Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**


Ranskalaisistakin autoista aina puhutaan, että älä vittu mene sellaista hankkimaan, sähkövikoja ja lastentauteja enemmän kuin laki sallii. Mut sitten itse ajanut ranskalaisella vajaa viitisen vuotta, eikä oo tarttenu muuta vaihtaa kun jarrupaloja ja polttimoita. Kai ne muut sitten raiskaa niitä autoja kuin viimistä päivää, tai sitten mulla on vaan tuuria autojen suhteen.

Ei nyt liity topiciin mitenkään, mutta kerrotaan nyt ihan kevennysmielessä koska täällä niin tosissaan vioista puhistaan.

Kaksi Renaultia on itsellä ollut ajossa, Renault 11 vm.86 ja Laguna -96. Näistä ensimmäinen oli kyllä sellainen viritys että MINÄ saan ranskalaisesta autosta sanoa että uittu mikä viritys. Sellaisia vikoja ettei tulisi mieleenkään. Ajoin sillä ehkä vuoden-pari ennenkuin antautui.

Sitä ennen siitä halkesi Weberin kaasarin runko niin että toinen kurkku jäi auki jos erehtyi painamaan kaasua sen verran että aukesi. Kesti muuten kauan erinäisiltä sepiltä löytää se hiushalkeama.
Takajarrurummusta meni kolmen pultin reijästä kierteet, yksi jäi. Ja nämä antautuivat ajossa, eivät renkaita vaihtaessa tai vähän sen jälkeen. Hirvee kolina motarilla.
Virtalukko hajosi niin että jäi rattilukkoon ja avainta ei saanut pois. Helsingin keskustassa, rockrock.
Toinen etujousi katkesi päästään. Ei niinkuin yleensä ne menee että jostain kierroksesta poikki vaan tasaisesta päädystä viimeiset 5cm.
Tuulilasiin ilmestyi kaksi "aurinkoa", kun laminoidut kerrokset lähtivät irti toisistaan keskeltä lasia. Pyöreä n.10cm lätkä jossa säteet ympärillä.
Auton taru loppui omalta osalta lopulta kun kaksi sylinteriputkea halkesi kesken ajon.

Mitähän vielä, aika ajaa asiansa ja osan olen unohtanut. Ja olihan se ajettavuudeltaan jotain hirveän ja hengenvaarallisen väliltä.

S3 on nohevan oloinen laite. Eikä varmaan tuu paljon tuloksia kun googlaa S3 2015 tyyppiviat. :)
 
Ranskalaiset mielummin nakkikioskilta... Niissä Ranskalaisissa on kyllä sähkövikoja paljon, itsekkin toisena autona Mersun omistavana voin todeta että Saksalainen tekee laatua.
 
Kuudes VAG konsernin tuote perseen alla. Yhdessäkään ei ole ollut isoa vikaa. (Vw,seat,audi ja skoda) kaikissa merkeissä löytyy maanantai kappaleita. Sekin pitää muistaa että VAG konserniin kuuluu: audi,vw,seat ja skoda... Joten autoja on neljän merkin voimin takuulla enemmin myyty kun mitään muuta merkkiä. Joten potenttiaalisia ma kappaleitakin on enemmin.
(Eikä tarvi muistuttaa että Lambo ja Bugattikin kuuluu konserniin)
Miken sanoin, kertokaa vaan merkki missä ei vikoja ole??
 
Uutta autoa ostaessa on huolet aika huolettomia. Varsinkin jos laatumerkkiin satsaa. Sitten taas jos ostaa käytettyjä niin ikinä ei tiedä. Varsinkin jos on enemmän ajettu yksilö.

Ei se käytetty tarvitse kuin yhden idioottikuskin alle jolla ei ole ollut varaa viedä autoa oikeaan aikaan huoltoon tai on muutoin tehnyt huonoja valintoja autoa käyttäessään, niin kusessa voi olla tulevaisuudessa uusi omistaja. Tuusulassa kannattaa olla tarkkana mistä autonsa óstaa. Kerran käytiin ajamassa huvikseen yhtä audia ihan testimielessä joka vieläpä oli kuvien perusteella tiptop. No ihmeteltiin koeajon aikana miksi kytkin nakutti plus ei toiminut kunnolla niin myyjä vain tokaisee "tehdäänkö kaupat? lupaan kyllä että kyseessä ei ole mikään vika" Sitten mainosti vielä viereisen isomman autoliikkeen autoja omikseen. Ison maailman meisinkiä. :D
 
Quattro on pienemmissä audeissa (autot joissa moottori poikittain, a3 ja pienemmät) haldexilla toteutettu ja siitä suuremmat Torsenilla. Näin muistaakseni. Jatkuva kaikissa, Haldexilla normiajossa suhteessa 90 - 10 ja Torsenilla tais olla 60-40...

