Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Never said never, tiedä vaikka jonkun luontokirjan pukkaat vanhoilla päivilläsi:D

Tai vaikka treenikirjatrilogian Peterin kanssa: eka osa aloittelijoille, toinen osa pidemmälle ehtineille ja kolmas osa ammatilaisille/ammattilaisuuteen pyrkiville. Tietysti hienojen kuvien kera sekä alku- ja loppuhöpötykset päälle.

- - - Updated - - -

Mites valokuvanäyttely?

Valokuvakirjan olen kerran jo julkaissut, eikä toista kertaa tule.

Mikäs on syy näin tiukalle mielipiteelle? Sinähän voisit julkaista esim. Suomen kehonrakentajat/urheilijat kirjan. Luulisin, että tuollainen voisi ihmisiä kiinnostaa ns. kahvipöytäkirjana. Isossa maailmassa noita kuitenkin tehdään, tännekkin linkattu Bodybuilding.com bodies of art tai mikä lie voisi mielestäni toimia kirjana ellei se jo sellaisena julkaista. Niin miksei sinultakin onnistuisi? Tai sitten rupeat kuvaamaan lintuja niinkuin tuolla on ehdotettu ;)

Eikö se olisi parempi kuvata noita wlogeja ihan normaalilla fps kuvalla? Omasta mielestä ei hyvä toi 60fps ja tulee tollanen skitso hullujen huone kuva tolla, värit on ihan perseelleen, pitäis olla kokoajan vakaa yms..

Mitä mieltä olet SVNL:stä liittona vastaan GPA/FPO esimerkiksi? Lähinnä doping testaus / testaamattomuus vastakkain näissä kahdessa (GPA ja FPO yhdistyivät nyt).

Kysymys #2: kannattaako mielestäsi kehon painoa ja rasvaprosenttia nostaa holtittomasti, tai kenties maltillisesti, tilanteessa jossa halutaan nostaa fyysisesti suurin mahdollinen määrä rautaa tietyssä liikkeessä ja aikavälissä välittämättä pätkääkään ulkonäöstä/terveydentilasta? tokihan tämä on ihan jokaisen oma valinta mutta kysynkin nyt mielipidettäsi tällaisesta toiminnasta. Puhun nyt kuitenkin "vain" 125-140kg sarjalaisista eli FPO:ssa kilpailevista enkä ihan 200-250kg läskeistä kun pituuttakin löytyy tasan saman verran mitä sinulta eli 173cm.

sen verran ajattelin pitää touhun aisoissa että en päästäisi painoa kiloina menemään pituuden senteistä ohi :) lähinnä kiinnostaisi onko tästä mitään hyötyä enää tietyn pisteen yli. Dieetillä ainakin voimat katosivat totaalisesti lähes välittömästi miinuksen puolelle mentäessä kaloreissa. Nyt plussaa seuraava vuosi tai kaksikin.

Katoin tos Podcast 24#:sta ja tuli mieleen kyssäri tosta 2x6 penkki metodista.

Eli miten jos haluaa tehdä kuitenkin enemmän kuin 2 sarjaa penkkiä niin onko "paha" jos sen 2x6 penkki progression jälkeen tekee pari-kolme sarjaa joissa ei toteuta mitään progressiota
vai suositteletko vaan siirtymään 2 sarjan jälkeen seuraavaan liikkeeseen?

Mitä mieltä olet SVNL:stä liittona vastaan GPA/FPO esimerkiksi? Lähinnä doping testaus / testaamattomuus vastakkain näissä kahdessa (GPA ja FPO yhdistyivät nyt).

Kysymys #2: kannattaako mielestäsi kehon painoa ja rasvaprosenttia nostaa holtittomasti, tai kenties maltillisesti, tilanteessa jossa halutaan nostaa fyysisesti suurin mahdollinen määrä rautaa tietyssä liikkeessä ja aikavälissä välittämättä pätkääkään ulkonäöstä/terveydentilasta? tokihan tämä on ihan jokaisen oma valinta mutta kysynkin nyt mielipidettäsi tällaisesta toiminnasta. Puhun nyt kuitenkin "vain" 125-140kg sarjalaisista eli FPO:ssa kilpailevista enkä ihan 200-250kg läskeistä kun pituuttakin löytyy tasan saman verran mitä sinulta eli 173cm.

sen verran ajattelin pitää touhun aisoissa että en päästäisi painoa kiloina menemään pituuden senteistä ohi :) lähinnä kiinnostaisi onko tästä mitään hyötyä enää tietyn pisteen yli. Dieetillä ainakin voimat katosivat totaalisesti lähes välittömästi miinuksen puolelle mentäessä kaloreissa. Nyt plussaa seuraava vuosi tai kaksikin.
Dopingtestaus ylipäätänsä voimalajeissa on naurettavaa pelleilyä, ei niistä koskaan puhtaita tule. No jos siis ei ole mitään väliä miltä näyttää ja miten sisäelimet reagoi, niin tietenkin holtiton kehonmassan nosto on edullista voimanostossa. Tuppaa ne tulokset nousemaan elopainon mukana ja ihan puhdas läskikin on edullista kyykyissä. Dieetillä voimatasoihin nopealla aikavälillä vaikuttaa enemmänkin sokerien putoaminen ja nesteet. Pidemmällä aikavälillä luonnollisesti lihasta palaa sekä energiatasot eivät niin korkeat ole. Mutta tankatessa voi huomata hyvin pikaisesti saman vuorokaudenkin aikana voimien nousua.

