Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Itsellä montakin kertaa haettu korvauksia Pohjolasta, nopeaa on ollut. Tosin muistaakseni suurin osa ollut kadonnutta elektroniikkaa ulkomailla. En sitten tiedä muista asioista.
Tai no on siel jokusen kertaa haettu lekurikäynnit ulkomailla.

Sama täällä. Pohjolassa korvaukset tulleet lähes ajatuksen nopeudella. Ja olen laiskuuttani aina (3kertaa 10v aikana) hoitanut vakuutusselvityksen puhelimessa, enkä netissä.

If:llä IMO suurinta pelleilyä koko prosessi.

"Helpoin" tapa säästää olisi nuori tyttöystävä joka saisi Pohjolan Easy vakuutuksen. :D

Reilu vuosi sitten kilpailutin lähes kaikki vakuutusyhtiöt ja Pohjolaan siirtyi kaikki meidän talouden vakuutukset, asiaan tietysti vaikutti sekin et asuntolaina on Osuuspankissa. Korvauksia en ole joutunu vielä hakemaan mut hinnoissa kun kaikki asiat otti huomioon oli niin vähän eroa eri yhtiöiden kesken et Pohjolaan meni.

"Helpoin" tapa säästää olisi nuori tyttöystävä joka saisi Pohjolan Easy vakuutuksen. :D
On muuten totta, tällä menin itse pari lisävuotta kun oma ikä ei enää antanu myöten. :D

Oma 46 neliön kaksio keskustassa.
Ai oikein oma...ok. Onko kova vastike? Vertailtu emännän kanssa kämppien hintoja kun itse asun täällä maalla ja hän Puotilassa itä-helsinkissä. Stadista saa pienen vanhan kaksion samalla rahalla kun täältä saa 200m2 uuden omakotitalon :D se on se sijainti nääs nääs.

Ai oikein oma...ok. Onko kova vastike? Vertailtu emännän kanssa kämppien hintoja kun itse asun täällä maalla ja hän Puotilassa itä-helsinkissä. Stadista saa pienen vanhan kaksion samalla rahalla kun täältä saa 200m2 uuden omakotitalon :D se on se sijainti nääs nääs.
Toki täällä on asuminen homosti kalliimpaa, mut repikää mun marginaalista lainassa, 0.3. Loppuu aina aika lyhyeen puhelimessa tulleet pankkien lainatarjoukset kun kysyn pääsettekö marginaalissa alemmaksi. On meinaan ollut 12 vuotta mulla melkoisen alhaiset kulut lainasta. Vastike heiluu 200 ja 300 euron välillä.

Ja stadissa ei todellakaan kannata ajatella, että vanha asunto olisi huonompi. Ostat sen omakotitalon sieltä maalta nyt ja samalla Erottajalta 1800-luvun arvotalosta asunnon ja katot hintaa 15 vuoden päästä. Se omakotitalo voi olla arvoton kasa riippuen mitä sielläpäin on rakennusteknisesti tapahtunut, mutta se Erottajan vanha kaksio on edelleen todennäköisesti joko kalliimpi tai samanhintainen.

Tossa on oletuksena se, että oma koti pitäis joskus myydä hyvään hintaan. Jos sitä kotiaan ei oo aikomus myydä tai myyntihinta ei oo ihan ykköskriteeri ni asetelma on äkkiä toinen.

Toki täällä on asuminen homosti kalliimpaa, mut repikää mun marginaalista lainassa, 0.3. Loppuu aina aika lyhyeen puhelimessa tulleet pankkien lainatarjoukset kun kysyn pääsettekö marginaalissa alemmaksi. On meinaan ollut 12 vuotta mulla melkoisen alhaiset kulut lainasta. Vastike heiluu 200 ja 300 euron välillä.

Ja stadissa ei todellakaan kannata ajatella, että vanha asunto olisi huonompi. Ostat sen omakotitalon sieltä maalta nyt ja samalla Erottajalta 1800-luvun arvotalosta asunnon ja katot hintaa 15 vuoden päästä. Se omakotitalo voi olla arvoton kasa riippuen mitä sielläpäin on rakennusteknisesti tapahtunut, mutta se Erottajan vanha kaksio on edelleen todennäköisesti joko kalliimpi tai samanhintainen.
Ja nythän ihmiset makselee pelkkiä korkoja eivätkä lyhennä lainaa ollenkaan. Ihmettelen miten tollanen on ees mahdollista. Eikai sitä voi vuositolkulla tehdä?

Ja nythän ihmiset makselee pelkkiä korkoja eivätkä lyhennä lainaa ollenkaan. Ihmettelen miten tollanen on ees mahdollista. Eikai sitä voi vuositolkulla tehdä?
Mun pitäis ainakin korottaa erien summaa, koska lainanlyhennykset on pudonnut jo niin pieneksi, että tässä olisi vuokra korkeampi.

Ite saanu ylivoimaisesti halvimmat vakutuukset autoon ja prätkään POP vakutuuksesta. En tiiä sitte missä hinnoissa kotivakuutukset yms. siellä on. Toivotaan että Mikelle ei tuu samoja ongelmia uuteen autoon mitä on paljo uutisoitu lähiaikoina VAG konsernin autoissa.

Back
Ylös Bottom