Ei se nyt maailmaa kaada, zekkaan vain jatkossa seuraajat, etten mitään 15v jonneja sinne ota. Facebookissakaan en voi ottaa kavereita kuin vain poikkeuksena jos on yli 10 yhteistä kaveria, niin silloin zekkaan kuka on kysessä. Nää jonnet kyttää mua joka paikassa, Pakkotoistolla, facessa, twitterissä, tubessa, instassa. Ihan vain varmuuden vuoksi jarrutan menoa, koska noi ei kaikki ole enää ihan terveitä yksilöitä, tiedä mitä keksivät. Sitä päivää ootellaan kun auto vetästään avaimilla naarmuille, se auto kun on niille jostain syystä ollut aina ihan hirveen kova pala jota en tajua, autot on vain autoja. Eikä mulla ole edes mitään ökyautoa, vaan vitun perussetti jonka voi jokainen mennä ostamaan. Ei toi mua ahdista, mutta ärysttää siltä osin, että ei mun tarkoitus todellakaan ole aiheuttaa ihmisissä vitutusta ja katkeruutta. Mutta melko sama mitä teen, niin kusipään leiman saan. Esim näin mitä tässä vastaan, ei voi vastata, vaan tämä käännetään ympäri niin, että nyt on sitten mulla peppu kipeä. Joka on vähintäänkin ironista kun laskee sen paskan määrän mitä löytyy, taitaa se peppukipu olla ihan muualla ja aivan tarpeettomasti.
No siis riippuu väsymyksen tasosta, täysin rättifinaalissa se nyt ei mitenkään erityisen vaarallista ole, ihmisen keho kestää aika paljon runtua. Mutta tossa miettisin enemmän sitä, saavutetaanko treenillä mitään hyötyä enää jos se on juosten kustu. Yleensä täysin väsyneenä on fiksumpaa mennä lepäämään ja siirtää kiertoa tarpeen mukaan.