Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Kun nyt taas päästään treenaamaan kunnolla, ei ole oikein otollista aikaa lihaskasvulle tämä yksi treeni päivässä ilman erikoistekniikoita. Ei mulla tule edes domsseja näistä treeneistä, ainoo on vain, että voimat kasvaa.

Niin en meinannu sun voimien kehitystä vaan koska saadaan kuva jalkojen kunnosta edestä,varmaan on jo tavaraa jaloissa hyvin,kireys taso kiinnostaa kun yläkroppa on siistis kunnos.

Siihen Mike vastasikin. Tarkoitti, ettei kroppa ole tällä hetkellä parhaassa kunnossa, koska treeni on erilaista.

Kai tuo johonkin paineisuuteen vaikuttaa?

Niinpä, sitä odotellessa, onko jalka reenit menny perille vai onko niitä tehty niin usein kun habaa ja penkkiä?
Uskon kyllä että jalat on kovassa kunnossa!!!

Vieläkö meinaat ottaa sen 2markkaa penkistä ennen siirtymistä takas "oikeeseen" treeniin? Missä mennään malmien osalta tällä hetkellä penkkisarjoissa?
155x6 viimeksi. Katotaan mihin tässä voimat menee.

Niinpä, sitä odotellessa, onko jalka reenit menny perille vai onko niitä tehty niin usein kun habaa ja penkkiä?
Uskon kyllä että jalat on kovassa kunnossa!!!
On ne treenit mennyt perille, mutta tässä tulee takapakkia kun en pääse treenaamaan mulle sopivalla tavalla, eli kunnon kuolemalla. Mun jalat eivät koskaan kasvaneet suorilla sarjoilla, eikä ne kasva nytkään. Ne kasvaa vain kun vedetään överikovaa. Mut tää kevennys oli vähän pakko ottaa kun on niin pitkään vedetty täysiä. Ei tää onneksi enää kauaa kestä.

Treenaatteko normisti kropan läpi kerran viikkoon vai millasella lihasryhmä jaolla noi toteutatte? Ilmeisesti tuplatreenit 4on1off tyyliin?

Koska tulee jotain mukavaa locaatio kuvaa julki? [emoji4]

Treenaatteko normisti kropan läpi kerran viikkoon vai millasella lihasryhmä jaolla noi toteutatte? Ilmeisesti tuplatreenit 4on1off tyyliin?

Koska tulee jotain mukavaa locaatio kuvaa julki? [emoji4]
4-1-4 kierrolla mennään tuplissa. Lokaatiokuvaa tulee kun inspiksiä iskee.
En tiedä onko aikaisemmin kysytty,mutta millä hinnalla myisit pakkotoiston oikeudet:hyper:
Ei ossoo sannoo.

Miten pidätte huolen että seuraava treeni on edellistä kovempi?
Ei sen tartte olla kovempi, vaan sen tarttee olla riittävän kova.

Kattelin vanhoja wlogeja kisa ajoilta. Ja kuis paljon siul oma paino/kunto muuttui tuon Peterin kisadietillä ?
Kuis paljo tuolla solariumissa oikeen tahkositte, ja kuis kauan kerral ?
Paljonko mielestäsi lihaskalvojen kireys vaikuttaa lihaksen potentiaaliin kasvaa ?

Pari off-topic kysymystä Hessusta:

Pelkääkö Hessu raketteja tai ukkosta ?
Kun Hessulla on käsittääkseni pallit tallella, meinaatko jossain vaiheesa päästää Hessun junkun nartun selkään --> pikku Hessuja.

Kattelin vanhoja wlogeja kisa ajoilta. Ja kuis paljon siul oma paino/kunto muuttui tuon Peterin kisadietillä ?
Kuis paljo tuolla solariumissa oikeen tahkositte, ja kuis kauan kerral ?
Paljonko mielestäsi lihaskalvojen kireys vaikuttaa lihaksen potentiaaliin kasvaa ?
Mulla ei paino liikkunut juuri mihinkään, mutta koostumus muuttui. Siinä se on 92-95kg välillä kokoajan.
Solkussa käytiin viimeisillä viikoilla aika paljon, melkein joka päivä.
Lihaskalvojen kireys on vain yksi tekosyy geenien lisäksi kun lihas ei kasva. Jos lihas ei kasva, sitä treenataan väärin, mutta jos tätä ei halua hyväksyä, voi vapaasti syyttää vaikka niitä kalvoja. Mulla on ollut aina selkä ja latsit tosi kireellä, mutta hyvin siellä lihaa on. Pakarat taas on aivan taikinaa, ei mitään jumeja, mutta ei ne silti ole kasvaneet isoksi.

- - - Updated - - -

Pari off-topic kysymystä Hessusta:

Pelkääkö Hessu raketteja tai ukkosta ?
Kun Hessulla on käsittääkseni pallit tallella, meinaatko jossain vaiheesa päästää Hessun junkun nartun selkään --> pikku Hessuja.
Hessu ei kamalasti ressaa raketeista, ellei ihan lähelle mennä, silloin pyrkii syliin. Ukkonen ei kaveria liikauta mihinkään.
Hessu pääsee toki heti selkään kun tilaisuus tulee, huippugeenit sillä on, joten kelpais nusasemaan mitä narttua vain.

Uusimmassa Q&A -videossa oli kyllä paljon informaatiota meikäläiselle. Minkälaisten niiden sarjapainojen (vaikka penkki, kyykky, mave) pitäisi olla, kun kannattaa alkaa siirtymään enempi bodypainotteiseen treeniin? Itse hinkkaan nyt aloittelijana 5x5:sta joka liikkeessä, mutta tulevaisuudessa olisi tarkoitus tehdä esim. 3-4x12:sta. Kannattaako siihen siirtyä jo nyt vai vasta kun X kiloa nousee em. liikkeistä?

mike: juotteko intran treenin aikana vai vähän ennen & treenin aikana?? jossain wlogissa olin kattovinani että peter litkii sitä ennen reeniä jo. miten ootte todennu että se toimii parhaiten?

Back
Ylös Bottom