Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei oo helppoa :/ jaxuhali Mikelle. Muutat johku syrjäseudulle ni ei oo jonnet häiritsemäs :) ostat puimurin, traktorin ja pari lehmää ja alat farmariks

Miltäs Mike kintut tuntuu eilisen hieronnan jälkeen, entä olkanivelet? Onko muljahtelu tullut takaisin? Se voi olla hauiksen pitkänpäänjänne, joka paukkuu olkavartta liikuttaessa.

Miltäs Mike kintut tuntuu eilisen hieronnan jälkeen, entä olkanivelet? Onko muljahtelu tullut takaisin? Se voi olla hauiksen pitkänpäänjänne, joka paukkuu olkavartta liikuttaessa.
Jalat ihan fine, domssit ainakin katos ku pieru saharaan. Kattoo deltsejä tossa kun tunnin sisään mennään veivaamaan. Vasen pakara on yhdestä kohtaa tosin niin kipee kuin olis iskenyt sinne 5 millii suspensionia.

Ei se nyt maailmaa kaada, zekkaan vain jatkossa seuraajat, etten mitään 15v jonneja sinne ota.

Seurauspyyntöä laitettu toivotaan etten tuohon 15v jonne kategoriaan lukeudu profiilikuvan perusteella vaikka parikymppisen tienoilla ollaankin..:oops: Ollut meinaan aina mukava seurailla instagrammista touhujasi.

Miettikää millaiseksi tää maailma on mennyt. On instagramit, snapchatit ja lista on loputon. Eikä tää lopu tähän! Ennen naisilta piti raottaa pikkuhousuja jotta näki jotain ja nykyään joutuu raottamaan pakaroita jotta näkee alushousut :(

Ite en oo vielä asentanu tuota instagramia. Kauhee painostus on kokoajan että pitäs asentaa. Ihan vittuuksissani en asenna saatana...poistan vittu faceprofiilinki kohta.
Sosiaalinen media on ihan perseestä...kaikki vaan tuijottaa puhelimia ja mikä pahinta niin pikkulapset. Ei ne osaa enää leikkiä ja liikkua vaan istutaan vittu tabletti kädessä ja vanhemmat tunkee einesruokaa naamaan. Hermo menee! Anteeks avautuminen

Sosiaalinen media on ihan perseestä...kaikki vaan tuijottaa puhelimia ja mikä pahinta niin pikkulapset. Ei ne osaa enää leikkiä ja liikkua vaan istutaan vittu tabletti kädessä ja vanhemmat tunkee einesruokaa naamaan.
11236466_10153078653769735_5173761792665019752_n.webp

Ei se nyt maailmaa kaada, zekkaan vain jatkossa seuraajat, etten mitään 15v jonneja sinne ota. Facebookissakaan en voi ottaa kavereita kuin vain poikkeuksena jos on yli 10 yhteistä kaveria, niin silloin zekkaan kuka on kysessä. Nää jonnet kyttää mua joka paikassa, Pakkotoistolla, facessa, twitterissä, tubessa, instassa. Ihan vain varmuuden vuoksi jarrutan menoa, koska noi ei kaikki ole enää ihan terveitä yksilöitä, tiedä mitä keksivät. Sitä päivää ootellaan kun auto vetästään avaimilla naarmuille, se auto kun on niille jostain syystä ollut aina ihan hirveen kova pala jota en tajua, autot on vain autoja. Eikä mulla ole edes mitään ökyautoa, vaan vitun perussetti jonka voi jokainen mennä ostamaan. Ei toi mua ahdista, mutta ärysttää siltä osin, että ei mun tarkoitus todellakaan ole aiheuttaa ihmisissä vitutusta ja katkeruutta. Mutta melko sama mitä teen, niin kusipään leiman saan. Esim näin mitä tässä vastaan, ei voi vastata, vaan tämä käännetään ympäri niin, että nyt on sitten mulla peppu kipeä. Joka on vähintäänkin ironista kun laskee sen paskan määrän mitä löytyy, taitaa se peppukipu olla ihan muualla ja aivan tarpeettomasti.

No siis riippuu väsymyksen tasosta, täysin rättifinaalissa se nyt ei mitenkään erityisen vaarallista ole, ihmisen keho kestää aika paljon runtua. Mutta tossa miettisin enemmän sitä, saavutetaanko treenillä mitään hyötyä enää jos se on juosten kustu. Yleensä täysin väsyneenä on fiksumpaa mennä lepäämään ja siirtää kiertoa tarpeen mukaan.

On se kumma tämä kateus, heti kun Suomessa jollain menee vähän paremmin ja on menestyneempi aletaan vaan vittuilemaan ja haukkumaan.

Back
Ylös Bottom