Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Samaan kastiin menee nämä sling shotit yms. Ei vaan pysty ymmärtämään. Miksi ei vaan kisata pelkästään siten, että kuka nostaa raakana eniten ja piste? Kas kun ei nosteta trukilla jossa vaan on saatanan jäykkä vipu.

Slingarilla vähän sama efekti kun paidalla. Syy miksi itse harjoittelen välillä slingarilla on se, että saa turvallisesti tuntumaa (itselle) isoihin rautoihin.

Vedä paita päälle ja nosta ees toi smulterin raakatulos ni saadaan vähän puheenaihetta taas kun ei se sillä paidalla noussutkaan.

Ja jos ei nouse niin se sun raakatulos on 280-120kg=160kg

Miksi pakkiksen etusivu ei toimi vai onko puhelimeni selain sekaisin?
Normaalisti katson etusivun videot ennenkuin foorumille menen, mut nyt ei näy koko etusivu,valikot toimii muuten ihan normaalisti.

Vedä paita päälle ja nosta ees toi smulterin raakatulos ni saadaan vähän puheenaihetta taas kun ei se sillä paidalla noussutkaan.

Ja jos ei nouse niin se sun raakatulos on 280-120kg=160kg
Jos sä nyt nostaisit ekana edes oman painosi. Heikko vinkuheinä siinä lässyttää. Mikä vitun argumentti toi edes on?

280 raakana ja 400 paidalla. Eihän se paita ite nosta niin.
Kyllä väittäisin, että siihen hieman tekniikkaakin tarvitaan. En mäkään ole varustenostosta kiinnostunut, mutta jos 400kg paitapenkki vastaa 280kg raakapenkkiä, niin eiköhän se 400kg ole myös aika kova sitten?
Miksi näin kakkapylly asenne? Ei irtoa yhtään arvostusta Suomen kovimmalle penkkipunnertajalle? :D

Voisko joku selittää sen penkkipaidan tarkoituksen meille, jotka ei ymmärrä/ole lajiin perehtyneitä?

Kyllä väittäisin, että siihen hieman tekniikkaakin tarvitaan. En mäkään ole varustenostosta kiinnostunut, mutta jos 400kg paitapenkki vastaa 280kg raakapenkkiä, niin eiköhän se 400kg ole myös aika kova sitten?
Miksi näin kakkapylly asenne? Ei irtoa yhtään arvostusta Suomen kovimmalle penkkipunnertajalle? :D
En arvosta myöskään syntholilla turvonneita bodareita. Eikä se Smultterin vika ole, että paitanostot on olemassa.

Voisko joku selittää sen penkkipaidan tarkoituksen meille, jotka ei ymmärrä/ole lajiin perehtyneitä?

Käsittääkseni paita nostaa tekniikan merkitystä. Eihän siinä enää kilpailla, että kuka on vahvin punnertamaan, vaan kuka on paras (voima+tekniikka) - näin karkeasti ajatellen (totta kai tekniikka raakanostossakin tärkeää, mutta you get the point).

Miksi moinen päätös?
Etusivun videoita jää varmasti kaipaamaan moni muukin kuin minä.
Ne on kaikki forumilla aina, sieltä ne nostettiin valikoidusti etusivulle. Ja vBulletinilla oli oma cms-systeemi, Xenforolla ei. Ja mitään hakkerointialtista wordpressiä en tänne laita.

Käsittääkseni paita nostaa tekniikan merkitystä. Eihän siinä enää kilpailla, että kuka on vahvin punnertamaan, vaan kuka on paras (voima+tekniikka) - näin karkeasti ajatellen (totta kai tekniikka raakanostossakin tärkeää, mutta you get the point).
Itse asiassa en ymmärrä pointtia. Miks sitä ei voi vaan katsoa että kuka nostaa eniten rautaa suorille käsille ilman mitään paitahässäköitä ja muita? Eikös se voima+tekniikka korostu siinäkin ihan samalla tavalla?

Jos sä nyt nostaisit ekana edes oman painosi. Heikko vinkuheinä siinä lässyttää. Mikä vitun argumentti toi edes on?

Oon mää sen nostanu. Ja nostan ens kisoissaki ja ihan raakana. Voisit tulla kans mut ipf:ssä korvaushoidon käsite taitaa olla eri kun täällä yleensä.

Itse asiassa en ymmärrä pointtia. Miks sitä ei voi vaan katsoa että kuka nostaa eniten rautaa suorille käsille ilman mitään paitahässäköitä ja muita? Eikös se voima+tekniikka korostu siinäkin ihan samalla tavalla?
No varmaan samasta syystä, miksi ei vain katsota kuka hyppää korkeimmalle, vaan on myös seiväshyppy :D

Back
Ylös Bottom