Vieläkö meinaat ottaa sen 2markkaa penkistä ennen siirtymistä takas "oikeeseen" treeniin? Missä mennään malmien osalta tällä hetkellä penkkisarjoissa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun nyt taas päästään treenaamaan kunnolla, ei ole oikein otollista aikaa lihaskasvulle tämä yksi treeni päivässä ilman erikoistekniikoita. Ei mulla tule edes domsseja näistä treeneistä, ainoo on vain, että voimat kasvaa.
155x6 viimeksi. Katotaan mihin tässä voimat menee.Vieläkö meinaat ottaa sen 2markkaa penkistä ennen siirtymistä takas "oikeeseen" treeniin? Missä mennään malmien osalta tällä hetkellä penkkisarjoissa?
On ne treenit mennyt perille, mutta tässä tulee takapakkia kun en pääse treenaamaan mulle sopivalla tavalla, eli kunnon kuolemalla. Mun jalat eivät koskaan kasvaneet suorilla sarjoilla, eikä ne kasva nytkään. Ne kasvaa vain kun vedetään överikovaa. Mut tää kevennys oli vähän pakko ottaa kun on niin pitkään vedetty täysiä. Ei tää onneksi enää kauaa kestä.Niinpä, sitä odotellessa, onko jalka reenit menny perille vai onko niitä tehty niin usein kun habaa ja penkkiä?
Uskon kyllä että jalat on kovassa kunnossa!!!
4-1-4 kierrolla mennään tuplissa. Lokaatiokuvaa tulee kun inspiksiä iskee.Treenaatteko normisti kropan läpi kerran viikkoon vai millasella lihasryhmä jaolla noi toteutatte? Ilmeisesti tuplatreenit 4on1off tyyliin?
Koska tulee jotain mukavaa locaatio kuvaa julki? [emoji4]
Ei ossoo sannoo.En tiedä onko aikaisemmin kysytty,mutta millä hinnalla myisit pakkotoiston oikeudet![]()
Ei sen tartte olla kovempi, vaan sen tarttee olla riittävän kova.Miten pidätte huolen että seuraava treeni on edellistä kovempi?
Mulla ei paino liikkunut juuri mihinkään, mutta koostumus muuttui. Siinä se on 92-95kg välillä kokoajan.Kattelin vanhoja wlogeja kisa ajoilta. Ja kuis paljon siul oma paino/kunto muuttui tuon Peterin kisadietillä ?
Kuis paljo tuolla solariumissa oikeen tahkositte, ja kuis kauan kerral ?
Paljonko mielestäsi lihaskalvojen kireys vaikuttaa lihaksen potentiaaliin kasvaa ?
Hessu ei kamalasti ressaa raketeista, ellei ihan lähelle mennä, silloin pyrkii syliin. Ukkonen ei kaveria liikauta mihinkään.Pari off-topic kysymystä Hessusta:
Pelkääkö Hessu raketteja tai ukkosta ?
Kun Hessulla on käsittääkseni pallit tallella, meinaatko jossain vaiheesa päästää Hessun junkun nartun selkään --> pikku Hessuja.