Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei, vaan tiettyjen rotujen ominaispiirre on naisten arvon alentaminen. Se kuuluu niiden kulttuuriin, se ei sovellu tänne kuten on huomattu raiskaustilastoista. Ja kun näillä ei ole haluakaan oppia maan tavoille, niin ikävä fakta on se, ettei niitä tänne pitäis sitten ottaakaan. Se mitä ne pitävät normaalina toimintana omalla alueellaan, on meille eläimellistä. Teillä Suomen tuhoa tavoittelevilla on käsittämätön taito onkia kaikesta vain se rasistinen pointti. Jos mä olisin tullut Suomeen muualta ja saanut täällä kaiken, olisin hiljaa kuin kusi sukassa. Joskus olisi hyvä ylivoimalla näyttää kaapin paikka, missä on kiitollisuus? Turpa kii jos itse on saanut maistaa sen paremman puolen. Mut ei, pitää määkiä sitä päätä ja arvostella maata ja ihmisiä jotka hyvinvoinnin on tarjonnut, mikä ihmeen tarve siihen on? Kiittämättömyys, semmoinen kylmä vitun perus kiittämättömyys.

Eli ihan näin lyhyesti ja yksinkertaisesti jotkut kulttuurit ovat PRIMITIIVISEMPIÄ. Esimerkiksi Lähi-Itä, jotkut Afrikan maat, Intia...

Joissakin maissa porukka hakkaa ja polttaa omiaan hengiltä.

Suomi tai mikään muukaan maa ei voi toimia kulttuurien sulatusuunina. Eivät kymmenet eri kulttuurit sulaudu keskenään toisiinsa muuta kuin hippien unelmissa. Aina joku kulttuuri tuo omaa paremmuttaan esille, tuomitsee muiden tavat, julistaa omaa uskontoaa ja tuomitsee muiden ja vaatii isäntämaalta etuuksia (esim.islam moskeijoita helsinkiin ja omia uintivuoroja naisille uimahalliin). Ennen pitkää kaksi eri kulttuuria kohtaavat niin etteivät ne voi joustaa omista periaatteistaan jolloin syntyy konflikteja. Varsinkin lähi-idän ja afrikan kulttuureista tulevat ovat niin itsepäisiä idiootteja etteivät ne varmasti hyväksy muita kulttuureita.

Mike: mulla on Pakkis tällä viikolla takkurrelut pahasti. Suostuu avaamaan pakkiksel ehkä kolmen tunnin välein muuten tulee vaan sivua ei voi avata.. Käytössä iPhone 6, safari ja uusin iOS löytyy.

Niin se menee kun kirjoittaa paljon ja sanoo asiat suoraan. Mun mielestä pitääkin sanoa. Aina joku hermostuu. Vielä kun kyseessä paljon aikaan saava kaveri niin ihmiset ovat yksinkertaisesti kateellisia.

Onko ikänsä töitä tehneellä ihmisellä jonain päivänä vaan oikeus kerätä omaisuutensa ja lähteä pois.Viittaan näihin Portugaliin muuttaneisiin ukkeleihin,onks se sillai että niiden pitää sinne kartanoonsa ottaa eläkepäivinäki tyhjäntoimittajia asumaan heidän kustannuksellaan?Mun mielestä ei.

Olis se näky ku kartanon portilla kolkuttelis lauma Suomesta tulleita paskiaisia ja vaatis sisäänpääsyä oikeudenmukaisuuden ja solidaarisuuden nimissä.

Kysymys:

Mistä Mike luulet johtuvan, että kaikesta sanomastasi syntyy lievähkö paskamyrsky?
Sanon asiat aika kärkkäästi ja provosoivasti, koska vain niin tulee kuulluksi ja aiheuttaa keskustelua. Semmoinen muniin puhaltelu taas ohitetaan vaikka olisi kuinka pointtia.

Asiat on parempi sanoa suoraan kuin olla hiljaa mielessään. On sit mitä mieltä tahansa.

Tännää sai suht urakalla laittaa iteki suvakeille jauhot suuhun. Helppoa se on ku ei oo vastassa mittää faktoja niin vastapuoli joutuu heittää mutulle vaan omia juttuja. ''kävin kerran malmön lidlissä oli kiva paikka, ei kaikki somalit raiskaa'' on se aikamoista.

Suvakit on kuin uskovaisia. Perusravat näkemyksensä tunteisiin ja uskomuksiin, eivät faktoihin. Haukkuvat muut ajatukset typeräksi ilman kunnon perusteluita ja sitten kuk niiden kanssa ei jaksa enää väitellä niin he poistuvat paikalta julistautuen voittajina.

Siitä audiin samanlainen ?! ois melko cool. :cool:

PS. 10+ uudesta pakkiksesta, nyt kun etusivukin löytyy. Todella vaivatonta lukea puhelimella,tabletilla, tai tietokoneella. Kaikki vaan toimii !

Jaa että sais parkkeerausten ajaksi vetää pohjaan, ja aina kun lähtee ajamaan ni pitäis nostaa? Ei kyllä mitään coolia ja pelkästään huomionhakuista lisävaivaa kuskille.

Nyt on pahasti offtopic, mutta neuvoja kaivataan. Eli tilasin playstation 4 tori.fi:stä ja tyhmänä menin maksamaan etukäteen. Kaveri lupasi postittaa masiinan, mutta nyt näyttäisi siltä, että olen tullut kusetetuksi rankasti. Onko ainoa mahis saadaa tyyppi kiinni tekemällä rikosilmoitus? Luulisi, että poliiseja ei kiinnosta paskaakaan tehdä mitään 300e takia. Sähköposteissa kaveri esiintyi oletettavasti omalla nimellään.

Nyt on pahasti offtopic, mutta neuvoja kaivataan. Eli tilasin playstation 4 tori.fi:stä ja tyhmänä menin maksamaan etukäteen. Kaveri lupasi postittaa masiinan, mutta nyt näyttäisi siltä, että olen tullut kusetetuksi rankasti. Onko ainoa mahis saadaa tyyppi kiinni tekemällä rikosilmoitus? Luulisi, että poliiseja ei kiinnosta paskaakaan tehdä mitään 300e takia. Sähköposteissa kaveri esiintyi oletettavasti omalla nimellään.
Täähän on hyvinkin aiheellinen, jos selviää että joku kulttuurin rikastuttaja olisi ollut asialla. Eipä tuu itelle muuta mieleen kun rikosilmotus. Puhelinnumerolla ja tilinumerollahan saat myyjästä lisätietoja? Läiskäset sitten vielä facebookiin kaikki tiedot yleiseen jakoon, se on muotia. Mutta joo, paska homma. :mad:

Back
Ylös Bottom