Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Siitä tuppaa syntymään vääntöä kun foorumin ylläpitäjä sanoo maailman parhaan penkkipunnertajan nostoja nylkytykseksi.
No kun ne on nylkytyksiä. Kato itse se video. Ootko aivan sokea?

Taidat ite nostaa perse katossa ja siksi suuttunut.

No kun ne on nylkytyksiä. Kato itse se video. Ootko aivan sokea?

Taidat ite nostaa perse katossa ja siksi suuttunut.

Ne on treeni nostoja. Smulter nostaa treeneissä kovissa nostoissa usein persettä ja se treenitapa näyttää toimivan kun on kuitenkin penkannut 280 kisoissa raakana ja 400 paidalla. Vaikka tuossa 23 toiston videolla perse vähän nouseekin ei kukaan väitäkään niiden olevan kisanostoja. Silti se on todella kova suoritus eikä todellakaan mitään nylkytykseksi.
Olen itse voittanut nuorissa penkin Suomen mestaruuden Svnl, llän kisoissa ja olen kilpaillut ipf liiton klassisen voimanoston mm-kisoissa, joten luulen osaavani nostaa persepenkissä. En ole suuttunut, miksi olisin? Olen vähän ihmeissäni vain sinun kommenteistasi.

No totta vitussa paitanostajat on ihmeissään kun paitanostoja kritisoidaan. Risto Leskenmaa voitti maailmanmestaruuden nostamalla 250kg muistaakseni. Viikon päästä olin samoissa kisoissa sen kanssa, tällä kertaa maailmanmestari nosti 190kg raakana. Siinä mä nostin 27,5kg maailmanmestaria enemmän. Arvatkaa vain miten vitusti sitä osaa sitten arvostaa paitanostoja. Mä tiedän toki, että se ottaa äärimmäisen koville kun te hyvin tiedostatte sen paidan olevan täysin feikkivoimaa.

Smultterin 281,5kg on kova nosto, 400kg on pelkkää keinotekoista kikkailtua paskaa. Te ette myönnä edes tuhannen kilon penkkipunnerruksen olevan paskaa vaikka jätkät nostais sen vinssillä.

Kattokaa nyt mitä vitun pelleilyä, jätkä on pelkkää paperia noiden romujen alla todellisuudessa.

Viimeksi muokattu:
Saisit Mike varmasti tyynnyteltyä kirjoittajia sillä että korjaat sanomisiasi. Korjaamalla siis että toi 281,5kg RAW kisanosto on helvetin kova suoritus testatulle urheilijalle mutta niitä paitapenkkinostoja et arvosta.
Tossa ylempänä sanoin jo. 281,5kg on kova kelle tahansa, oli testattu tai ei.

Siinä 500kg penkki paidalla. Kaveri ei saa edes käsiään tankoon kiinni, eikä kykene räkittämään ja hädintuskin saa 500 KILOA rintaan kiinni. Ja tätä kutsutaan penkkipunnertamiseksi. Missähän menee kipuraja, että paitanostajatkin tajuaa miten vaarallista ja samalla naurettavaa toi on? 600kg? 700kg? 800kg? Jos tolle läskille annettais tuo 500kg käsille ilman varusteita, niin se ei saisi sitä liikahtamaan senttiäkään edes räkistä, ei vetämällä, potkimalla, työntämällä ja vielä vähiten ojentajilla. Eiköhän penkkaaminen mene lopuksi siihen, että lasketaan vain kuka saa eniten rautaa liikkumaan räkissä millin verran.

Tossa sitä oikeaa voimaa. Mut tää kaveri paukuttaakin 325kg t-paidalla.

Viimeksi muokattu:
Voi olla.

Löydät varmaan vastaukset kun opettelet käyttämään Googlea? Vihje: penkkipunnerrus paita.
Kirjoitetaanko tarkoituksella erikseen? :) Kerro vaan sen tarkoitus niin ei mun tartte tuhlata energiaa siihen. Pähkinänkuoressa se juttu? Miks otetaan apuvälineitä käyttöön kun ei enää omilla voimilla nouse? Oon vissiin vaan vähän yksinkertainen kun en ymmärrä. :D

Iso kiitos. Olen valvonut aika paljon, treenannut tuplia pää kipeenä ja tuijottanut ruutua kuin mielipuoli. Paino pudonnut ja rasva tirisee, hiilaria mennyt hyvin vähän. Vähän sit rakkaushuolia tuli kanssa. Joten päätin piristää itseäni ja palkita uudella autolla. Hyvin tässä on jaksanut vaikka kolmisen viikkoa tässä on ollut aika vitun kamala olo. Joten positiivinen palautteesi tulee kyllä tarpeeseen. Nyt ei hirveesti jaksa vittuilua katsella.