Katoin tos Podcast 24#:sta ja tuli mieleen kyssäri tosta 2x6 penkki metodista.

Eli miten jos haluaa tehdä kuitenkin enemmän kuin 2 sarjaa penkkiä niin onko "paha" jos sen 2x6 penkki progression jälkeen tekee pari-kolme sarjaa joissa ei toteuta mitään progressiota
vai suositteletko vaan siirtymään 2 sarjan jälkeen seuraavaan liikkeeseen?
Kyllä mä pidättäytyisin tarkkaan siinä 2x6, ellet sitten ota joka kerta perään samaa määrää rintaa.

Miten Mike lähtisit toteuttaa treenijakoa, kun oon nyt tehnyt pitkän aikaa koko kroppaa 2x/vko ja nyt ois tarkotus lähtee 4 jakosella eteenpäin, priorisoiden ensin pelkkää rintaa 2x/vko ja myöhemmin jalkoja 2x/vko?

Sekä miten kannattais toteuttaa treenit että tulee tarpeeksi kovaa tehtyä, nyt ku kroppa tottunu tohon kovaan rasitukseen 2 kertaa viikossa ja nyt tulis vaan kerta viikkoon?

Sori jos kirjotin jotenkin epäselvästi, hope so hiffaat mitä tarkotan.

Milloin Pakkis-palvelukysely oikein loppuu? Pari-kolme kuukautta se nyt on aina ruutuun lävähtänyt, kun eka kerran tänne loggautuu, eli joko olisi tarpeeksi dataa kertynyt..

Mitä luulet, miksi niinkin suuri osa bodareista suosii Gaspin rannesiteitä joiden laatu nyt on mitä on? Peter, Mika, en tiedä käytätkö sinäkin mutta kuitenkin. Liittyykö jotenkin johonkin sponsoritoimintaan, vai siihen että ei ole paremmasta tietoa? Voi toki olla ihan mielipide asiakin, että tykkäävät vain Gaspeista enemmän. Itse olen ne kokenut kamaliksi. Luulisi että jos ranteitaan haluaa suojata niin siihen sitten satsaisi kunnolla pari-kolme kymppiä.

Lähteet: Mika Nyyssölä » Blog Archive » Treenaaminen vammojen ympärillä
Mika Nyyssölä » Blog Archive » Ketju on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki!

Mitä luulet, miksi niinkin suuri osa bodareista suosii Gaspin rannesiteitä joiden laatu nyt on mitä on? Peter, Mika, en tiedä käytätkö sinäkin mutta kuitenkin. Liittyykö jotenkin johonkin sponsoritoimintaan, vai siihen että ei ole paremmasta tietoa? Voi toki olla ihan mielipide asiakin, että tykkäävät vain Gaspeista enemmän. Itse olen ne kokenut kamaliksi. Luulisi että jos ranteitaan haluaa suojata niin siihen sitten satsaisi kunnolla pari-kolme kymppiä.

Lähteet: Mika Nyyssölä » Blog Archive » Treenaaminen vammojen ympärillä
Mika Nyyssölä » Blog Archive » Ketju on juuri niin vahva kuin sen heikoin lenkki!

Eipä oo mulle suunnattu kysymys mutta mikä niiden laadussa on vikana? Itse puskenu samoilla Branch Warren edition siteillä pari vuotta enkä oo mitään vikaa huomannut..

Eipä oo mulle suunnattu kysymys mutta mikä niiden laadussa on vikana? Itse puskenu samoilla Branch Warren edition siteillä pari vuotta enkä oo mitään vikaa huomannut..
Niin ihan siis konkreettista tukea verrattuna muihin siteisiin, jos olet muita merkkejä kokeillut niin tiedät mitä tarkoitan. Gaspin siteillä ei voi rannetta lukita yhtä hyvin vaikka miten tiukalle vetäisi. Mutta eipä siinä mitään jos toimii ja ei vammoja tule, sinullakin tuo penkki aika hurjissa lukemissa ainakin joskus ollut

esim. Sportkraftin White siteillä (90cm pitkät) en pysty suoristamaan sormiani kunnolla ilman toisen käden apua. Sormien tangon ympärille "kääriminen" on vaikeaa siteen tuoman kipsimäisen tuen vuoksi. En nyt yritä mainostaa mutta +300kg penkeissä harvemmin näkee Gaspeja :)

kylläpäs lagaa minulla tämä foorumi.

Back
Ylös Bottom