Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varsin erikoista.Uppoaako Miken musiikkimakuun Kontrust ? jos et oo kuullut niin suosittelen tsekkaamaan!
En kykkä pahemmin diggaillut ja onhan sieltä stooreja kerrottu tässäkin ketjussa.Tykkäsitkö tehdä ovihommia ja onko mitään hyviä stooreja siitä?
Kävin aikanaan aika paljonkin ja kuvailin niitä, mutta en ole mikään live-musiikin iso fani.Tykkäätkö käydä bändien keikoilla? Jos kyllä niin mikä on ollut paras?
Kerro Mike joku hauska stoori ovelta!:D Ja mitä jos tekisit oikein kunnon montagen destinystä? Laittaisit editointi skilssit peliin, ja räjäyttäisit koko gaming communityn!![]()
Ovelta tarinoita, no niitä on vaikka kuin. Tässä muutama nolo tapahtuma.
Eli olin Mansessa Hervannassa eräässä tanssiravintolassa ovella. Siinä oli lähettyvillä joku liikuntavammaisten palvelutalo ja niitä sitten kävi meidän ravitelissa joka viikonloppu ihan rutiiniksi saakka. Ne oli semmoisia, notta sähköisellä rulliksella tulivat ja kädet kävi niin maan vitusti. Baari oli kakkoskerroksessa ja sinne meni hissi. Rutiinilla aina avasin kohteliaasti toki oven ja samoin hissin oven, ovi hissistä kii ja kaverit sitten itse aina painelivat itsensä kakkoseen. No oli taas ihan tavallinen ilta ja invataxi toi ovelle semmoisen kaulasta alaspäin liikkumattoman bilettäjän. Sillä oli semmoinen tennispallo siinä leuan alla, jolla hän sitten ohjaili sitä vekotinta. No ovi auki, äijä hissiin ja ovi kii vanhaan tuttuun malliin. Meni noin 10 minuuttia kun aloin ihmettelemään, notta mikä helvetin kolina tässä narikassa kokoajan kuuluu, sitten iski kuin salama, ei vittu, se kaiffari on siellä saatanan hississä ja millä vitulla se sitä nappia painaa, kielelläänkö? Avasin oven ja siellä se peruutteli sitä ovee päin ja mua nolotti aivan jumalattoman paljon, jotain ihan käsittämätöntä nolotusta. Pyytelin syvästi anteeksi ja kuskasin kaverin kakkoseen. Voi elläimen käsi että hävetti.
Olen myös joutunut poistamaan samaisesta baarista yhden liikuntavammaisen. Kake nimeltään oli ja hän oli siis vyötäröstä alaspäin dead ja kohtalaisen iäkäs, meidän vakkariasiakas. Se paineli aina sinne ylös ja veti aivan silmittömät nakit joka helvetin kerta. Miettikää nyt jos itse istuisitte kokoajan paikallanne ja tarjoilija vain kantaisi viskiä. Siinä se Kauko sitten kiskoi niitä juomiaan illan mittaan. Jossain vaiheessa asiakas tuli narikkaan valittamaan, että siellä se yksi pyörätuolimies on vähän liian humalassa. Ajattelin, että Kake on nuukahtanut sinne jonnekin tai jotain muuta vastaavaa. Menin ylös ja jumalauta, siellä se veti tanssilattialla kasia sillä sähkörulliksellaan ja ihmiset olivat jäädä alle, jengi veti valssia siellä lavan reunoilla kun tämä Vatanen teki jotain rataennätystä. Pääsin sitten puikkoihin kiinni, mutta eihän sitä saanut pysähtymään, painoikin akkunsa takia ihan pirusti. Kun jarrutin kahvoista menoa, niin keulimaanhan se alkoi kun eteenpäin sähköllä ja kovalla momentilla oli menossa. Siinä mä menin sen perässä keula pystyssä ja huusin, notta sammuta nyt saatana se vehje. No Kakehan sitten sammutti, mutta sitten se jämähti siihen, kuin olisi käkkäri päälle laitettu. Ihmiset katsoivat mua huuli pyöreenä, notta meinaakohan tuo jätkä hakata tuon viattoman sedän rullatuolissa. Enhän mä sitä saanut liikkumaan kun sähköt oli pois tai jotain. No onneksi yleisöstä tuli joku asiakas, joka sattui olemaan duunissa siellä palvelutalossa, hän sanoi, että osaa käyttää sitä rullista, nappasi sähköt päälle ja sanoi "pidä Kaukoa käsistä kii, mutta älä anna sen purra". Katoin H-Moilasena, että onko sillä jumalauta joku vesikauhu? No eipä tarttenut uudestaan kehoittaa kun nappasin käsistä kii, tekarit alkoi jauhamaan meitsin rannetta ja pakkohan siinä oli voimaa käyttää ja pitää sen kädet erillään. Hissin kautta taisteltiin se pihalle ja sain sille invataxin. Oli aika episoodi tuokin.
