Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kun ne on nylkytyksiä. Kato itse se video. Ootko aivan sokea?Siitä tuppaa syntymään vääntöä kun foorumin ylläpitäjä sanoo maailman parhaan penkkipunnertajan nostoja nylkytykseksi.
No kun ne on nylkytyksiä. Kato itse se video. Ootko aivan sokea?
Taidat ite nostaa perse katossa ja siksi suuttunut.

Tossa ylempänä sanoin jo. 281,5kg on kova kelle tahansa, oli testattu tai ei.Saisit Mike varmasti tyynnyteltyä kirjoittajia sillä että korjaat sanomisiasi. Korjaamalla siis että toi 281,5kg RAW kisanosto on helvetin kova suoritus testatulle urheilijalle mutta niitä paitapenkkinostoja et arvosta.
Kirjoitetaanko tarkoituksella erikseen?Voi olla.
Löydät varmaan vastaukset kun opettelet käyttämään Googlea? Vihje: penkkipunnerrus paita.
Kerro vaan sen tarkoitus niin ei mun tartte tuhlata energiaa siihen. Pähkinänkuoressa se juttu? Miks otetaan apuvälineitä käyttöön kun ei enää omilla voimilla nouse? Oon vissiin vaan vähän yksinkertainen kun en ymmärrä. :DTsemiä! Kiitos minunkin puolestani maailmanluokan materiaalista mitä tuotatte. Eihän vastaavaa matskua löydy ulkomailtakaan eikä varsinkaan vastaavalla volyymilla. Tiedän että jengi arvostaa ihan vitusti tuotettua materiaalia ja kaikkihan me tiedetään että nämä vakionegaajatkin täällä kikkeli pystyssä avaa aina tuoreen WLOGin aamukahvin parissa, kunhan ovat niin vittumaisia niin pitää länkyttää täällä.Iso kiitos. Olen valvonut aika paljon, treenannut tuplia pää kipeenä ja tuijottanut ruutua kuin mielipuoli. Paino pudonnut ja rasva tirisee, hiilaria mennyt hyvin vähän. Vähän sit rakkaushuolia tuli kanssa. Joten päätin piristää itseäni ja palkita uudella autolla. Hyvin tässä on jaksanut vaikka kolmisen viikkoa tässä on ollut aika vitun kamala olo. Joten positiivinen palautteesi tulee kyllä tarpeeseen. Nyt ei hirveesti jaksa vittuilua katsella.
Nyt kun näin sanoin, niin arvatenkin vittuilua tulee kahta kauheammin. Mut eteenpäin vain.
Siinä 500kg penkki paidalla. Kaveri ei saa edes käsiään tankoon kiinni, eikä kykene räkittämään ja hädintuskin saa 500 KILOA rintaan kiinni. Ja tätä kutsutaan penkkipunnertamiseksi. Missähän menee kipuraja, että paitanostajatkin tajuaa miten vaarallista ja samalla naurettavaa toi on? 600kg? 700kg? 800kg? Jos tolle läskille annettais tuo 500kg käsille ilman varusteita, niin se ei saisi sitä liikahtamaan senttiäkään edes räkistä, ei vetämällä, potkimalla, työntämällä ja vielä vähiten ojentajilla. Eiköhän penkkaaminen mene lopuksi siihen, että lasketaan vain kuka saa eniten rautaa liikkumaan räkissä millin verran.
D3X meni vaihdossa D800. En ole uutta ostamassa.Onko sulla vielä nuo molemmat kamerat D800 ja D3X? Montako ruutua kuvattu niillä ja onko ollut uuden hankkiminen mielessä?
Ei, koska Xenforo toimii hyvin mobiilissa. Tapatalk on vain ylimääräinen kikkare sekottamaan palvelimen backendiä, see answer here.Tuleeko Mike uusi Pakkis muutes skulaamaan Tapatalkilla?
Samaan kastiin menee nämä sling shotit yms. Ei vaan pysty ymmärtämään..
Sedani vai hatchi? Sedan imho vähän hienompi, mutta hatchi varmasti tuhat kertaa käytännöllisempi.No nyt ollut tämän päivän koeajossa pakasta revitty 2015 Audi S3, josta teen kaupat huomenna ehkä, jos hyvitys GTI:stä on tarpeeksi mulle. On kyllä makoisa peli.
päivitys on kyllä mobiililaitteille äärimmäisen mukava, helposti selaa ketjuja läpi luurilla ja pädillä. Kokonaisuudessaan mainio päivitys foorumilleXenforo ei vielä tue etusivua, tuolla Miken vastaus asiaan: https://pakkotoisto.com/threads/pakkotoisto-siirtyy-xenforoon.127114/page-7#post-4882828tuleeko päivityksen myötä etusivun videouppauksia ollenkaan vai meneekö suoraan ketjuihin vain? Uusipäivitys on kyllä mobiililaitteille äärimmäisen mukava, helposti selaa ketjuja läpi luurilla ja pädillä. Kokonaisuudessaan mainio päivitys foorumille
+ Simple is beutiful
+ Aihealueiden pudotusvalikot kätevät
– jos etusivu jää puuttumaan kokonaan. Oli kätevä tapa päivittää foorumin viimehetken tapahtumat itselleen