Nyt kun näin sanoin, niin arvatenkin vittuilua tulee kahta kauheammin. Mut eteenpäin vain.
Tsemiä! Kiitos minunkin puolestani maailmanluokan materiaalista mitä tuotatte. Eihän vastaavaa matskua löydy ulkomailtakaan eikä varsinkaan vastaavalla volyymilla. Tiedän että jengi arvostaa ihan vitusti tuotettua materiaalia ja kaikkihan me tiedetään että nämä vakionegaajatkin täällä kikkeli pystyssä avaa aina tuoreen WLOGin aamukahvin parissa, kunhan ovat niin vittumaisia niin pitää länkyttää täällä.

Siinä 500kg penkki paidalla. Kaveri ei saa edes käsiään tankoon kiinni, eikä kykene räkittämään ja hädintuskin saa 500 KILOA rintaan kiinni. Ja tätä kutsutaan penkkipunnertamiseksi. Missähän menee kipuraja, että paitanostajatkin tajuaa miten vaarallista ja samalla naurettavaa toi on? 600kg? 700kg? 800kg? Jos tolle läskille annettais tuo 500kg käsille ilman varusteita, niin se ei saisi sitä liikahtamaan senttiäkään edes räkistä, ei vetämällä, potkimalla, työntämällä ja vielä vähiten ojentajilla. Eiköhän penkkaaminen mene lopuksi siihen, että lasketaan vain kuka saa eniten rautaa liikkumaan räkissä millin verran.

Ei nyt pidä sekoittaa noita multi-ply paitoja single-ply paitoihin.
En ole sen kummemmin ite noihin perehtynyt, mutta tuo raja on IPF:ssä vedetty juurikin tuohon, että sillä paidalla saa niitä lisäkiloja ~100kg jos sitä osaa teknisesti oikein hyödyntää. Muissa liitoissa, missä saa käyttää monikerroksisia paitoja, sitten penkkaillaan tuplasti oma raakatulos tuon paidan kanssa. Se on munkin mielestä kyllä ihan naurettavaa.

No nyt ollut tämän päivän koeajossa pakasta revitty 2015 Audi S3, josta teen kaupat huomenna ehkä, jos hyvitys GTI:stä on tarpeeksi mulle. On kyllä makoisa peli.
Sedani vai hatchi? Sedan imho vähän hienompi, mutta hatchi varmasti tuhat kertaa käytännöllisempi.

tuleeko päivityksen myötä etusivun videouppauksia ollenkaan vai meneekö suoraan ketjuihin vain? Uusi päivitys on kyllä mobiililaitteille äärimmäisen mukava, helposti selaa ketjuja läpi luurilla ja pädillä. Kokonaisuudessaan mainio päivitys foorumille
+ Simple is beutiful
+ Aihealueiden pudotusvalikot kätevät
– jos etusivu jää puuttumaan kokonaan. Oli kätevä tapa päivittää foorumin viimehetken tapahtumat itselleen

tuleeko päivityksen myötä etusivun videouppauksia ollenkaan vai meneekö suoraan ketjuihin vain? Uusi päivitys on kyllä mobiililaitteille äärimmäisen mukava, helposti selaa ketjuja läpi luurilla ja pädillä. Kokonaisuudessaan mainio päivitys foorumille
+ Simple is beutiful
+ Aihealueiden pudotusvalikot kätevät
– jos etusivu jää puuttumaan kokonaan. Oli kätevä tapa päivittää foorumin viimehetken tapahtumat itselleen
Xenforo ei vielä tue etusivua, tuolla Miken vastaus asiaan: https://pakkotoisto.com/threads/pakkotoisto-siirtyy-xenforoon.127114/page-7#post-4882828
Samaan ketjuun voi pistää muut kysymykset liittyen uuteen alustaan.

Toiveena että se joskus tulee vielä.

Back
Ylös Bottom