Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos sä nyt nostaisit ekana edes oman painosi. Heikko vinkuheinä siinä lässyttää. Mikä vitun argumentti toi edes on?Vedä paita päälle ja nosta ees toi smulterin raakatulos ni saadaan vähän puheenaihetta taas kun ei se sillä paidalla noussutkaan.
Ja jos ei nouse niin se sun raakatulos on 280-120kg=160kg
Etusivua ei enää ole. Tulee jos Xenforo tekee.Miksi pakkiksen etusivu ei toimi vai onko puhelimeni selain sekaisin?
Normaalisti katson etusivun videot ennenkuin foorumille menen, mut nyt ei näy koko etusivu,valikot toimii muuten ihan normaalisti.
Kyllä väittäisin, että siihen hieman tekniikkaakin tarvitaan. En mäkään ole varustenostosta kiinnostunut, mutta jos 400kg paitapenkki vastaa 280kg raakapenkkiä, niin eiköhän se 400kg ole myös aika kova sitten?280 raakana ja 400 paidalla. Eihän se paita ite nosta niin.
En arvosta myöskään syntholilla turvonneita bodareita. Eikä se Smultterin vika ole, että paitanostot on olemassa.Kyllä väittäisin, että siihen hieman tekniikkaakin tarvitaan. En mäkään ole varustenostosta kiinnostunut, mutta jos 400kg paitapenkki vastaa 280kg raakapenkkiä, niin eiköhän se 400kg ole myös aika kova sitten?
Miksi näin kakkapylly asenne? Ei irtoa yhtään arvostusta Suomen kovimmalle penkkipunnertajalle? :D
Etusivua ei enää ole. Tulee jos Xenforo tekee.
Voisko joku selittää sen penkkipaidan tarkoituksen meille, jotka ei ymmärrä/ole lajiin perehtyneitä?
Ne on kaikki forumilla aina, sieltä ne nostettiin valikoidusti etusivulle. Ja vBulletinilla oli oma cms-systeemi, Xenforolla ei. Ja mitään hakkerointialtista wordpressiä en tänne laita.Miksi moinen päätös?
Etusivun videoita jää varmasti kaipaamaan moni muukin kuin minä.
Itse asiassa en ymmärrä pointtia. Miks sitä ei voi vaan katsoa että kuka nostaa eniten rautaa suorille käsille ilman mitään paitahässäköitä ja muita? Eikös se voima+tekniikka korostu siinäkin ihan samalla tavalla?Käsittääkseni paita nostaa tekniikan merkitystä. Eihän siinä enää kilpailla, että kuka on vahvin punnertamaan, vaan kuka on paras (voima+tekniikka) - näin karkeasti ajatellen (totta kai tekniikka raakanostossakin tärkeää, mutta you get the point).
Jos sä nyt nostaisit ekana edes oman painosi. Heikko vinkuheinä siinä lässyttää. Mikä vitun argumentti toi edes on?
No varmaan samasta syystä, miksi ei vain katsota kuka hyppää korkeimmalle, vaan on myös seiväshyppy :DItse asiassa en ymmärrä pointtia. Miks sitä ei voi vaan katsoa että kuka nostaa eniten rautaa suorille käsille ilman mitään paitahässäköitä ja muita? Eikös se voima+tekniikka korostu siinäkin ihan samalla tavalla?
Vituttaako joku? Mua vituttaa sun lässytys, häivy, alkaa menemään jo asian ohi.Oon mää sen nostanu. Ja nostan ens kisoissaki ja ihan raakana. Voisit tulla kans mut ipf:ssä korvaushoidon käsite taitaa olla eri kun täällä yleensä.