Toisen kerrankin olen rajoittuneen henkilön kanssa joutunut tukkanuottasille. Olin mansessa Calypso vai mikä helvetti se silloin oli, Grand star tai jotain, siinä Sokosta vastapäätä. Sisään tuli pariskunta ja siinä oli nainen hieman huppelissa, joten sanoin, ettei tänään valitettavasti pääse sisään rouva, mutta herra voi mennä. No sepäs ei käynytkään kun kerra sattui olemaan sokea ja vielä pääsi rouva siinä lesottamaan, että olympiatason uimari. En tajua mitä tapahtui, mutta siinä samassa alkoi helikopteri pyöriä, tämä sokea päätti että kongi oli kumahtanut. Katoin että jumalauta, tuohan tulee päälle ja fiksuna ajattelin, että eihän se nyt näe mua, joten huitokoot, saan kiinno sopivassa välissä. Huomasin kuitenkin pian, että jätkä oli varsin kireessä kunnossa ja voimaakin oli ja joka kerta kun sanoin jotain tyyliin "nyt rauhotut", niin samamassa sekunnissa jäbä kaikuluotasi lokaationi ja rystysiä alkoi satamaan. Onnistuin sitten toisen ovimiehen kanssa paketoimaan sen vaarattomaksi, mutta jälkeenpäin nauratti, että meinasinpa saada turpaan sokealta.
Niin ja huomiona, en pilkkaa millään tapaa näitä rajoittuneita ihmisiä, mutta en myöskään eritellyt koskaan heitä, samat säännöt niille päti kuin muillekin känniläisille.
Mitä mieltä mike on, että miten tälle mamutushommalle käy vuoje sissää suomessa. Viikossa tainnu olla jo 5 raiskaus uutista, eilenki oulussa muumit vihdoin onnistu raiskaamisessa.
https://www.facebook.com/AmandanAarteet?fref=ts Kirppiski joudutaan varmaan sulkemaan, toiseksi ylin päivitys.
Kusessa me ollaan ja vituiksi tämä menee, ei voi mitään. Sitten vasta kun verorahat on kaikki pumpattu, yrittäjät raiskattu, palkansaajat raiskattu ja kajotaan sosiaaliturvaan, sitten vasta loputkin vitun hinttarit heräävät, mutta mitä sitten on enää tehtävissä? Suomi tulee tuhoutumaan valitettavasti.Mitä mieltä mike on, että miten tälle mamutushommalle käy vuoje sissää suomessa. Viikossa tainnu olla jo 5 raiskaus uutista, eilenki oulussa muumit vihdoin onnistu raiskaamisessa.
https://www.facebook.com/AmandanAarteet?fref=ts Kirppiski joudutaan varmaan sulkemaan, toiseksi ylin päivitys.
Mitä oikein puhut? EU kansanäänestys meni aikoinaan 57-43 , joten aika iso osa kansasta ei edes halunnut EU:hun. Turha siis sanoa että suomalaisten kanta olis mitenkään selvä. Eikä hyväksytä, tai opita elämään sen kanssa että maa menee vessanpöntöstä alas.Shit happens. Me ollaan eu:ssa ja ym. Niin ei tälle asialle voi tehdä mitään,tai kukaan suomessa. Johan jyväskylässä oli mielenosoitus rasismia vastaan.
Joten suomalaisten kanta ihan selvä. Se on vain ihmisten hyväksyttävä ja oppia elämään sen kanssa.