Jokaisessa automerkissä on omat lastentautinsa, onneks uusissa autoissa takuu kattaa ne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ranskalaisistakin autoista aina puhutaan, että älä vittu mene sellaista hankkimaan, sähkövikoja ja lastentauteja enemmän kuin laki sallii. Mut sitten itse ajanut ranskalaisella vajaa viitisen vuotta, eikä oo tarttenu muuta vaihtaa kun jarrupaloja ja polttimoita. Kai ne muut sitten raiskaa niitä autoja kuin viimistä päivää, tai sitten mulla on vaan tuuria autojen suhteen.

Quattro on pienemmissä audeissa (autot joissa moottori poikittain, a3 ja pienemmät) haldexilla toteutettu ja siitä suuremmat Torsenilla. Näin muistaakseni. Jatkuva kaikissa, Haldexilla normiajossa suhteessa 90 - 10 ja Torsenilla tais olla 60-40...
Niinpä tosiaan näyttäisi olevan. Ja tässä S3:ssa siis lienee Haldexilla?
Juu ja pointtina mulla oli se, että kaikista autoista löytyy kyllä ne sunnuntai kappaleet. Niiden avulla pystytään kyllä manaamaan kaikki merkit ja mallit paskaksi.Ei nyt liity topiciin mitenkään, mutta kerrotaan nyt ihan kevennysmielessä koska täällä niin tosissaan vioista puhistaan.
Kaksi Renaultia on itsellä ollut ajossa, Renault 11 vm.86 ja Laguna -96. Näistä ensimmäinen oli kyllä sellainen viritys että MINÄ saan ranskalaisesta autosta sanoa että uittu mikä viritys. Sellaisia vikoja ettei tulisi mieleenkään. Ajoin sillä ehkä vuoden-pari ennenkuin antautui.
Sitä ennen siitä halkesi Weberin kaasarin runko niin että toinen kurkku jäi auki jos erehtyi painamaan kaasua sen verran että aukesi. Kesti muuten kauan erinäisiltä sepiltä löytää se hiushalkeama.
Takajarrurummusta meni kolmen pultin reijästä kierteet, yksi jäi. Ja nämä antautuivat ajossa, eivät renkaita vaihtaessa tai vähän sen jälkeen. Hirvee kolina motarilla.
Virtalukko hajosi niin että jäi rattilukkoon ja avainta ei saanut pois. Helsingin keskustassa, rockrock.
Toinen etujousi katkesi päästään. Ei niinkuin yleensä ne menee että jostain kierroksesta poikki vaan tasaisesta päädystä viimeiset 5cm.
Tuulilasiin ilmestyi kaksi "aurinkoa", kun laminoidut kerrokset lähtivät irti toisistaan keskeltä lasia. Pyöreä n.10cm lätkä jossa säteet ympärillä.
Auton taru loppui omalta osalta lopulta kun kaksi sylinteriputkea halkesi kesken ajon.
Mitähän vielä, aika ajaa asiansa ja osan olen unohtanut. Ja olihan se ajettavuudeltaan jotain hirveän ja hengenvaarallisen väliltä.
S3 on nohevan oloinen laite. Eikä varmaan tuu paljon tuloksia kun googlaa S3 2015 tyyppiviat.![]()
No audin tfsi(kirjotinkohan oikein) vei tiettyyn väliin ihan hulluna öljyjä,kovasti ollu otsikoissa taas. tyyliin näin http://www.tuulilasi.fi/kysymykset/audin-oljynkulutus
No aikaisemmin kun Pakkotoistolla oli vuosia etusivu, niin sitä ei koskaan kehuttu millään tasolla, ikinä. En muista kertaakaan kenenkää sanoneen sen puolesta mitään. Sen sijaan sain lukea, miten porukalla on vain suoraan forumin osoite faveissa. Nyt kun etusivua ei ole, niin ainakin facessa kyselyssä aika moni antoi miinuksen kun etusivua ei ole. Siellä oli vain promillen promille kaikesta sisällöstä ja se oli lähes tuplapostaamista joka kerta. Nyt kun sitä ei ole, niin sitten sitä kyllä kaivataan.Onko mike tullut vielä miltään suunnalta kitinää tästä uudesta pakkiksesta?![]()
No aikaisemmin kun Pakkotoistolla oli vuosia etusivu, niin sitä ei koskaan kehuttu millään tasolla, ikinä. En muista kertaakaan kenenkää sanoneen sen puolesta mitään. Sen sijaan sain lukea, miten porukalla on vain suoraan forumin osoite faveissa. Nyt kun etusivua ei ole, niin ainakin facessa kyselyssä aika moni antoi miinuksen kun etusivua ei ole. Siellä oli vain promillen promille kaikesta sisällöstä ja se oli lähes tuplapostaamista joka kerta. Nyt kun sitä ei ole, niin sitten sitä kyllä kaivataan.

Anna Mike vain ihmisten huudella tyyppivioista sun muista, voit röhöttää sitten kunnon räkänaurua Diudilla kurvaillessa kun kateelliset koittaa kaivaa epäkohtia hampaat narskuen.
ps. En nyt siis viittaa varsinaisesti kenenkään kommenttiin täällä, eikä tyyppivioista keskustelemisessa ole sinänsä mitään väärää. Mutta yleisesti ottaen tuntuu että nykyään toisen ihmisen onni saa usein muut vain pahalle päälle... Ehkä se on vain tämä perisuomalainen kateus..?
Oletko varmasti tilannut jokaisen ketjun tosta ketjun yläosan oikeasta laidasta? Koska voisin väittää, että alert-systeemi toimii kuin junan vessa, käytän sitä kokoajan.mistähän johtuu, että ei tule "alerttia" aina näistä uusista postauksista?
Unelmaviikonloppua en osaa määritellä. Kesältä odotan hyvin vähän sadetta ja kovia treenejä sekä älyttömän kovaa kiristymistä. Mun pitää näyttää kesän jälkeen siltä, että oon menossa kisoihin. Seuraava tavoite on saada tämä uusi Pakkotoisto toimimaan ja kasvamaan entisestään.1. Unelma viikonloppu?
2. Odotukset kesältä?
3. Seuraava tavoite?