noita Lowepron reppuja.
Itellä on rojut kulkenu jo useamman vuoden tässä
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/51540/cqdqv/Lowepro-Pro-Runner-300AW-kamerareppu-musta

Mukana kulkee läppäri, järkkäri pari objektiivia, pari viedokameraa ja niitten hilppeet. Jalankin saa tohon ulkopuolelle kiinni. Sisukset täysin muokattavissa noissa

Oon kyllä olkapäiden ja reisien osalta saanut harjoitella tekniikoita todella paljon ja hartaasti, että sitten olen oppinut treenaamaan niitä oikein. Ja sitten ne ovatkin kasvaneet.

Mitä mieltä Mike on punnerrusliikkeistä olkapäille vs muut vemputukset ( soudut, viparit.. ) ? Uttihan pitää esim pystysoutua yhtenä parhaana olkapääliikkeenä, Jos vaikka tekee rinta + olkapäät samassa treenissä onko edes järkevää punnertaa rinnan lisäksi vielä olkapäille, jos nuo muut menee paremmin perille ?

Screenshot_2015-08-27-23-21-43.webp

Screenshot_2015-08-27-23-22-18.webp

Sattumaako? Nettipoliisin mietteitä exien julkisesta mustamaalaamisesta.

Viimeksi muokattu:
Mitä mieltä Mike on punnerrusliikkeistä olkapäille vs muut vemputukset ( soudut, viparit.. ) ? Uttihan pitää esim pystysoutua yhtenä parhaana olkapääliikkeenä, Jos vaikka tekee rinta + olkapäät samassa treenissä onko edes järkevää punnertaa rinnan lisäksi vielä olkapäille, jos nuo muut menee paremmin perille ?
Mä ainakin tykkään kovasti punnertaa rintatreenin päälle esim Räntsiä, jota wlogeissakin olemme tehneet. Ikävää tosin on se, että se ärsyynnyttää kovasti kiertäjäkalvosimia ja joudun nyt pari viikkoa oleen punnertamatta kokonaan.

Back
Ylös Bottom