Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rockilta voi seurata, koska en oikein tiedä miten tuo aikataulutus menee. Marce pärjäs hyvin vaikka kovaa vedettiin.Tullaanko Pakkiksella näkemään matskua tästä projektista FAST Pro | Marcen Treeniblogi . Miten Marcellino pärjäsi jumpalla ?
Omistan juu.Eikös niin Mike, että itse omistat pakkiksen 100% ?
1030 meen sinne ja olisko se sitten Marcen ohjelman aikaan livenä.Monelta suunnilleen keskiviikkona eetterissä?
Alastonkuva vapotin suussa...Jotain pirullista 66,666 postauksen kunniaksi?
Forkkuja kannattaa treenaa kovaa ihan siinä missä muitakin lihasryhmiä. Oivallinen paikka forkkutreenille on selkä- sekä käsitreenin yhteydessä. Jos sulla on rintaa treenattu kunnolla 3kk josta 2kk nollakehitystä dieetillä, niin eipä siellä nyt mitään mielettömiä geinssejä voi ollakaan. Hieronnassa käydään aivan liian vähän järjestäen.Miten usein aloittelijan (1v salireeniä) kannattais treenata forkkuja? Sekä mikä apuun, koko kroppaa treenannut nyt n. 3kk (toki 2kk oli diettiä), tuntuu ettei tonne rintaan sais millään lihaa?
Sekä kannattaako jo alkaa tässä vaiheessa käydä säännöllisesti hieronnassa?
Meitsi on Radio Rockin DJ-vieraana keskiviikkona aamupäivällä. Ranteet auki musaa tulossa.

Niin eli onko Miken äänitys huomenna ja sit ens viikolla ripotellen ne pätkät?Noi on yleensä viikonmittaan tulevia muutaman minuutin pläjäyksiä kahdesti päivässä, noi dj-vieraat. Tällä viikolla on dj:nä Tommi Liimatta.
Lämmittelin juuri noin, että ladoin vain lisää malmia tankoon, en tehnyt mitään sen kummempaa.Miten lämmittelit aikoinaan ennen penkkiä kun treenasit voimaa ja kilpailit? Teitkö kiertäjille, olkapäille, ojentajille jne jumppaa vai suoraan penkkiin tekemään lämmittelysarjoja? Mulla menee penkkipäivänä varmaan 20 minuuttia ennenkuin edes kosken tankoon, en tiedä onko liiottelua mutta pelaanpa varman päälle ettei paikat ainakaan hajoa lämmittelyn puutteen takia.
Noissa rutiineissa näkee kyllä yllättävän paljon eroja. Tiedän esim. yhden yli 200kg penkkaajan joka ei juuri lämmittele mitenkään, tankoon 100kg ja siitä 20-40kg korotuksilla työsarjoihin. Uskomatonta miten paikat kestää.
Marcen vieraana olen.Jonen vieraana vai rockin korporaation heppujen?
Parasta rockissa korporaatio![]()
Marcen vieraana olen.

"Radio Rockin Iltapäivässä viikon dj-vieraan biisivalintoja klo 14.30 ja 17.30."
Ilmeisesti toi iltapäivä on joka päivä ma-pe, niin valitaanko biisejä peräti 10. Sitten ne tulisi ensi viikolla?
Radio Rockin sivuilta ei oikein saa selvää, ja ei normaalisti radiota tule kuunneltua joten eipä sitä omaakaan tietoa ole.
Etsii aiempia klippejä niin osasta on 2kpl ja osasta vaikka kuinka monta. Vaikeaa.
EDIT: Meinas tuplaa pukkaa.
Eli tosta oletan että ne tulee sitten vasta ens viikolla ma-pe noi 14.30 ja 17.30.Juuri näin.