Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä ne aina paikan löytää. Vähän outoo toki, että ne jaksaa vuosia ja vuosia. Kyllä niitä ihan aidosti taitaa vituttaa, ei kukaan muuten jaksaisi vaivautua.
Vissiin ei löydy vielä P85 D mallia? Saakohan sen suoraan maahantuojalta edes Suomessa?Miten ois Tesla, tommonenkin lähtee jo kiitettävästi:
http://www.nettiauto.com/tesla/model-s/6490689
View: http://www.youtube.com/watch?v=VL1lvaKYjhA&sns=sms
Miten Mikeen uppois tällainen musa? Musta ainakin törkeän kovaa settiä ja kaikenlisäksi mun vanha koulukaveri bändissä mukana!
Terveisiä vaan Pekalle jos jotenki tänne eksyt :D
Musta jo jotenkin häiriintynyttä, että jonnet kaivaa mun auton tietoja jostain ja sitten keulivat sillä kun 20% autosta on rahoitettu enkä ostanut käteisellä. Ihan oikeesti, mitä vittua? Mihin toi kyttääminen vielä menee? Tota nyt ei enää ihan huumorillakaan viitsi ottaa ja vaikka noi olis yhdentekeviä, niin siltä osin on seurattava ettei mennä lain toiselle puolelle.
Kun toi ei ole enää ihan normaalia kyttäämistä ja heittaamista, vaan asteen sairasta ja patologista. Ei ihan terveitä yksilöitä liikenteessä. Enkä mä niistä tappouhkauksistakaan ole pitänyt, ihan puhelimessa saanut semmoisen.
Olisitte kuulleet puhelun ennen tota tekstaria. On mullakin paskoja päiviä, mut en mä ketään ole tappamassa.
Vitun hullut ihmiset vituttaa, joten mä en jaksa ihan kaikkea paskaa ottaa huumorilla enää. Voitte kuvitella, että ei ole ihan yhtään turha pelko, että se mua ruoholahdessa kyttäävä Jonne joku päivä menis ja vetelis auton kyljen avaimella. Saahan ne korjattua, mutta että tommoisia munattomia runkkareita riittää.
Mikset vaan heivaa rikosilmotusta noista puheluista ja viesteistä? Eihän täällä valtiossa niille paskaakaan tehdä, mutta ainakin pistäisi vähän pelotetta sinne huutelijoiden suuntaan?
On kaksi keissiä eteenpäin viety, mutta se on tullut selväksi, että kyttiä ei kiinnosta. Aika isoja kiviä saa heitellä kyllä netissä.Itselläni tuli sama mieleen.