Kahdessa ensimmäisessä Torsen versiossa 50/50 ja uusimmassa (mikä sekin 10v vanha) 60/40. Tosin Audi on viimeiset 5 vuotta käyttänyt Torsenin sijaan omaa crown gear differentiaaliaan pitkittäin olevien koneiden yhteydessä.

Niinpä tosiaan näyttäisi olevan. Ja tässä S3:ssa siis lienee Haldexilla?

S3:ssa Haldex. Uusimmissa Haldex 5 mikä on kyllä varsin pätevä nelivetosysteemi.
 
Ei nyt liity topiciin mitenkään, mutta kerrotaan nyt ihan kevennysmielessä koska täällä niin tosissaan vioista puhistaan.

Kaksi Renaultia on itsellä ollut ajossa, Renault 11 vm.86 ja Laguna -96. Näistä ensimmäinen oli kyllä sellainen viritys että MINÄ saan ranskalaisesta autosta sanoa että uittu mikä viritys. Sellaisia vikoja ettei tulisi mieleenkään. Ajoin sillä ehkä vuoden-pari ennenkuin antautui.

Sitä ennen siitä halkesi Weberin kaasarin runko niin että toinen kurkku jäi auki jos erehtyi painamaan kaasua sen verran että aukesi. Kesti muuten kauan erinäisiltä sepiltä löytää se hiushalkeama.
Takajarrurummusta meni kolmen pultin reijästä kierteet, yksi jäi. Ja nämä antautuivat ajossa, eivät renkaita vaihtaessa tai vähän sen jälkeen. Hirvee kolina motarilla.
Virtalukko hajosi niin että jäi rattilukkoon ja avainta ei saanut pois. Helsingin keskustassa, rockrock.
Toinen etujousi katkesi päästään. Ei niinkuin yleensä ne menee että jostain kierroksesta poikki vaan tasaisesta päädystä viimeiset 5cm.
Tuulilasiin ilmestyi kaksi "aurinkoa", kun laminoidut kerrokset lähtivät irti toisistaan keskeltä lasia. Pyöreä n.10cm lätkä jossa säteet ympärillä.
Auton taru loppui omalta osalta lopulta kun kaksi sylinteriputkea halkesi kesken ajon.

Mitähän vielä, aika ajaa asiansa ja osan olen unohtanut. Ja olihan se ajettavuudeltaan jotain hirveän ja hengenvaarallisen väliltä.

S3 on nohevan oloinen laite. Eikä varmaan tuu paljon tuloksia kun googlaa S3 2015 tyyppiviat. :)
Juu ja pointtina mulla oli se, että kaikista autoista löytyy kyllä ne sunnuntai kappaleet. Niiden avulla pystytään kyllä manaamaan kaikki merkit ja mallit paskaksi.
 
Onko mike tullut vielä miltään suunnalta kitinää tästä uudesta pakkiksesta? :)
No aikaisemmin kun Pakkotoistolla oli vuosia etusivu, niin sitä ei koskaan kehuttu millään tasolla, ikinä. En muista kertaakaan kenenkää sanoneen sen puolesta mitään. Sen sijaan sain lukea, miten porukalla on vain suoraan forumin osoite faveissa. Nyt kun etusivua ei ole, niin ainakin facessa kyselyssä aika moni antoi miinuksen kun etusivua ei ole. Siellä oli vain promillen promille kaikesta sisällöstä ja se oli lähes tuplapostaamista joka kerta. Nyt kun sitä ei ole, niin sitten sitä kyllä kaivataan.

Yhtä mokkulaa tässä olen katsellut, jolla saisi forumin pääsivusta enemmän cms:n tyylisen leiskan.
 
