Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kata kameralaukku meni pieneksi kun läppärin koko vaihtui. Nyt tarttis hommaa yhtä tyylikäs selkäreppu joka imasee 13 tuumaisen sisäänsä, 2 opiskaa ja järkkärin. Jos merkkiä vaihtais välillä. Mitä siistimpi, sen parempi. Ehdotuksia.

Oon tykänny tällasesta. http://www.suomenlintuvaruste.com/product_details.php?p=1277 Mahtuu muutakin noiden kamojen lisäksi, muttei silti näytä liian isolta. Kauheen nopeeta ton kanssa pelaaminen ei oo, mutta reput ei ookaan sitä varten. Kauppa on Viikissä, käy siellä sovittelemassa.

Ite roudaan aina kaikki kamat meijerillä mukana reenikassissa. Vittu kerran unohdin pukkarin penkille paketin polttimoita niiin nekin perkele pöllittiin :D ei onneks ollu iso menetys.

Sä kun olet aina puhunut niistä ylilaudan jonneista, eksyin sattumalta äsken sinne. Ei olis pitänyt, vittu että alko vituttamaan. Tsemiä!
Ylilautaa pitää muistaa lukea pilke silmäkulmassa, ei siellä kukaan tosissaan ole. Huumorin takia sinne itsekin menen, yön pikkutunneilla olen parikertaa meinannut kuolla nauruun. Jotkut jutut tosin ovat todella ala-arvoisia.

Ikinä ei ole mitään kamoja viety mistään kun pidän visusti ne aina mukanani. Mulla on foliohattu aina päässä!
Mulla on kukkahattu. Meijeriki pysyny paljon siistimpänä kun niitä kylttejä laittoivat pystyyn. Ei tartte Miken poimia magnesiumkimpaleita ympäri salia :P

Ylilautaa pitää muistaa lukea pilke silmäkulmassa, ei siellä kukaan tosissaan ole. Huumorin takia sinne itsekin menen, yön pikkutunneilla olen parikertaa meinannut kuolla nauruun. Jotkut jutut tosin ovat todella ala-arvoisia.

Sama juttu, eilen eksysin sinne tän asian tiimoilta enkä o viikkoihin nauranu niin stnsti. :D

Ite roudaan aina kaikki kamat meijerillä mukana reenikassissa. Vittu kerran unohdin pukkarin penkille paketin polttimoita niiin nekin perkele pöllittiin :D ei onneks ollu iso menetys.
Ei juma, kaikki niille kelpaakin. Kameroista päästään katsomaan kuka ne vyöt vei, tulee mielenkiintoista.

"Jumalauta, joku unohtanu tuohon penkille polttimoita. Ei saatana, on vielä E27 kannalla, näitä just tarvin." * katsoo epävarmasti ensin oikealle, sitten vasemmalle. Sujauttaa polttimot treenikassiin, likavaatteiden alle ja kävelee pois rivakasti epävarmoin askelin.*

Juu-u

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015082820259535_uu.shtml

Mitäs Mike mieltä tästä, määrä siis kymmenkertaistetaan. Itelle tulee mieleen et ylemmät herrat huomannu että vastustus alkaa kasvaa, niin yritään mahdollisimman nopeasti nyt tuhota niin paljon kuin mahdollista. Saksassa määrä nelinkertaistettiin 800 tuhanteen/vuosi.
Ei tässä enää tule mieleen kuin että todellakin Suomi halutaan tuhota, syy olisi kiva tietää. Joku tästä tienaa tai hyötyy merkittävästi.

"Jumalauta, joku unohtanu tuohon penkille polttimoita. Ei saatana, on vielä E27 kannalla, näitä just tarvin." * katsoo epävarmasti ensin oikealle, sitten vasemmalle. Sujauttaa polttimot treenikassiin, likavaatteiden alle ja kävelee pois rivakasti epävarmoin askelin.*

Juu-u
Ne oli sellasia saatanan pieniä spottivalopolttimoita. 2kpl about 2.5€. No toivottavasti meni hyvään kotiin :)

Onko Seinäjoella päin mitään saleja jos käytäis maakuntakierroksella tekemässä Wlogia?

Ei saakeli, onhan siellä ainakin Maxium! Tiedän omistajan ja se ainakin ollut hyvä sali! Tai sitten tuutte Lapualle, Lapuan kuntokeskukseen! :O

Edit. Sori en hoksannu tuota Allu711n postausta!

Back
Ylös Bottom