Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Se yksi studiosetti, jossa jengi oli nakuna, niin miehet kuin naiset, oli kyllä hienosti toteutettu. Dobbinsin Modern amazons on kanssa aika makee kirja, omistan sen ite, en muista miten sen sain, mutta tossa se kaapissa on.

Muutoin kyllä bodykuvat on mielikuvituksettomia geneerisiä paskoja kaikki. Ainoo joka täällä edes yrittää vähän, olen minä. Enkä ylistä itseeni, mut koitan viedä välillä vähän sitä kehoa muuhunkin kuin hauiskääntöön salilla.

RS5 on melkosen upee auto. Ylipäätään jo A5:n linjat on tosi hienot, S/RS lisäykset parantaa vielä tuosta. Kaverilla valkoinen missä juurikin katto teipattu tummaks, tarkemmin sanottuna hiilikuiduks. On hieno.

Tossa renkaiden vaihdon ajan mulla oli alla uusi 2 litranen TDI s-line. Vaikka siinä oli paremmat popit mitä normisetti, niin melkoista kompressoivaa ripulipaskaa. Aivan järkkyhirvee ero B&O settiin. Jos tehdasasennuksia meinaa kuunnella, niin suosittelen varauksetta B&O testaamista, on sitten ihan vitun kovat hifit vakioasennuksena.

Mikä on mielestäs laturi, intran ja palkkarin tärkeys järjestys? Kaikki on toki tärkeitä, mutta mikä menee muiden edelle?

Intra tärkein, jos siinä on hiilaria vielä, niin kun sitä litkii pitkin treeniä, niin palkkarin merkitys vähän vähenee. Mitään boostiahan siinä ei saa, joten niin sanottua laturiefektiä ei saa. Tosin meillä ei ole varsinaista laturia käytössä, vaan enemmän tuetaan katabolian tappamista Shockilla, jossa tärkeitä ravinteita treenin alkuun.

Eli:

1. Intra
2. Palkkari
3. Laturi

Jos rahat on vähissä, niin silti sijoittaisin treenin aikaiseen aminohappojuomaan hilloni.

View: http://www.youtube.com/watch?v=VL1lvaKYjhA&sns=sms

Miten Mikeen uppois tällainen musa? Musta ainakin törkeän kovaa settiä ja kaikenlisäksi mun vanha koulukaveri bändissä mukana!

Terveisiä vaan Pekalle jos jotenki tänne eksyt :D

Melodeathiahan tuo on tai melodista metalcorea ja se genre ylipäätänsä on nykyään todella pop metallissa. Toi sun linkittämä bändi lienee aika alussa ja melko simppeli veto ja hiukan varovainen, eikä niinkään persoonallinen. Genre nojaa aika vahvasti vahvoihin vokaaleihin ja puhtaaseen kliiniseen lähes ylituotettuun soundiin. Tässä nyt genren kermaa.

Sit asteen kovemmaksi genressä menee tämä poppoo, jossa sitten jo erittäin taitavaa soittajaa sekä vokaalit voimakkaita.

Sit ehkä ihan genren kärkikastia, ellei kovinta settiä mitä genre on tuottanut. Tää on jo sitten äärimmäisen loppuun hiottua kamaa, hyvin teknistä soittamista.

Musta jo jotenkin häiriintynyttä, että jonnet kaivaa mun auton tietoja jostain ja sitten keulivat sillä kun 20% autosta on rahoitettu enkä ostanut käteisellä. Ihan oikeesti, mitä vittua? Mihin toi kyttääminen vielä menee? Tota nyt ei enää ihan huumorillakaan viitsi ottaa ja vaikka noi olis yhdentekeviä, niin siltä osin on seurattava ettei mennä lain toiselle puolelle.

Musta jo jotenkin häiriintynyttä, että jonnet kaivaa mun auton tietoja jostain ja sitten keulivat sillä kun 20% autosta on rahoitettu enkä ostanut käteisellä. Ihan oikeesti, mitä vittua? Mihin toi kyttääminen vielä menee? Tota nyt ei enää ihan huumorillakaan viitsi ottaa ja vaikka noi olis yhdentekeviä, niin siltä osin on seurattava ettei mennä lain toiselle puolelle.

Tuo on jo paha. :D

Sun pitää Mike iskee OY ja verotiedot näkyviks niin ei jonnejen tarvihe arpoa...

Oikeasti, kenet muut henkilöt tiedätte kenen auton rekkareja tuijotetaan siinä mielin onko rahotusyhtiön vai omalla hillolla ostettu kaara??? :D

Kun toi ei ole enää ihan normaalia kyttäämistä ja heittaamista, vaan asteen sairasta ja patologista. Ei ihan terveitä yksilöitä liikenteessä. Enkä mä niistä tappouhkauksistakaan ole pitänyt, ihan puhelimessa saanut semmoisen.

Vitun hullut ihmiset vituttaa, joten mä en jaksa ihan kaikkea paskaa ottaa huumorilla enää. Voitte kuvitella, että ei ole ihan yhtään turha pelko, että se mua ruoholahdessa kyttäävä Jonne joku päivä menis ja vetelis auton kyljen avaimella. Saahan ne korjattua, mutta että tommoisia munattomia runkkareita riittää. Sit ne ruokkii toisiaan ja suggestoituu feikkiviesteillänsä ihan hirveeseen angstiin. Miettikää sitä, että eka kirjoitetaan jotain positiivista musta, sitten perään heti vastataan että se on mun kirjoittama ja avaudutaan siitä. Miten kiero pitää ihmisen olla.

Voi ulkopuolisesta tuntua vähältä, mutta kyllä tässä itse miettii, että miten hulluja noi oikeesti voi olla kun toi on jatkunut niin pitkään. Sit kun kerran vuodessa näin asiaan reagoi, niin sanotaan, että se on mun syy kun reagoin, WTF?

Viimeksi muokattu:
Kun toi ei ole enää ihan normaalia kyttäämistä ja heittaamista, vaan asteen sairasta ja patologista. Ei ihan terveitä yksilöitä liikenteessä. Enkä mä niistä tappouhkauksistakaan ole pitänyt, ihan puhelimessa saanut semmoisen.

Olisitte kuulleet puhelun ennen tota tekstaria. On mullakin paskoja päiviä, mut en mä ketään ole tappamassa.

Vitun hullut ihmiset vituttaa, joten mä en jaksa ihan kaikkea paskaa ottaa huumorilla enää. Voitte kuvitella, että ei ole ihan yhtään turha pelko, että se mua ruoholahdessa kyttäävä Jonne joku päivä menis ja vetelis auton kyljen avaimella. Saahan ne korjattua, mutta että tommoisia munattomia runkkareita riittää.

Mikset vaan heivaa rikosilmotusta noista puheluista ja viesteistä? Eihän täällä valtiossa niille paskaakaan tehdä, mutta ainakin pistäisi vähän pelotetta sinne huutelijoiden suuntaan?

Se on vaan tota, kun jollakin menee semisti paremmin kun niillä persereijillä niin heti ollaan jollakin tapaa tekemässä ilkivaltaa tai muuten puhutaan paskaa ja sen sellasta. Siihen kun vielä lisää sun mielipiteet ja aika aggressiviisenkin tavan ilmaista asioita niin eipä paljon tarvihe ihmetellä miks noita tulee..

Back
Ylös Bottom