Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Tuntuu jotenkin, että välttelet vastaamista tohon testo kysymykseen. Kyselin jo aikasemmin, että onks päällä vielä se trt annos, mutta et tohonkaan vastannut. Nyt et oo vastannut oikein mitään tarkkaa määrää näihin edellä mainittuihin.. Ja eikä siinä jos haluut pitää ton omana tietonasi, mutta haluisin vaan tietää, että oletko sillä trt määrällä kehittynyt noin huikeesti tässä viime kuukausina, koska mielestäni sun kunto alkaa oikeasti olemaan jo aika jäätävä. Ellei sit tosiaan kaikki ole vaan taitavaa kuvausta ja kuvankäsittelyä, kun en oo sua livenä nähnyt![]()
Uskokaa kun sanon, treeni ja ravinto on se, joka on suurin osa tätä kuosia. Esim jumaleissön mä olen deltsejä harjoitellut treenaamaan ja nykyään saan sinne hullun poltteen treenissä, ei mene enää trapseille eikä muuallekaan, vaan todella kivuliaasti oikeaan osoitteeseen. Hiilarimääriä olen nostanut kovasti, joten olen kokoajan täydempi kuin aikaisemmin. Todellakin määrät on naurettavat, en tule tästä kasvamaan mitenkään merkittävästi nopeaan, vaan hitaasti jos kasvua tapahtuu. Talvet olen vähän pienempi ja kesät isompi. Semmoista järkevää kikkailua, että pysyy terveenä ja on kivaa.
Ja vaikka kuva hämääkin, niin todellisuus on sitä, että Peter painaa 115kg ja minä 97kg. Että ei tässä nyt samalla tasolla olla missään muussa kuin voimissa ja voimillahan ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Ainoo vain, että voimien sama taso helpottaa treenaamista kun ei tartte aina lättyjen kanssa puljaa niin kovasti.
Viparitekniikka on kovin yksilöllistä, hae ensimmäisenä semmoinen kulma käsille, että menee deltseille. Sitten teet nostot ajatellen olkavartta, etkä käsiä, eli kuin sulla ei olisi käsissä mitään painoja. Sitten nostotekniikka on kuminauhamainen, alhaalta lähdetään rauhassa ja pyritään kiihdyttämään nostoa kohti lakipistettä. Ei väliä vaikka se ei kiihtyisi, periaate on pyrkiä kiihdyttämään. Negatiivinen pitää olla aina kontrollilla, ei hidastellen vaan kontrollilla.Avaatko Mike vähän olkapäitten treenaamista? Vaikka Top3 tipsiä ja vipareiden tekniikka vinkki.
Moni roinaukko perustaa kaiken kehityksen pelkkiin aineisiin, treeni ja syöminen on päin vittua ja sit ihmetellään ku joku toinen kehityyykin huimasti, siellä on sillon se kokonaisuus kunnossa, kuten Mikellä ja Wileniuksella.Uskokaa kun sanon, treeni ja ravinto on se, joka on suurin osa tätä kuosia. Esim jumaleissön mä olen deltsejä harjoitellut treenaamaan ja nykyään saan sinne hullun poltteen treenissä, ei mene enää trapseille eikä muuallekaan, vaan todella kivuliaasti oikeaan osoitteeseen. Hiilarimääriä olen nostanut kovasti, joten olen kokoajan täydempi kuin aikaisemmin. Todellakin määrät on naurettavat, en tule tästä kasvamaan mitenkään merkittävästi nopeaan, vaan hitaasti jos kasvua tapahtuu. Talvet olen vähän pienempi ja kesät isompi. Semmoista järkevää kikkailua, että pysyy terveenä ja on kivaa.
Ja vaikka kuva hämääkin, niin todellisuus on sitä, että Peter painaa 115kg ja minä 97kg. Että ei tässä nyt samalla tasolla olla missään muussa kuin voimissa ja voimillahan ei ole mitään tekemistä minkään kanssa. Ainoo vain, että voimien sama taso helpottaa treenaamista kun ei tartte aina lättyjen kanssa puljaa niin kovasti.
En osaa edes arvata.Osaisitko heittää lonkalta millaista yt lähtisit tavoittelemaan jos menisit voimanosto kisoihin?
En pitänyt laisinkaan noista paremmista juomista, vetelin kännit ihan reilusti kossulla jne.Sillon kun vielä alkoa käytit niin olitko konjakki vai viski miehiä?
Uskokaa kun sanon, treeni ja ravinto on se, joka on suurin osa tätä kuosia. Esim jumaleissön mä olen deltsejä harjoitellut treenaamaan ja nykyään saan sinne hullun poltteen treenissä, ei mene enää trapseille eikä muuallekaan, vaan todella kivuliaasti oikeaan osoitteeseen. Hiilarimääriä olen nostanut kovasti, joten olen kokoajan täydempi kuin aikaisemmin. Todellakin määrät on naurettavat, en tule tästä kasvamaan mitenkään merkittävästi nopeaan, vaan hitaasti jos kasvua tapahtuu. Talvet olen vähän pienempi ja kesät isompi. Semmoista järkevää kikkailua, että pysyy terveenä ja on kivaa.
Joka on osaltaan vähän paskamaista. Sitä voi vuosia luulla, että jonkun lihaksen kasvattaminen itsellään nyt vain on vaikeeta, mutta ei vain todellisuudessa ole löytänyt sille oikeaa tapaa treenata. Sitten kun semmoisen löytää, niin saa miettiä miten iso lihas olisi jos aina olisi oikein sitä treenannut. Tosin tuskin siitä aikaisemmasta väärästä tavasta ainakaan haittaa kehitykselle on.Yksi hieno puoli tässä lajissa on se että vaikka kuinka luulis tietävänsä kaiken treenaamisesta ja ruokailuista niin silti aina hoksaa ja oppii jotain lisää ja näin pikkuhiljaa hienosäätää tekemisiänsä.