No aikaisemmin kun Pakkotoistolla oli vuosia etusivu, niin sitä ei koskaan kehuttu millään tasolla, ikinä. En muista kertaakaan kenenkää sanoneen sen puolesta mitään. Sen sijaan sain lukea, miten porukalla on vain suoraan forumin osoite faveissa. Nyt kun etusivua ei ole, niin ainakin facessa kyselyssä aika moni antoi miinuksen kun etusivua ei ole. Siellä oli vain promillen promille kaikesta sisällöstä ja se oli lähes tuplapostaamista joka kerta. Nyt kun sitä ei ole, niin sitten sitä kyllä kaivataan.

Mä kyllä tykkään tästä uudesta paljon! Toimii nopeammin, on paremman ja simppelimmän näköinen ja en kaipaa etusivua (oli suora forumin osoite faveissa).

KIITOS!
 
Anna Mike vain ihmisten huudella tyyppivioista sun muista, voit röhöttää sitten kunnon räkänaurua Diudilla kurvaillessa kun kateelliset koittaa kaivaa epäkohtia hampaat narskuen. :)

ps. En nyt siis viittaa varsinaisesti kenenkään kommenttiin täällä, eikä tyyppivioista keskustelemisessa ole sinänsä mitään väärää. Mutta yleisesti ottaen tuntuu että nykyään toisen ihmisen onni saa usein muut vain pahalle päälle... Ehkä se on vain tämä perisuomalainen kateus..?
 
Jos nyt sen verran vielä palaan tähän mistä koko autojen vikakeskustelu lähti liikkeelle niin kysehän ei ollut mistään normaaleista pikkuvioista vaan siitä että Audi kieltäytyy myöntämästä että tietyissä moottoreissa on valmistusvika joka johtaa siihen että auto syö öljyä tyyliin 0,5l/1000km. Ymmärtäähän sen että porukalla on pinna kireällä kun alle 100tkm ajettuun autoon iskee moottorirempan tarve ja kuten arvata saattaa maahantuoja saatika myyjäliike ei ole halukas ilman tappelua korvaamaan 6000e remontteja. Jos jotakuta kiinnostaa niin täällä on ihan normaalien ihmisten tarinoita asiasta: https://www.facebook.com/oljynkulutus

Ja asiahan ei koske Miken autoa koska vika koskee : Audi, Skoda tai Seat. 1,8L tai 2,0L bensiinimoottori, Vuosimalli 2008-2011. ;)
 
mistähän johtuu, että ei tule "alerttia" aina näistä uusista postauksista? moni kironnut alimpaan helvettiin nuo vw:n dsg:t ja tsi motit. eipä ole henkoht kokemusta...
 
Anna Mike vain ihmisten huudella tyyppivioista sun muista, voit röhöttää sitten kunnon räkänaurua Diudilla kurvaillessa kun kateelliset koittaa kaivaa epäkohtia hampaat narskuen. :)

ps. En nyt siis viittaa varsinaisesti kenenkään kommenttiin täällä, eikä tyyppivioista keskustelemisessa ole sinänsä mitään väärää. Mutta yleisesti ottaen tuntuu että nykyään toisen ihmisen onni saa usein muut vain pahalle päälle... Ehkä se on vain tämä perisuomalainen kateus..?

Eipä täällä varmaan moni kateellinen ole, ainahan autohankinnat herättää tunteita puolesta ja vastaan. Se on pääasia et ite omistaja on tyytyväinen hankintaansa ja ainahan sen saa vaihdettua toiseen, jos rupee närästämään.
 
mistähän johtuu, että ei tule "alerttia" aina näistä uusista postauksista?
Oletko varmasti tilannut jokaisen ketjun tosta ketjun yläosan oikeasta laidasta? Koska voisin väittää, että alert-systeemi toimii kuin junan vessa, käytän sitä kokoajan.

1. Unelma viikonloppu?
2. Odotukset kesältä?
3. Seuraava tavoite?
Unelmaviikonloppua en osaa määritellä. Kesältä odotan hyvin vähän sadetta ja kovia treenejä sekä älyttömän kovaa kiristymistä. Mun pitää näyttää kesän jälkeen siltä, että oon menossa kisoihin. Seuraava tavoite on saada tämä uusi Pakkotoisto toimimaan ja kasvamaan entisestään.
 
Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom