Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä sanotte tuossa uusimman Wlogin introssa, mikä on mutella? Jotain henkilökohtaista, vai sanojan identiteetin takia mute päällä?
Ihan vain kiroilua, jota oli ihan liikaa siinä.

Meinasko pakkiksen pyörittäminen/omistaminen nousta hattuun missään vaiheessa kun homma on ruvennut rullaamaan?
Esim. miltä tuntuu että tässä ketjussa on näin helvetin paljon viestejä?
En ole semmoinen ihminen, jolla kilahtaa hattuun mikään. Tai miten tässä sitten käyttäytyisi jos olisi kilahtanut hattuun, en tiiä. Ohan se kiva, että ketjussa kun ketjussa on paljon viestejä.

Lisää poppii

Paljon pannaris on kalorit? Millasella reseptillä teet? Ite tykkään tankkailla pannarilla ja käytän kohtuu vähän sokeria ja öljyä rasvana. Voi toki tehdä ilman näitäkin.

Paljon pannaris on kalorit? Millasella reseptillä teet? Ite tykkään tankkailla pannarilla ja käytän kohtuu vähän sokeria ja öljyä rasvana. Voi toki tehdä ilman näitäkin.
8dl punaista maitoa.
2,5dl vehnäjauhoa
Sokeria desi ainakin
200g voita sulatettuna.

Jos haluaa lisää kaloreita, niin kaurahiutaleita desi sinne ja lisää sokeria. Vaniliinisokeria kanssa messiin.

Mä en niin rasvaa tossa pelkää kun niin harvoin teen. Rasva tekee tosta törkeen pehmeetä.

Blokkaan kaikki privaatit. Eipä kestänyt kauaa kun mun kaikki kuvat olivat jo imastu sieltä alas ja hinttarit runkkaa niille sitten muualla. Vitun väsyneitä stalkkaajia, miten ne jaksaa? Hommais nyt jumalauta elämän jo. Haisee niin läpi se katkera epäonnistuminen omassa elämässä niillä.

Aivan aivan, no mulla on joo privana. Oot varmaan niin mielenkiintoinen? Ja onhan noi sun servailut aika hupaisaa luettavaa, siinä ainaki yks syy niille provosoida :D.

Nykyään mulla kaatuilee safari aika usein sivujen vaihdon yhteydessä kun pakkista selailen. Tämä ongelma tulee siis iphonella ja ipadilla selatessa. Macbookilla toimii aivan normaalisti.

Onko muilla ollut samaa ongelmaa pakkiksen uudistuksen myötä vai onkohan kyseessä vain mun laitteiden ominaisuus :D

Nykyään mulla kaatuilee safari aika usein sivujen vaihdon yhteydessä kun pakkista selailen. Tämä ongelma tulee siis iphonella ja ipadilla selatessa. Macbookilla toimii aivan normaalisti.

Onko muilla ollut samaa ongelmaa pakkiksen uudistuksen myötä vai onkohan kyseessä vain mun laitteiden ominaisuus :D
Päivitä iOS, johtuu siitä.

Foorumisoftan vaihdon myötä ilmeisesti poistui mahdollisuus valita kuinka monta viestiä näkyy ruudulla kerralla? En ainakaan löytänyt ko. valintaa enää mistään.
Juu se on globaali asetus admineilla ny.

Kaffe centralen, Googlella löytyy. Myllyissä ei kannata säästää jos tekee pressoja. Paskat myllyt jauhaa epätasaista.

http://www.crema.fi
Tuolta kanssa on tullut Papuja ja tarvikkeita haettua. Palvelussakaan ei moittimista.

Kiitti! Harion käsimylly ja aeropress tuli hommattua. Testiksi otin LPDC:n iridamo papuja. Juuri äsken tein parhaan kahvin mitä oon muualla kuin kahviloissa juonut ja tästä on hyvä lähtee hifistelemään koko ajan paremmaks! Hinta/laatusuhteeltaan toi koko setti kyllä yllätti positiivisesti.

Itsekkin olen tykästynyt tuon Creman valikoimaan. Varsinkin ne tuorepaahdetut kahvit on todella hyviä. Ykkösenä Brickwork!
Tuolla aeropressillä saa parhaimmillaan todella hyvän kupillisen, mutta yhtä helppo on myös sössiä. Pikkusenkin liian pitkään jos uuttaa, niin heti maistuu karvaalle.
Oisko mitään ideaa siirtää tämä kahvikeskustelu omaan topikkiinsa?

Mike mitä suosittelisit hyväks vapoks, joka olis mahdollisimman pieni? Ei nyt tarvii mikää ihan mini olla, mut ongelmaks tulee noiden isompien modejen kans se, et mötikät ei mahu farkkujen taskuun, kun pitäs kesällä lompakko,avaimet ja puhelinki änkee taskuihin

Back
Ylös Bottom