Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mitä muita VW-boxmodeja sulla on ku tuo 50W iStick? Entä clearoja Subtankin lisäksi?

Ootko ikinä ajatellu Maganusta hommata?

Saako tuota papuna jostakin? Olen yrittänyt etsiä kaikkialta mutta ei ole mistään löytynyt.

Enpäs muuten tiedä? Ei välttämättä saa..

Onko kävijämäärä laskenu uudistuksen myötä pakkiksella? Ite ei ainakaan enää pysy perässä täälä, kun ei ole tapatalkkia ja etusivua :/

Enpäs muuten tiedä? Ei välttämättä saa..

Onko kävijämäärä laskenu uudistuksen myötä pakkiksella? Ite ei ainakaan enää pysy perässä täälä, kun ei ole tapatalkkia ja etusivua :/
Vitut sanon minä. Tuo on just tota kun ei vaan haluta oppia käyttämään uutta. Sama juttu kun vanhukset ei mukamas opi lähettämään sitä tekstiviestiä tai käyttämään internettiä. Ei siinä ole mitään vaikeaa, vaan kyse on asenteesta uutta asiaa kohtaan.

Tää uusi foorumisofta on helvetin hyvä. Tykkään tuosta miten nuo ilmoitukset toimivat myös luurilla selatessa. Tapatalk on täyttää paskaa ja täysin tarpeeton nykyään, kun käytännössä joka kännykällä on helpompi käyttää normaalia selainpohjaista versiota.

Normaalia muutosvastarintaa. Onhan tämä nyt ihan toiselta planeetalta. Itse siirryin tämän myötä myös käyttämään mobiilisti pakkista, tapatalk-aikaan ei tullut käytettyä ollenkaan kun se tuntui niin vaikealta.

Eilen ekaa kertaa luin pakkotoistoa kännykällä uudistuksen jälkeen. Voi kyllä sanoa että on helvetisti mukavampaa nykyään verrattuna tapatolkilla lukemiseen. Erittäin onnistunut päivitys!!

Vitut sanon minä. Tuo on just tota kun ei vaan haluta oppia käyttämään uutta. Sama juttu kun vanhukset ei mukamas opi lähettämään sitä tekstiviestiä tai käyttämään internettiä. Ei siinä ole mitään vaikeaa, vaan kyse on asenteesta uutta asiaa kohtaan.

Mielipiteeni on siis väärä.Pahoittelen!
Kysymykseni olikin että onko kävijämäärät laskeneet. Ei kerro mitään jos muutama äänekäs täälä huutaa kieli ruskeena. Tätä foorumia käyttää aika moni rekisteröitymätönkin.

ja mulla on oneplussassa kyllä kohtuu kokonen näyttö, oisko 5,5 joten ei oo siitä kii..

Hyvä välinta tää forumisofta, vanha lagas pirusti siinä kun tämä pyörii tosi jouheasti ja tähän uuteen on muutenkin tottunut muutamassa päivässä.

Tänään tuli nähtyä aivan identtinen S3 kun sulla. Jollain siirtokilvillä ajeli. Sie et kyllä varmana täällä päin pyöri, ainakaan tarkotuksella.

nolla.webp

Jos nyt kuvaakin välillä.

Back
Ylös Bottom