Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Pystyi kyllä poistaa, mutta en tiennyt että oli VIP only feature. Oliko muka?
Siinähän oli tietty aikaraja, ja varmaan pointtina poistaa jos tuli tupla tai joku muu moka kuten väärä ketju tms.

No oisko se ollut sitten VIP feature, kyllä poistaa on voinut. Kuulostaa hassulta että poisto olisi ollut VIP feature.
Sehän taisi tapahtua muokkauksen kautta, ja oli kenttä mihin laittaa syy.

IToivotaan että Mikelle ei tuu samoja ongelmia uuteen autoon mitä on paljo uutisoitu lähiaikoina VAG konsernin autoissa.
Mitäs ongelmia siellä on ollut? Ja tossa nyt on takuu voimassa muutaman vuoden, joten ei niin tartte ressaa. GTI:ssä ei ollut mitään vikaa. Ja en ole koskaan tajunnut miten jengillä hajoaa KAIKKI autot aina, semmoista merkkiä ei olekaan, joka ei olisi ihan paska ja aina mukamas pajalla. Porukka ei varmaan osaa ajaa niillä kun kaikki hajoaa käsiin.

Oleellista ongelmamoottoreissa ovat Siemensin valmistamat pumppusuuttimet, jotka hajoavat VAGarenan kirjoitusten perusteella väistämättä ennen kuin 200 000 kilometriä on täynnä.

Ei jumalauta, onko toi todellista? Ei herranisä, että ihan 200 vitun tuhatta kilometriä ajettu autolla ja hajoaa joku vekotin, ennenkuulumatonta. Musta tuntuu, että noi kaikki viat on vain niiden idareiden päässä, jotka periaatteen vuoksi valittaa, että kaikki autot hajoaa.

vitut niissä audeissa ja volkkareissa mitään enemmän vikoja ole vs. muut merkit. Aina joku on lässyttämässä jotakin paskaa, jos toinen ajaa eri merkkistä/ uudempaa/ tai varsinkin tehokkaampaa kärryä, kuin itse. Kaikki vehkeet saa rikki, jos väkisin tai tyhmyyttään yrittää.

Jos joku keksii automerkin, jossa ei muka ole vikoja, niin saa sanoa. En ole koskaan autoa ostaessa kuunnellut yhtään mitä ihmiset sanoo ja ihan hyvin on pelittänyt. Jos menee keltään kysymään, varsinkaan forumeilta, niin jokaisella on tuttu, jolla on kaikki merkit, etenkin se ostettavana oleva aivan paska. Kun ostin Freelanderin, niin kaverin ensimmäinen kommentti oli "veljellä oli tommoinen ja siinä oli aina sähkövikoja". No mulla ei kahdessa vuodessa mitään vikaa. Olenkin miettinyt, että hajottaako ihmiset niitä autoja tahallaan vai mitä?

Ranskalaisistakin autoista aina puhutaan, että älä vittu mene sellaista hankkimaan, sähkövikoja ja lastentauteja enemmän kuin laki sallii. Mut sitten itse ajanut ranskalaisella vajaa viitisen vuotta, eikä oo tarttenu muuta vaihtaa kun jarrupaloja ja polttimoita. Kai ne muut sitten raiskaa niitä autoja kuin viimistä päivää, tai sitten mulla on vaan tuuria autojen suhteen.

En tässä nyt haukkunut audia et on paska merkki ja joku toinen merkki on paras. Mitä itelle sattunu foorumeita ja uutisia lukeen niin DSG vaihteistossa, jakoketju onglelmat, öljyn kulutus. mutta nämäki käsittääkseni näissä TSI 1.2 ja 1.4 pikku lohkoissa. Ja kyllä kaikissa merkeissä on vikoja. Tarkotin nyt vaan että toivottavasti ovat saaneet ongelmat korjattua että autoa ei tarvitse seisottaa siellä pajalla vaikka takuutakin on, ennemmin sillä autolla ajelee ja nauttii uudesta autosta ku juotuu painiin ongelmien kanssa. En siis dissannu audia jos siitä nyt semmosen kuvan sais.

Autoo ostettaessa viimeinen virhe on googlettaa "merkki malli tyyppiviat", kaikki on ihan susipaskoja sen perusteella ja kaikki mahdolliset viat löytyy. Ja onhan se nyt selvää, että ne jolla niitä vikoja on avautuukin foorumeilla niistä vioista ja ne joilla niitä vikoja ei ole ei niistä huutelekaan.

Ja yleensä jos avaat auto foorumin miltä merkiltä vaan, niin kyllähän siellä just porukalla on vikaa autossa. Harva niihin monesti eksyy ehjällä autolla. En itse ainakaan.

Tää on vähä sama ku raskaana oleva nainen. Sen jo synnyttäneet kaverit selittävät joka kerta nähdessään että kuinka paljon se synnytys oikeasti sattuu ja kannattaa heti ottaa epiduraali ja sitä ja tota.
Miksi ei vaan voi yrittää kannustaa että hyvin se menee eikä se niin paljoa satu, älä pelkää. Päinvastoin pelotellaan toiselta paskat jo etukäteen pihalle.

Jos vaikka Mike ostaa uuden GTI:n niin miksi ei voi sanoe että ok, siisti peli ja kuulemma hyvin kulkee eikä perkele että hajoaa varmasti kuule ainakin yksi suutin siellä 428 000km kohdilla joten varovasti sen kanssa.

Onko porukka muka niin kateellisia? Itse olen kateellista sorttia mutta olen aina myöntänyt sen avoimesti.

On tuossa S3:ssa muuten todella vaikuttava määrä tehoa otettu 2-litraisesta pöntöstä. Millaisiakohan autoja pystytään rakentamaan 10-20 vuoden kuluttua? Kehittyy nopeeta vauhtia..

Vageissa on ite tullu todistettua skodan ja volkkarin kautta olevan vittumaisia sähkövikoja, pikkuvikoja jotka maksavat homona. Esim tossa passatissa on vikaa moottorin sähkösarjoissa ja täten huudattaa millon mitäkin merkkivaloja vaikka kuinka nollais. Ei se sitä silti tarkota et vw-groupin (vagihan vissiin tuolla nimellä nykyisin kulkee) kaikki autot sysipaskoja ois :D ei ne kaikki bemarit lahoa moottorista eikä kaikki diudit leviä sähköistä

Mä ostin kaks vuotta takaperin BMW 328i -98 jolla oli ajettu 230tkm, nyt mittarissa 305tkm.. Ei oo tarvinu soittaa hinureita tai muutenkaan huoltaa, kun öljyt ja perus huollot. Jokanen kaveri lupas, että auto maksaa tuplaten hintansa 50tkm sisään. Hieno toi Audi. Googlesta löytää ongelman joka autoon, kävelkää saatana tai menkää bussilla/taksilla.

Edit; lisätty kaveri sana, oli epäselkeä lause.

Back
Ylös Bottom