Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eli tosta oletan että ne tulee sitten vasta ens viikolla ma-pe noi 14.30 ja 17.30.

Aikaisintaan, en osaa sanoa tuleeko ulos viikossa vai viidessä. Eiköhän Mike kysäise sitä niin ei tarvitse arvailla. :rock:

MIKE! sanoit Destinyn parissa että "voi kun Borderlands" tulisi PS4lle. Tänään(?) vahvistettu että maaliskuussa tulee Handsome-collection jossa "pre-sequel" ja borderlands 2. Jos tästä ollut jo hypeä pelipuolella niin jäi näkemättä, asiasta innostuneena tulin huutelemaan ensin tänne.

No mutta itsellä menee peli ostoon ihan herran hypen takia.

Edit: varaan paikan 4player cooppiin jo tässä. Katoin trailerin ja oon ihan vitun mehuissa.

Tuli mieleen videoita katsellessa että puhuitte peterin kanssa yhdessa introssa vai outrossa, no jokatapauksessa rinnan treenaamisesta ja penkissä toistojen jättämisestä alhaalta vajaaksi ja tuota kummastelitte. Eikös Cutler ainakin ole kyseistä tekniikkaa käyttänyt ihan perustreenaamisessa? Kai tuollakin joku oma järkensä sitten on :D ainakin joillekkin.

Joku täällä kysyi tossa tannoin, että olisko mitään jos kuvaisitte jto:n kanssa videonpätkää. Vastasit että voisitte kuvatakkin. Aihe tais liittyä kyykkäämiseen vai mihinkähän se nyt liittyikään.. Onko tosta ollu mitään sen enempi juttua?

Joku täällä kysyi tossa tannoin, että olisko mitään jos kuvaisitte jto:n kanssa videonpätkää. Vastasit että voisitte kuvatakkin. Aihe tais liittyä kyykkäämiseen vai mihinkähän se nyt liittyikään.. Onko tosta ollu mitään sen enempi juttua?
En tiedä kiinnostaako JTO:ta semmoista duunaa. Kyllä mä kuvata voisin.

Mitä ohjeita antaisit yli 190cm pitkille reenaajille pitkillä jäsenillä?
Ootko ikinä miettiny julkasevas valokuvakirjaa?
Ei pituus vaikuta treeneihin mitenkään, vaikuttaa korkeintaan illuusioon lihasmassassa, pitkän on vaikea näyttää kovin lihaksikkaalta ihan heti.

Valokuvakirjan olen kerran jo julkaissut, eikä toista kertaa tule.

Back
Ylös Bottom